Hotel Molyvos II ***

Molyvos II
5,8

4 reviews over Hotel Molyvos II in het Nederlands

Suzanne, 28-6-2007

Gezellig familiehotel. Wij hebben er een aantal jaar geleden een fantastische vakantie gehad. Het hotel ligt aan een mooi en rustig kiezelstrand. De lunch werd bij het zwembad geserveerd. Vooral de tonijnsalade is een aanrader.

Natuurlijk ook wat minpunten. Het hotel is wat verouderd en vooral het ontbreken van de airco hebben we geweten. Prettig zwembad met grote bomen die schaduw bieden. Ook de tuin/binnenplaats en het terras waren prachtig overgroeid.

Hoogseizoen 2001

Gereisd familie in augustus 2005

Anit en Richard, 11-1-2006

Vreselijk hotel!!! Vuil, kakkerlakken, dringend aan renovatie toe. Veel te ver van alles af. Buiten het seizoen rijdt de in de brochure vermelde shuttle bus niet. Er is buiten het seizoen ook geen lijnbus. Onvriendelijke eigenaar. Het eten is een ramp. We hebben 6 dagen op 7 als groente enkel versnipperde groene sla gekregen. Desert: 7 d. abrikoos uit blik. Niet 1 x soep en bij ontbijt enkel confituur.Als we hierover reclammeerden werden we uitgelachen.
Gereisd anders in januari 2006

Peter, 12-6-2005

Gezellig hotel kamers zijn netjes maar wel 20 jaar oud. Ligging hotel onbetaalbaar midden in de natuur vlak aan het kiezelstrand. Keuken traditionele Griekse maaltijden geen aanrader voor wie van patat/kroket houdt.Eigenaar correct, vliegt je niet om de hals, maar dat is voor mij ook niet bepaald nodig, personeel is vriendelijk. Wel voor eigen vervoer zorgen!Aanrader voor een rustig ontspannen weekje herbronnen.
Gereisd anders in juni 2005

Jan Smets, 2-3-2005

Het hotel is verouderd en oogt niet erg fris. Men is niet erg vriendelijk. Eten erg matig. Anderhalf uur stappen (wel mooie weg) naar Molivos. Heerlijke vakantie gehad op droomeiland; helaas kwam het niet door dit hotel...
    Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Molyvos II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molyvos II in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molyvos II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Molyvos II scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.