Hotel Sunrise ****

8,5

84 reviews over Hotel Sunrise in het Nederlands

Fantastisch mooi hotel

Peter en Ria, 13-9-2017

Heel veel trappen lopen maar absoluut de moeite waard! Heerlijk ontbijt en diner, beide in buffetvorm.zeer vriendelijk personeel.alles schoon. Kortom......super!
Gereisd met partner in september 2017

Topper van Griekenland

Kees, 31-8-2017

Na vele ervaringen in Griekse hotels en appartementen is dit toch wel één, zo niet hét mooiste Griekse hotel waar wij geweest zijn. De kamers zijn mooi, ruim en worden dagelijks super schoongemaakt. Het personeel is top. Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken. Uitzicht is prachtig. Eten is top. Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt omdat wij graag gebruik wilden maken van de vele restaurantjes die Molyvos rijk is. De eerste avond hebben wij toch gebruik gemaakt van het dinerbuffet van het hotel (15 euro pp) en ook dit was perfect. Kortom aanrader! Houdt wel rekening met hoger gelegen kamers (met mooi uitzicht op zee).

Afstand tot Molyvos ca. 15 min. lopen (of 2 min met gratis hotelbus die 4x per dag rijdt).

Afstand tot zeer mooie kiezelstrand van Eftalou ca. 20 min lopen (of 2 min met lijnbus (€1,50 pp) die 4x per dag rijdt).

Zeker Molyvos (erg mooie plaats gebouwd tegen een heuvel met vele leuke winkeltjes en 42(!) restaurantjes) en Eftalou (lekker snorkelen) bezoeken...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig ligging

Petrus, 9-8-2017

Prima restaurant, mooi uitzicht en rustig gelegen. Erg vriendelijk en behulpzaam top.

Bedden zijn verschrikkelijk, de vluchtelingen willen er niet verblijven dus zie je ze ook niet of nauwelijks.

Ook moet je goed ter been zijn het is elkedag klimmen, en overal kom je dit probleem in en om het hotel tegen

Gereisd met vrienden in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunrise bij:

"Thuiskomen" in een prachtig hotel.

De Weerdt - Lauwers, 7-7-2017

Hotel sunrise is een prachtig hotel met uitstekende accommodatie.

Het personeel is enorm gastvrij.

Het ontbijt en buffet 's avonds is steeds verzorgd en typisch Grieks

Daarom keren we ook jaarlijks terug.

Ondanks dat we het eiland en hotel al door en door kennen, valt er steeds wat nieuws te beleven.

Het eiland zelf is authentiek en plaatselijke bevolking doet ook enorm hun best om het de touristen naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk

Ingrid, 28-6-2017

Heerlijk hotel, prima bedden, ontbijt, schitterend gelegen, rustig en gastvrij. Als je niet zo goed ter been bent, moet je wel vragen om een laaggelegen kamer. Als je wel goed ter been bent, vraag dan om zo hoog mogelijk gelegen kamer: een goede workout met steeds weer prachtige vergezichten over zee en omgeving. Sowieso prachtige omgeving. Het stadje Molyvos is mooi en gezellig. Met een auto of een taxi ben je zo bij fijne, gastvrije strandjes met heerlijk helder zwemwater (Petra tot voorbij Anaxos).

De fabel dat je op Lesbos last hebt van de vluchtelingenproblematiek en de vervuiling hierdoor, moet echt de wereld uit! Marine vaart doorlopend rond om eventuele vluchtelingen te helpen en snel naar een opvanglocatie te brengen. Dus daar merk je als toerist niets van. Ook de rommel die in het verleden door de vluchtelingen is achtergelaten, is tijdens een enorme schoonmaakactie verwijderd. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n schoon Grieks eiland gezien! Aanrader: ga naar Lesbos en geniet!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top locatie en fijne mensen!

Naomi, 28-5-2017

Net hotel met vriendelijke receptie, goede service, leuk uitzicht en super ligging in Molyvos!

Ik vond vooral het zwembad erg mooi en de mensen super vriendelijk.

De kamer was eenvoudig maar prima en ontbijt ook goed!

Wifi kon beter, maar er is genoeg te doen in de omgeving en Molyvos is een super mooi plaatsje en aanrader om te verblijven als je naar Lesvos gaat!👌

Gereisd met vrienden in mei 2017

Vriendelijk personeel en prachtige uitzichten

Jessica, 23-5-2017

+ De prettige ligging in de buurt van het leuke stadje Molyvos.

+ Het uitzicht vanaf het terras/zwembad was prachtig.

+ Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

+ Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

+ De kamers zijn schoon en het uitzicht vanaf het balkon op zee ook.

+ Fijne badkamer/douche.

- Internet met name in de kamers was minder goed: maar digitaal detoxen hier is niet erg.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Verrassend, geweldig gastvrij en super relaxed

fam. Sprakel, 13-6-2016

In tegenstelling tot de berichtgeving over vluchtelingen is er in de regio waar wij zijn geweest geen spoor te zien hiervan. De resorts en stranden zijn fantastisch, schoon en je wordt er uitermate gastvrij ontvangen. Veel leuke winkeltjes in Molyvos, Skala Eressos en Petra, heerlijke sardines gegeten in Kaloni, fantastische haventjes in Skala Sykaminia en Molyvos waar je heerlijk kunt eten en van de zon kunt genieten. Wij hebben ons meer dan prima vermaakt in Hotel Sunrise, Manolis zorgde voor een gezellig sfeer 's avonds aan de bar. Prima kamers, prima eten, leuke excursies oa naar Sigri en het versteende woud. Wij komen hier zeker weer!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijke plek!

Melanie, 23-8-2015

Erg mooi hotel, ligt op een heuvel waardoor er vele trappen zijn voor de diverse kamers. Er is een zwembad met 'snackbar' en op loopafstand het strand. Ga vanuit het hotel links, tegenover de Traverna links en je komt op het strandje. De Traverna vlakbij het hotel ongeveer 300 meter lopen is ook prima om te eten. Hadden geen all inclusief maar zeker ook een paar keer in het hotel gegeten, prima het is op basis van een buffet. Ontbijt fantastisch. Molivos is alleen te bereiken met de taxi (heel leuk plaatsje met gezellige barretjes, restaurantjes en winkeltjes) en kost 5 euro per keer. Wij hebben er voor gekozen om een auto te huren bij best cars, aanrader. Je ziet erg veel van het eiland in een paar dagen tijd. In Het plaatsje Eftalou is verder niks te beleven. Verder zijn er diverse mooie stranden, kun je met een plaatselijk treintje van Malivos naar Petra en kun je deelnemen aan diverse excursies. Kortom zowel het eiland, de mensen, het hotel alles is super hier!
Gereisd met partner in augustus 2015

Ruim luxe hotel!

Ilona van Rossum, 10-7-2015

Ruim opgezet hotel met een mooie ligging vlak naast het romantische centrum van Molivos.

2 zwembaden om af te koelen. Vriendelijk net personeel, je voelt je hier echt te gast. De kamers zijn ook ruim opgezet en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en een geweldige start van de dag!

Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunrise bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise scoort een 8.48 uit 10 op basis van 86 reviews.