8,4

35 reviews over Hotel Delfinia in het Nederlands

Geweldige service en gastvrijheid

Tjerd Kamphuis, 6-7-2015

Voor een griekse accommodatie absoluut 1 van de betere. Wij verbleven in 1 van de bungalowkamers (elk huisje bestaat uit een kamer beneden en een kamer boven). Het is dus niet echt een bungalow, maar wel gelegen in een mooi aangelegd park. De bungalows die het verst van de receptie liggen hebben de mooiste ligging.

Ontbijt is uitgebreid en prima. Het uitzicht vanaf het ontbijtterras is geweldig! Bij het zwembad (dat op enige afstand van het hotel en de huisjes ligt, richting de zee) is een poolbar met restaurant. Het eten wordt door een ervaren rot (Adonis) bereid en dat proef je. De keuken is grieks maar ook internationaal. Serieus goed eten en goede service (Takis en Myrsine)!

Tot slot nog iets over de recente berichtgeving over de vluchtelingen die daar aankomen. Je kan met een gerust hart naar deze bestemming. Je ziet ze lopen of soms verzameld bij de p plaats bij het centrum. Ze zijn niemand tot last.

Samengevat: ons verblijf in hotel delfinia was in 1 woord geweldig!

Gereisd met partner in juni 2015

bungalow foto

heeresh stadskanaal, 15-10-2014

als je boekt in een bungalow laat je niet misleiden door de foto op de reis aanbiedingen die zijn oud we zijn er geweest met boeking bungalow zee zicht

krijgen een bungalow met coniferen voor de ramen Na 3 dagen wel een bungalow met zeezicht gekregen dat was top van de dames [ dit park is een groot onderhoud snoeibeurt nodig ]

Gereisd met partner in augustus 2014

Bungalows zijn een aanrader

Suez, 23-9-2014

Wij hebben 12 dagen in een bungalow gezeten. Eigenlijk gewoon een wat ruimere hotelkamer. Zeer groot terras! Badkamer was prima, en fijn dat er standaard airco en een koelkastje aanwezig is. Wij zaten helemaal aan het einde, dus we moesten wel elke keer een stuk lopen naar de lobby of het zwembad.

Een uitgebreid ontbijt zoals hier heb ik in Griekenland nog nooit meegemaakt.

Uitzicht vanaf het zwembad is echt fenomenaal. Aan de ene kant kijk je naar Molivos en aan de andere kant direct naar het strand en de zee. Met name in het weekend is het erg druk omdat er dan ook veel lokale bevolking naar dit hotel komt om bij het zwembad of strand te zitten. Daardoor heb je als hotelgast wel eens het nakijken als je s middags nog een bedje zou willen.

Molivos is wel een kwartier lopen over een zeer ongelijke stoep (laat je hakken maar thuis).

Gereisd met vrienden in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Delfinia**** bij :

Zeer gastvrij; wel dringend renovatie nodig.

Penkie1971, 1-6-2014

De ligging is prima. Ca. 1 km van het centrum van Molyvos en dat is prima te lopen. Halverwege is nog een kleine supermarkt; erg handig voor wat kleine boodschappen.

Service is super! Iedere medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. We gebruikten alleen het ontbijt, en dat was uitstekend.

Het enige (grote) minpunt is de staat van de hotelkamers. Die zijn echt aan een renovatie toe! Badkamer is klein en sanitair verouderd. Bedden zijn hard, maar wel okay. Kleine TV zonder ontvangst, maar waarvoor heb je een TV nodig op vakantie. Kamers erg gehorig. Dat je je buren op de badkamer/WC bezig hoort, is niet prettig. De druppel was wel, dat ik luid en duidelijk meekreeg dat de buren hun echtelijke plichten aan het vervullen waren.

De kamers hadden airco, maar die deden het nog niet. De Grieken vonden het daarvoor nog niet warm genoeg. Maar 's nachts was het echt niet uit te houden op de hotelkamers... zo warm. Balkondeuren open was ook geen optie: veel muggen en krolse katten.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk zeer ruim appartement

HallieHallo, 15-5-2014

Wij verbleven 2 wkn in een appartement. Wat een weelde!! Heerlijk zo enorm ruim, elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken.

Goed verzorgt en bij de receptie kun je voor alles terecht.

Het zwembad heeft een prachtig uitzicht en het eten is er erg goed. Vooral een heerlijke pasta met salade.

Het ontbijt is top en wordt goed aangevuld.

Het hotel met appartementen is ruim opgezet en heeft een ruim erf met veel groen en voetbalveldje, zwembad, poolsnackbar, receptie, lounge zithoek, ontbijtruimte, restaurant en ruime parkeerplaats.

Naar het centrum is wel even lopen over een hobbelige weg, maar wij vonden het niet erg. Vlak buiten hotel heerlijk restaurantje met topkwaliteit eten.

Gereisd met partner in september 2012

Mooi aan het strand gelegen!

manders.carijn, 29-10-2013

De ligging is enerzijds goed, direct aan het prive strand (wat overigens ook veelvuldig door mensen van buiten de accomodatie wordt gebruikt), prima lunchen in het restaurant bij het zwembad en goede voorzieningen op het strand (bedden en parasols). De ligging ten opzichte van Molivos vonden we wat minder, best een eindje lopen in het aarde donker (geen lantaarns) over een ongelijk voetpad, wij namen vaak de taxi voor een paar Euro. Het hotel is verder prima, beetje out dated, jaren 70, maar aller vriendelijkst personeel, uitgebreid ontbijt buffet en mooie omgeving. Wifi werkt alleen in de lobby en de airconditioning werkt alleen als het management het warm genoeg vindt, anders wordt het afgesloten. We kunnen Molivos zeer aanraden, ontzettend leuk authentiek plaatsje vol met leuke winkeltjes en restaurantjes.
Gereisd met partner in augustus 2013

Mooie bungalows in een rustige omgeving

Bosman, 8-9-2013

Voor wie van rust houdt is dit een mooi complex bungalows/hotel in een grote tuin met olijfbomen. 20 min lopen naar de haven/restaurantjes van molyvos, wel te doen maar de stoep is hobbelig en weinig straatverlichting (advies: klein zaklampje meenemen) Super goed ontbijt met een schitterend uitzicht. Lieve mensen, elke dag schone handdoeken. Bij het zwembad/hal receptie is gratis wifi. Airco/tv/kluisje zijn gratis. Bij het zwembad kun je 's avonds ook goed eten. Dit eiland is niet zo geschikt voor mensen die slecht te been zijn.
Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldig

Sylvia en Ruud, 8-7-2013

Dit hotel ligt schitterend met uitzicht op de zee en het stadje Molyvos. Vooral het uitzicht vanaf het ontbijtterras is prachtig.

Goede service, prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Aanrader zijn de bungalows. Molyvos leuk plaatsje met gezellige restaurantjes. Vooral Horizontas aan de zee naast Olive Press is een absolute aanrader en dan na afloop een cocktail in de conga beach bar.

Gereisd met partner in juli 2013

Ons verblijf in Delfinia

A en P, 3-7-2013

Mooie ligging, echter te ver van Molyvos (20-25 minuten) lopen. In het donker zie je nauwelijks hand voor ogen. Wij kregen kamer aan de voorzijde, te luidruchtig, zonder problemen, kregen we zeezichtkamer. Kamers gedateerd, veel te kleine douche, wel schoon. Ontbijt voor Griekse begrippen uitstekend, minpunt sommige gasten zitten maximaal te roken naast je. Verder TE veel Servische, Russische en Turkse gasten, die hun eigen regels hanteren, heel onplezierig. Eten bij het zwembad is super!!! Op site van Delfinia staat dat er ligbedden op het strand zijn en dat drankjes op strand worden geserveerd, dit was niet zo. De manager is erg onvriendelijk, doet alsof, maar blaft het personeel af. De dames Dora en Rania hebben ons verblijf goed gemaakt, wat een schatten, doen alles voor je!!! Lesbos is leuk eiland maar Molyvos vonden we niet echt super, . je moet soms opzij springen anders rijden ze je omver. Ik heb het wel gezien, geef mij maar Samos, maar smaken verschillen!
Gereisd met partner in juni 2013

Prima

pulsief, 13-9-2012

Delfinia heeft zowel een hotel als bungalows die op het terrein liggen. Hoewel het hotel wat gedateerd is, is het schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn sober en de bedden hard. We hebben echter een zachter matras gevraagd. Het ontbijt is goed. We hadden alleen ontbijt omdat we in het plaatsje zelf zijn gaan eten. Het hotel ligt ongeveer 25 min. lopen naar de haven.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Delfinia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfinia in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delfinia scoort een 8.38 uit 10 op basis van 35 reviews.