Uitstekend

134 reviews over Appartement Anna Maria in het Nederlands

Moeilijk te evenaren .

Thuiskomen, 22-8-2017

Zoek je rust - reinheid en regelmaat is dit je adres . Als je niet van lekker Grieks eten houd dan moet je hier niet naar toe gaan . Iedere dag heeft Maria wat lekkers . Gastvrijheid met een Hoofdletter . Niets is haar teveel . Bedankt Maria dat we bij jou te gast mochten zijn . Ilse & Henk Henderson
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig echt thuis komen. Maria is een schat.

Rosalia, 6-8-2017

Verwacht geen luxe. Maar Alles is schoon. Als iets er niet is, vraag het Maria en het komt goed.

Wij zijn hier voor de 3e keer geweest, de laaste keer met onze zoon.

Hij vond het geweldig, zeker de gastvrijheid van Maria en Babis.

Het is zeker de moeite waard om te eten bij O Niko's aan de gezellige boulevard van Petra.

Gereisd familie in juni 2017

Een heerlijke vakantie gehad bij Maria

John, Danielle en Nikki, 1-8-2017

Een mooi gelegen appartement met mooi zwembad en een geweldig uitzicht op de bergen rondom Petra.

De eigenaresse Maria is een lieve gastvrouw die er alles aandoet om je een geweldige vakantie te bezorgen.

Bij het zwembad is een leuk barretje waar je gezellig kunt borrelen en waar Maria de lekkerste hapjes uit de keuken toverde.

Je kunt er ook voor 5,- pp ontbijten, een lekker en gevarieerd ontbijt, aanrader

Het is 5 minuten lopen naar de boulevard en 10 naar het centrum van Petra.

waar gezellige terrasjes/barretjes en restaurantjes zijn.

De jeugd die echt wil gaan stappen heeft hier eigenlijk niks te zoeken, geen disco`s enzzz....

Petra is een leuk authentiek dorpje voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Wij gaan zeker terug naar Anna Maria/ Petra voor een heerlijk en ontspannen vakantie.

Maria bedankt

Gereisd familie in juli 2017

gastvrijheid ten top!!

yvonne alves de paiva, 20-7-2017

Anna Maria is echt een lieve gastvrouw.

Ze doet alles om het je naar de zin te maken.

Kan fantastisch koken en laat het je graag proeven😃.

Alles komt vd boerderij, aubergines,tomaten, courgettes, kruiden en elke ochtend vers kippenei.

Heerlijk ochtendontbijt!

De schoonmaakster is altyd druk maar altyd schoon en netjes!

Je loopt tussen de kassen naar de boulevard, 5 min. Einde vd boulevard kun je heerlijk eten bij de vrouwen coöperatie.

Daarna beneden bij de koffie/ijssalon heerlijke koffie en ijs.

Goed op letten dan heb je de mooiste foto's vd zonsondergang!

Petra zelf is klein, maar dagje Molyvos is aanrader.

Prachtig gelegen tegen berghelling.

geluidsoverlast van dieren

Jennie, 11-7-2017

Maria de gastvrouw,is heel lief en zorgzaam ,Kan werkelijk geweldig koken ook Mary de huishoudelijke hulp verdient een dikke pluim!!!

Een heel groot nadeel van dit complex is de beesten die hier snachts nogal voor overlast zorgen De kippen en de katten die veel geluid maken, maar ook de hond die snachts veel blaft .Erg irritant als je eigenlijk lekker wilt slapen Dat weerhoud ons ervan om hier zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd anders in juni 2017

Goede Prijs / Kwaliteit

Carin Sesink, 8-7-2017

Appartement is goed voor de prijs die je ervoor betaald. Wij hadden een benedenverdieping met een redelijk ruim balkon. 's middags hadden we zon tot een uur of half 7 en dat was wel warm. Er stond wel een parasolhouder maar er was geen parasol aanwezig. Er was geen douchegordijn aanwezig doch wij hebben ons ermee gered. Het is rustig gelegen, met 10 á 15 min. lopen sta je in het centrum van Petra. Het zwembad zag er keurig uit. Wat zeker een vermelding waard is, is de gastvrouw Maria. Ze staat altijd voor je klaar. Ook Mary haar hulp was een uiterst vriendelijke vrouw met een leuk portie humor.

Authentiek gastvrij Grieks appartement

Corrie Monster, 8-7-2017

Anna Maria is kleinschalig maar 100% Grieks. Bij aankomst kregen we een welkomstdrank naar keuze met een stuk heerlijke vers gebakken cake. Anna Maria is een schat en ze kan fantastisch koken. Ook werden we verwend met een schaaltje verse eieren. De ligging is heerlijk rustig maar toch boulevard, dorpje Petra en zee op korte afstand. Ook een ideale ligging voor wandelaars aan de voet van een berg waar prachtige wandelingen uitgezet zijn. De molenvallei moet je gewoon gezien hebben. Kamers zijn echt Grieks qua indeling en inrichting. Voor 6 sterren all inclusive moet je naar een resort maar voor rust, Griekse sfeer, heerlijk zwembad en liefdevol ontvangst moet je echt bij Anna Maria zijn! Tip: Maria's icecoffee!
Gereisd met partner in mei 2017

zeker nog een keer we waren wat vroeg

roel de regt, 4-7-2017

dat ze hier een stukje rust vinden op een mooi groen eiland
Gereisd met partner in mei 2017

We komen terug

J. Van Boekel, 4-7-2017

Rustig geleg, heerlijk zwembad met gezellige bar, met een zeer gastvrije gastvrouw Maria. Prima loopafstand van het strand kleine 10min.gezellige boulevard in Petra met voldoende restaurants!

Komen er voor de 2e keer!!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastich meer is er niet over te zegen

Frank en Carla, 4-7-2017

Alles is goed de ligging Maria natuurlijk ze staat voor iedereen klaar .....schoon netjes de gauw eens gaan .

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Anna Maria bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna Maria in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anna Maria scoort een 8.99 uit 10 op basis van 137 reviews.