Appartement Aeolis

8,9

23 reviews over Appartement Aeolis in het Nederlands

Super!

Marjon Middelkoop, 21-6-2017

Prachtige appartement met airco en schitterend uitzicht op de baai. Heerlijk zwembad met ligbedden. Daisy is een geweldige gastvrouw die haar eten met liefde bereidt. In de buurt is niet zo heel veel te doen, maar ga je voor de Griekse gastvrijheid en rust, dan ben je hier aan het goede adres.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk relaxed verblijf, lekker eten

Lesley, 29-9-2016

Als je een heerlijk relaxed verblijf zoekt, ben je op het goede adres. Attente zussen die je met alles willen en kunnen helpen. Lekker eten, fijne massage. Klein intiem complex. Als je een maisonette neemt, mimimaal 3 terrassen. Eind september is het in de omgeving wel erg rustig. Te verbeteren zijn kleine zaken, zoals een betere douchekop en een goede bank om te kunnen zitten. Een bedbank is logisch, maar niet comfotabel.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantieplek!

Sophia, 25-7-2016

Wij hebben in een Superior Studio gezeten. Een grote , schone kamer met een balkon met uitzicht op zee.

De ligging is rustig met op loopafstand restaurantjes en ligplekken aan zee. Omdat het zo kleinschalig is, is er ook altijd een goede plek aan het zwembad.

Iedere ochtend werd het ontbijt bereid door de gastvrouwen met verse groente & fruit uit eigen tuin en zelfgebakken broodjes. Ook het avondeten is het zeker waard om te proberen!

Met tips van Desi voor leuke bezienswaardigheden en activiteiten hebben wij onze dagen goed kunnen vullen, zonder last te hebben gehad van de vluchtelingen. Ook in de stad heb je hier geen last van, ondanks de verhalen hierover.

Ook autoverhuur en andere benodigheden kan voor je geregeld worden. Een huurauto is sterk aan te raden, aangezien je zonder niet heel ver zal komen (taxi's rijden er weinig tot niet, en kosten voor toeristen veel meer dan nodig is)

Al met al, een erg fijne en persoonlijke plek om te verblijven. Het is zeker een dikke 9 waard!

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig en superrelaxed

Cees, 12-6-2015

Een fantastische tijd gehad in Lesbos en hebben erg genoten van ons verblijf in Aeolis. De appartementen zijn ruim en schoon en handdoeken en beddengoed worden regelmatig verschoond. We verbleven in een 2-kamerappartement met 2 badkamers en 3 balkons. Vanaf de balkons aan de voorzijde hadden we een fantastisch uitzicht over de zee. 's Avonds en 's morgens zag je de vissersbootjes uitvaren en terugkomen. Het balkon achter keek uit op de bergen en het dorp.

De eigenaressen Desi en Sofia zijn erg gastvrij en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Ze geven graag tips over mooie strandjes, leuke dorpjes, mooie wandelingen en wat er al niet meer te doen is. Zelf verzorgen zij bij voldoende belangstelling yogalessen en kun je er een heerlijke voetmassage krijgen.

Op loopafstand van het complex zijn een aantal restaurants waar je prima terecht kunt voor de lokale keuken.

Kortom, een prima plek om van daaruit het prachtige eiland Lesbos te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2015

Thanks Sophia & Daisy!!

Marcel en Lionne, 18-10-2014

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Lesbos en hebben erg genoten op Aeolis en van de gezelligheid van Sophia en Daisy.

Lekker met de auto het eiland rondgereden en leuke strandjes en plaatsjes ontdekt. Aeolis is een heerlijke plek, niet te veel appartementen. De kamers zijn schoon, regelmatig bed- en badlinnen wissel. Mocht je iets nodig hebben, de dames staan altijd voor je klaar! Dus gewoon even vragen... We zijn verwend met heerlijke chocoladecroissants, spinazietaart, door moeder gebakken appeltaart en gebakken garnalen in de ouzo! Dus als je iets lekkers ruikt (buiten hun kaart om) altijd even vragen of er nog iets over is :-) Natuurlijk kun je ook zelf naar de bakker of de minimarkt en iets te eten maken. Verder absoluut de voetmassage van Daisy ondergaan!! Een aanrader! Al met al, de zussen doen het geweldig!! Dank voor alles Sophia en Daisy!

Helemaal goed

winnifred van baars, 5-10-2014

De veide zussen maken er in september ook nog een feest van. Prima mensen, goed apaartement, heerlijk ontbijt. Alles bio van eigen tuin, en goed advies over leuke baaitjes en restaurantjes

Net complex, mooie ligging

Auke en Marja, 21-9-2014

Ligt aan een vrij drukke weg in een piepklein dorpje pal aan zee. Net complex. Laat je niet misleiden door het feit dat een bepaalde reisorganisatie een suite aanbied. Een suite is niet meer dan een tweepersoonskamer met als je pech hebt een mini koelkast. Ontbijt zit er niet bij en alles wat je er aan eten en drinken besteld is qua prijsverhouding op lesbos buiten proporties. Dat geldt ook voor het ontbijt wat je per dag kunt bestellen. Wij vonden de eigenaars helemaal niet zo gastvrij en vriendelijk. Bij vertrek kon er geen groet van af. Schoonmaak meestal goed laatste week echter maar 1 x schoon beddengoed in plaats van 2 x . Toiletpapier slecht bijgevuld dus maar weer vragen. In de 'suite' nog geen glas om je mond te spoelen bij tandenpoetsen . Voor de prijs die we ervoor betaalden een tegenvaller. Blijkbaar plaatst De reisorganisatie alleen de positieve reacties, is je reiservaring iets minder positief wordt ie ondanks regelmatig een email sturen niet geplaatst . Geen reactie meer
    Gereisd met partner in augustus 2014

Zeer gastvrij!!

Sylvia, 20-9-2014

Ontvangst van Daisy en Sofi was super en dit gedurende het gehele verblijf!!! Geen vraag was ze teveel! Ze proberen er van alles aan te doen om het je naar je zin te maken. Vanuit de kamer een mooi uitzicht op zee. Appartement is direct aan een weg gelegen maar dit heeft ons totaal niet gestoord in onze nachtrust! Zeer ruim appartement, schoon. Badkamer iets aan de kleine kant. Voor mensen die van rust houden een ideale bestemming. Het vinden van restaurantjes was moeilijk. Dus mocht je 's avonds de drukte willen opzoeken dan wordt dit lastig. In het noorden, bijvoorbeeld Mollivos, heb je ontzettend veel restaurantjes. Vanuit deze locatie een uurtje rijden. Dit is, wat ons betreft, het enigste minpuntje.

Tegenvaller

D van der Linden, 20-9-2014

De foto's zijn veel mooier dan de werkelijkheid, er loopt een weg meteen langs het complex en ook erachter loopt een weg. Je hoort dus altijd verkeer. De prijzen van eten en drinken waren Nederlandse prijzen, €14 voor flesje wijn, alles veel duurder dan elders op het eiland. Wij zaten in een ouder appartement met een gevaarlijke wenteltrap en 1 kapot stopcontact op de beneden verdieping, werd niks aan gedaan. Oude kleine badkamer met douchegordijn en koud water was het meest vervelende van het appartement.

Zeer tevreden

Celine, 9-9-2014

Heerlijke vakantie gehad op Lesbos in appartement Aeolis. Hadden een suite met een balkon op de eerste verdieping. Deze was ruim genoeg en van al het nodige voorzien. Sophia en Daisy waren erg vriendelijk en behulpzaam. Veel tips gekregen over strandjes, restaurantjes en stadjes. Ook paar keer ontbijt besteld en deze brachten ze dan bij het zwembad of op het balkon. Ook zit er een mooi zwembad bij het appartement waarbij altijd wel ligbedjes beschikbaar zijn. In het dorpje zelf is een bakkertje, een minimarket en ongeveer drie restaurantjes. Hebben hier ook maar 1 keer gegeten. Wel hebben we vaker broodjes gehaald bij het bakkertje. Een huur auto is wel aan te raden. Er zijn verschillende dorpjes op een half uur/uur rijden waar je lekker rond kan lopen en kan eten. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.
    Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aeolis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aeolis in Gera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aeolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aeolis scoort een 8.93 uit 10 op basis van 25 reviews.