Aparthotel Alma Beach ****

Aparthotel Alma Beach
Alma Beach
8,5

220 reviews over Aparthotel Alma Beach in het Nederlands

Heerlijk rustig gelegen accommodatie!

Kimberly, 22-8-2017

Wij hadden een 2-kamer appartement en studio naast elkaar. Vooraf hadden we hierover gemaild met het hotel dat was daardoor prima verzorgt. Het appartement is heel netjes. Het woongedeelte heeft geen bank, maar wel een tweepersoonsbed, slaapkamer had bij ons twee losse eenpersoonsbedden, ideaal voor de kinderen. Verder wordt er elke dag schoongemaakt en worden de handdoeken bijna dagelijks vervangen.

Het speeltoestel waar de touroperator over bericht op de website is er helaas niet meer. Het kinderbad (beide baden zoutwater) is niet een pierenbadje, want deze is 80cm diep. Zonder bandjes en begeleiding dus echt niet te doen voor de kleintjes. Het hotel zat niet vol, waardoor er altijd een bedje was om op plaats te nemen, erg fijn! Je kunt ook gebruik maken van een handdoekenservice, let op dit kost €1,00 per dag, dat staat niet overal aangegeven. Je kunt ook lekker ontbijten in het hotel, voor een volwassenen €8,00 en kind €4,00 (onder 4 jaar gratis).

De wandeling naar het strand is minimaal, de wandeling naar Petra zelf langs de weg valt tegen met kinderen. We hebben een alternatieve route door een wijk gevonden en die was goed te doen (wel iets langer), met buggy af en toe wel een uitdaging vanwege het slechte wegdek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niets extra's.

Sandra, 16-8-2017

3e keer. De ligging maakt alles goed. Op de overlast van de Oxy na dan, dat was 1x per week wel raak, van 22 tot 7 in de muziek. Het water draagt ver, wij waren voorbereid hadden oordoppen mee. We hadden nu 2 kamerapp, met nieuwe badkamer met bad. 2 tweepersoons bedden, geen bank. Klein balkon met oudere stoelen die nog steeds niet lekker zitten. Er is niets extra's als kookgerei, je hebt bestek en servies, koffiezetapp, 1 koekenpan en een grote kookpan. Als je al wilt koken is dat hier niet te doen, want er is geen spatel etc. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken. Bedden liggen goed. Zwembad en poolbar niks op aan te merken. De weg naar Petra is wandelbaar, maar blijft oppassen met de auto's. Vlgs ons zetten ze in op hotel en minder op appartementen. Ze hebben luxury voor de naam, maar het is nog steeds geen 4 sterren waard. Als we weer gaan, dan ga ik toch ergens anders kijken, voor deze prijs kan je beter krijgen. Het is zoals gezegd enkel de ligging die het waard is.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel gewoon.

Willy, 28-6-2017

Wordt te hoog beoordeeld! Zal wel door de cursisten gedaan worden van een soort sekte die daar cursussen houden in liefde. Het is gewoon geen 4 sterren en zeker geen 8.7 waard. Kindvriendelijk geen idee. Geen kind gezien. Niets te doen voor jongeren. Ze schrikken als ze aankomen. Wel super aardig personeel. Behulpzaam.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Alma Beach bij:

Superhotel halfpension en fijn personeel

Ad van Loon, 14-6-2017

Overal fijne restaurants in de buurt vooral Avlaki en heel gezellig dorpje op loopafstand en ook diverse vervoermiddelen te huur bij Number 1 zelfs BBQ op Rabbit Island te reserveren erg gezellig eb gastvrij en puur natuur 's Avonds gezellige en late bar/club bij hotel
Gereisd met vrienden in mei 2017

Leuke vakantie

jaapenanja_1, 4-8-2015

Zijn hier een hele tijd geleden geweest. Was erg leuk en alleen maar leuker geworden denk ik, uitgebreider. Onze kamer was niet bijzonder, maar we zijn bij anderen in het app geweest en die zag er stukke beter uit. Misschien hadden we niet goed opgelet met boeken. Lunch was erg goed. Rest ook volgens mij. Petra leuk en goede eettentjes. Molyvos in de buurt en ook super.
Gereisd met partner in januari 2005

Voor herhaling vatbaar!

Anne, 4-8-2015

Fijne kamers (appartementjes) met heerlijk balkon. Fijn zwembad. Alles schoon en heerlijk uitgebreid ontbijt. Op loopafstand van Petra.
Gereisd met partner in september 2014

In 1 woord : Geweldig

Ab, 1-7-2015

Dit was de derde keer ( met iedere keer een jaar ertussen ) dat we Alma bezocht hebben . Alsof je thuis komt , werkelijk . Geweldige mensen in dit hotel . Bar personeel bij het zwembad en achter de hotelbar super vriendelijk en ook de eigenaar van het hotel is graag bereid om je adviezen te geven . Kamers ruim en zeer schoon . Hele goede prijs-kwaliteit verhouding . Lekker ontbijt-buffet en volop keuze . De receptie altijd bereikbaar voor alles wat je je voor kunt stellen . De uitzichten tijdens het ontbijt en het verblijf bij het zwembad zijn adembenemend . Wij komen zeker weer terug . Bedankt Alma !!!!
Gereisd met partner in juni 2015

Uitstekend hotel

Thijs, 3-6-2015

Goed hotel, waarvan door ons een studio appartement werd gehuurd (via touroperator). Het appartement is wat gedateerd, maar werd goed schoongehouden.

De keukeninventaris is eenvoudig te noemen.

Het duurde soms erg lang voordat het water van de douche warm werd.

Het uitzicht op zee is prachtig, vanaf een behoorlijk terras.

Het hotel biedt goede service en de hotelbar is erg gezellig, niet in de laatste plaats door de barkeeper (Vassili).

Het zwembad is uitstekend (zout water), met gelegenheid om een hapje en een drankje te bestellen.

Kortom, we kunnen terugkijken op een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd met partner in mei 2015

Mooi hotel om terug te keren!

Heyndrickx Gino, 30-5-2015

Mooi en verzorgd hotel. prachtige vergezichten over Petra Molyvos en in de verte de kust van Turkye!Het hotel en kamers worden elke dag gepoetst en handdoeken ververst.Iedereen is heel vriendelijk Chef van hotel Costas en zijn zus en alle medewerkers zijn vriendelijk.Hotel is zijn geld waard er worden steeds verbeteringen gedaan.Wij namen alleen ontbijt met keuze genoeg er is ook een restaurant met alle dagen een nieuw menu aan de poolbar zijn ook heel lekkere snacks te bekomen!In een woord Super!!!!
Gereisd anders in mei 2015

mooi appartementencomplex

marjolein, 27-5-2015

Alma beach is een mooi appartementencomplex met leuk zwembad en zeer goed ontbijtbuffet elke dag wat anders perfect verzorgd en vooral de schoonmaak van mijn kamer was perfect elke dag schone handdoeken. Alleen jammer dat er van die duitsers zaten van een soort knuffeltherapie vrij aanwezig waren die dat was erg jammer.maar voor de rest was alma perfect
Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Alma Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alma Beach in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alma Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alma Beach scoort een 8.54 uit 10 op basis van 255 reviews.