Appartement Diamando

Appartement Diamando
Diamando

2 reviews over Appartement Diamando in het Nederlands

Caro, 1-8-2007

Eenvoudige accomodatie. Zeer gastvrij ontvangen. Klein zwembad aanwezig met ligbedjes.

Snackbar aanwezig met de mogelijkheid voor een prima ontbijt. Tevens sandwich, tosti en pizza te verkrijgen.

Ongeveer een kwartier lopen naar het zeer gezellige Molivos.

Gereisd anders in augustus 2007

Simone van de Kamp, 22-5-2005

Diamando ligt op 5-10 minuten lopen van de rand van Molyvos. De twee beheerders, een echtpaar, zijn bijzonder aardig en spontaan. Helaas was de service minder goed, naar hun zeggen vanwege de slechte betaling.

Wij bevolkten ons appartement met 4 personen, maar hadden kopjes, bestek en borden voor 2. Het tweepersoonsbed was klein en had een eenpersoons laken en deken. De inrichting was vrij kaal. (De beheerders legden uit van een Touroperator 18 euro te krijgen per appartement, onafhankelijk van het aantal mensen. Ze konden wel extra dekens en handdoeken geven.) Er is een goed zwembad met ligbedden voor de liefhebbers en kort na ons vertrek (eind mei) zou een snackbar worden geopend. De huisjes liggen in een vrij mooie tuin met schommel.

Molyvos is in het voorseizoen naar onze indruk heel stil. Rond 15 mei gingen de meeste winkeltjes open.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamando in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diamando scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.