Appartement Marilena ***

8,6

147 reviews over Appartement Marilena in het Nederlands

Fantastiche vakantie gehad.

Rien en Sylvia, 12-7-2017

Jammer is dat de media zeer negatief is over Lesbos voor wat betreft de vluchtelingen en de onlangs gebeurde aardbeving in het zuiden van Lesbos.

Vluchtelingen hebben wij nergens gezien en de aardbevingsschade werd veroorzaakt door bouwvallige huisjes.

Een heerlijke 8 daagse vakantie gehad.

Niets is te veel voor de zeer vriendelijke familie die Marilena runnen.

Vader met zijn 2 dochters en zoon, moeder, schoonmoeder, en zelfs oma.

4 keer per dag rijdt vader Stratos gratis met zijn busje naar Molyvos.

Het eten is hier heerlijk en niet duur. We hebben alle 8 dagen hier gegeten.

Prima groot en schoon zwembad met gratis ligbedden en zitjes.

De pas gerenoveerde appartementen zijn redelijk groot, schoon met prima bedden.

Badkamer met ligbad en stortdouche.

Vader Stratos en dochter Elena gaan pas naar bed wanneer de laatse gasten ook naar bed gaan na een gezellige avond borrelen aan de bar. Ook zij zijn niet te flauw om rondjes weg te geven.

De volgende ochtend zijn ze er weer voor de vroege gasten en ontbijt. Fris, fruitig en relax.

Het is voor ons zeker... Weer Lesbos... dan weer Marilena... is weer thuiskomen.

Geweldige Vakantie!!!!!!!

Conny, 5-7-2017

Service , eten en drinken onbeschrijfbaar goed!!!!

Met name de service van het personeel is uitmuntend!

Fantastisch!!!

Heerlijk familiehotel!

Inga, 3-7-2017

Inmiddels voor de 5de keer op Lesbos en het verveelt nooit! Elke dag weer heerlijk eten/drinken en lekker zwemmen in het grote zwembad van Marilena! Vriendelijkste familie ever en wat kunnen ze koken, goeiendag! We komen zo snel mogelijk terug en zeker weer in Marilena!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marilena bij:

Heel goed naar ons zin gehad.

jozeph van aalsum, 2-7-2017

Vriendelijke eigenaar / gezin. Prachtig zwembad. Suttle busje naar Molyvos erg handig. Accommodatie voor ons prima. Zeker gezien de prijs / kwaliteit die je er voor krijgt. Jammer dat veel mensen nog denken dat er nog vluchtelingen komen.

Niets van gemerkt. Ook de verhalen in de media over de aarbevingen helpen niet mee. Heel mooie natuur. Omgeving ook prachtig. Stranden minder. Voor de rest heel goed naar ons zin gehad. Uit eten gaan is prima te betalen. Ook bij Marilena zelf kan je prima eten. Hoop voor de bevolking dat de toeristen Lesbos weer weten te vinden. Ze doen hun best en zijn zeer vriendelijk. Er is ook al veel gerenoveerd.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldige vakantie gehad

Robert en Carin, 2-7-2017

Vorig jaar ook hier geweest beviel toen al erg goed dus dit jaar weer terug, Erg aardige mensen (eigenlijk alle Grieken die we op Lesbos zijn tegen gekomen)

We hebben in Molivos 6 scooters gehuurd (Bij George) was ook geweldig en met de scooter kan je het eiland fijn ontdekken.

's Avonds lekker aan het gezellige haventje gegeten omdat we in het bezit van de scooters waren maar ook bij het hotel kan je heerlijk eten. Ontbijt is eenvoudig maar wel lekker.

Even over onze media die jammer genoeg het beeld voor heel Lesbos verpest heeft! Alsof er alleen maar vluchtelingen rond lopen en door de aardbeving van dit jaar zou het hele eiland in puin liggen. De aardbeving betrof alleen een heel klein oud dorpje in het onderste puntje van Lesbos waar wat oude huizen stonden en waar er inderdaad een paar zijn ingestort. Maar op de rest van het eiland is alles dusdanig goed gebouwd dat hier helemaal niets gebeurd is. Vluchtelingen hebben we vorig jaar al geen meer gezien. Erg spijtig voor de aardige mensen in Lesbos die het ons toch erg naar onze zin hebben gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke plek om op te laden.

Miranda, 25-6-2017

Superfijne 12 dagen gehad in Marilena apppartementen. Keurige kamers, fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad en vriendelijke familie. Inmiddels een week terug maar wou dat ik er nog was. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Mooie enigzins afgelegen plek

Peter, 22-6-2017

Erg mooi complex, goede kamer, prima douche (gerenoveerd). Het bed is aan de erg harde kant waardoor je 's ochtends wat spierpijn hebt. De familie die het complex runt is geweldig. Eten en drinken is top. Het zwembad is heerlijk groot. Voor de kinderen is er wei ig tot niks en door de enigzins afgelegen plek(lekker rustig) is een scooter of auto een must voor bv de dagelijkse boodschappen of uit eten. Overwegend ouder publiek.

Prima plek voor een weekje zon.

Thuis komen!

Richard, 7-1-2017

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad. Heerlijk complex met een gastvrijheid die je versteld doet staan. Nog nooit hebben we zoiets meegemaakt. Stratos en zijn familie (en vriendin) zijn een voorbeeld voor alle hoteliers. Thx guys and girls for the holiday of a lifetime, and hope to see you the beginning of July 2017. Xxx Char and Richard
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Jill, Johan en Sam, 26-9-2016

We hebben een fantastisch verblijf gehad. we zijn twee weken geweest. Simpele maar schone appartementen met heerlijke bedden. Meer heb je niet nodig. Super lieve eigenaren (Stratos en zijn ex-vrouw) met hun twee dochters en zoon die er alles aan doen om je verblijf fantastisch te maken. 20 minuten lopen vanaf Molivos waardoor vanaf het terras een prachtig uitzicht op Molivos en de bergen maar lekker rustig gelegen. Stratos rijd 4x per dag naar Molivos en een taxi kost 5 euro. Stratos kan heerlijk koken en kookt ook verzoekjes. ontbijt uitgebreid en lekker. ei kun je extra bestellen tegen betaling. Heerlijk groot zwembad die wekelijks word ververst. De douche heeft geen ophangsysteem (vind ik niet erg maar het is gewoon dat je het weet). De twee kinderbadjes buiten waren niet in gebruik door gebrek aan kinderen. Naast het grote zwembad is nog een klein half rond badje wel in gebruik, ook super.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Wij hebben in 1 woord n prachtige vakantie gehad

O 'Jos en I 'Anita, 23-9-2016

Ontzettend leuke, gezellig liefdevolle familie die alles voor hun gasten doen om het ze naar hun zin te maken, heerlijke bedden! Het busje mag nog 1x extra rijden! Een haak aan de muur waar de douchekop aan opgehangen kan worden zodat je onder de douche kan staan zou fijn zjn
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marilena bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marilena in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marilena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marilena scoort een 8.58 uit 10 op basis van 159 reviews.