Appartement Lela s House ****

Appartement Lela s House
Lela s House
5,9

5 reviews over Appartement Lela s House in het Nederlands

In het najaar redelijk prijswaard

M.K.Rietdijk, 20-10-2008

Lela is geen 70 jaar zoals ik elders las maar ca. 40 jaar met een inderdaad zeer schelle stem. De appartementen worden goed schoon gehouden. De verzorging is matig, niet elke dag handdoeken en aan het einde van de huurperiode raffelt ze de zaak wat af. Bijv. geen schone lakens meer. De appartementjers zijn wat klein maar vrijwel alles zit er in, behalve dan een wasmachine.
Gereisd met partner in oktober 2008

zeer gehorig appartement

Gerard de Bruin, 17-9-2008

De 5 appartementen zijn qua ligging rustig, maar zeer gehorig. Je kunt letterlijk alles horen wat je buren doen(toilet, douche etc). Geen privacy. Zeer schoon en de inrichting is volledig
Gereisd met partner in september 2008

Hello how are you!!!

Angelique, 24-8-2008

Wij hebben 3 weken vakantie gevierd in een van de appartementen van Lela in Eftalou(zie foto) Lela(de eigenaresse)is een 70 jarige dame die elke morgen op een squad in haar bikini aan kwam rijden en altijd riep(met een schelle stem) als ze je zag: Hello, how are you! Ze vertelde dat haar zoon de eigenaar is van een accomodatie in Molyvos.Ze was heel vriendelijk! Het appartement was heerlijk rustig. We vonden het wat klein(1 slaapkamer en 1 keukentje)en een overdekt terras(waar we helaas veel last hadden van muggen) maar we waren toch de hele dag weg dus dat was niet erg. Het had wel een heel uitgebreide inventaris met o.a. een afwasmachine en een strijkplank + ijzer!

Het appartement ligt naar Panselinos waar ik iedere dag brood kon halen bij de mini markt. Lela's appartement ligt bijna aan zee en dichtbij Molyvos en stranden.

Gereisd met partner in juli 2008

Manon, 21-8-2007

Wij hadden geboekt in olive press, maar daar waren meerdere overboekingen dus moesten we naar lela's house, een typisch grieks huis (vrij nieuw) vlak bij de zee. We waren wat chagerijnig door de overboeking maar de kamer maakte alles goed. De kamer was heel ruim en mooi ingericht en er was ook een keuken bij. In plaats van een balkon hadden we een heel dakterras met tafel en ligbedden. Lela zelf was ook ontzettend gastvrij.
      Gereisd met partner in augustus 2007

Evy, 30-7-2007

In eerste instantie hadden we geboekt voor Olive Residence. Helaas waren de appartementen nog niet gereed en kregen we kamers in Lela's House. Geweldige appartementen. Elk appartement heeft een eigen groot balkon en afgeschermde kitchenette met alles wat je wenst. Het restaurant vlak naast appartement is ook heel gezellig en je kunt er heerlijk eten. Echt een aanrader. Je ligt direct aan de zee en Molyvos ligt op kleine afstand. Zeer luxe appartement!
        Gereisd familie in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lela s House in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lela s House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lela s House scoort een 5.85 uit 10 op basis van 7 reviews.