5,8

Matig

4 reviews over Appartement Sunview in het Nederlands

S. Osseman, 5-8-2007

als je houd van een romantische ligging op een hele hoge heuvel ( 20min van zee hoor en geen 300 m) en niet geeft om schone keukenkastjes en koelkasten kan je genieten van een heerlijk terras en geen bemoeienis van welke eigenaar dan ook

wanneer ze overboekt krijg je een leuke excursie kado

Gereisd anders in juli 2007

Monique vd P, 7-4-2005

mijn moeder en ik zaten hier in september 2004 geboekt bij bel air de informatie die over de accomodatie is verschaft klopt van geen kant laat je niet wijsmaken dat het maar 300 meter naar het centrum of strand is tel er in feite maar 1000 meter bij op en het app. zit bijna op het hoogste punt van molyvos dus het is een behoorlijke klim en vrij steil dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of over weinig conditie beschikken en omdat je zo hoog zit staat er ook veel wind wij zij 10 dagen uit ons hemd gewaaid terwijl je er beneden niks van merkt er werd heel slecht schoon gemaakt en de eigenaar was een stuk chagerijn maar de prijs was daar ook naar dus prijskwaliteitverhouding klopt wel en het gemeenschappelijke terras had ook wel wat wij zaten er tenm. met gezellige mensen maar prive is er dus niet bij daar moet je wel van houden molyvos zelf is schattig
    Gereisd anders in april 2005

Esther, 31-1-2005

Wij zaten hier 3 weken in september 2003 en waren gedurende ons verblijf vaak de enige gasten. We waren niet te spreken over de eigenaar die alleen Grieks sprak en erg ontoeschietelijk was. Zodra we vrienden of familie bij ons huisje ontvingen werden we ervan verdacht die mensen illegaal onderdak te verschaffen in ons toch al zo kleine appartement. Er werd slecht schoongemaakt (vaak gewoon niet). Het enige leuke is de ligging en het terras aan de voorkant van de appartementen waar je in september druiven en vijgen kan plukken.
      Gereisd anders in januari 2005

chariesje, 8-10-2004

Het is opzicht een leuk app. alleen wat ik erg jammer vondt is dat het best wel een eind stuk lopen is naar het centrum. en als je savonds in het donker terug naar huis gaat moet je dus langs een begraafplaats lopen:( de mensen dus daar bedoel ik mee de eigenaar en de schoonmaakster praten geen van 2 engels dus moest hij in gebaren taal laten zien wat hij ons bedoelde wijs te maken:S en het jammere vondt ik ook dat er geen lantaren palen zijn en omdat je je alleen op een berg zit is dit niet erg fijn en er is ook geen telefoon cel in de buurt dus als er iets aan de hand zou zijn zou je ook niet snel een ambulance kunnen bellen:(... maar ja zo is er weer genoeg geklaagd:D
        Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunview in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunview scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.