8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Belvedere Lesvos**** bij :

273 reviews over Aparthotel Belvedere Lesvos in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Peter, 21-8-2017

Heerlijk hotel, vanaf de eerste dag volop genoten.

Wij waren met jonge kinderen en een stel vrienden.

Iedere dag een prima ontbijt, lunch en avond eten.

Voor iedereen was er altijd wel wat lekkers te vinden.

De service van het personeel is prima en als je even rust wilde dan

kon dat prima beneden bij de "relaxpool".

Als ik 1 puntje van aandacht mag geven, dan zou het kinderbadje wat minder diep mogen zijn.

De kamers zijn wat gedateerd maar de bedden zijn goed en de kamers zijn schoon. Tevens werkt de airco goed.

Kortom, een aanrader....

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtig gelegen vakantieparadijs

Suna van Bekkum, 20-8-2017

Vakantie met heel veel genot voor je geld. Ligging prachtig, ieder balkon heeft uitzicht op zee. Algemeen zwembad én zwembad dat alleen toegankelijk is voor volwassen. Voldoende plaatsen en bezienswaardigheden die je kunt bezoeken, ook met openbaar vervoer. Personeel is bijzonder gastvrij. Kamer vond ik heel prettig en schoon. En natuurlijk is het eten niet hetzelfde als dat je zou krijgen in een Grieks restaurant, je moet realistisch zijn en begrijpen dat dit niet mogelijk is voor de lage prijs die je voor deze all-in vakantie betaald. Nogmaals, voor dit geld krijg je echt heel veel.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Aanrader

Christa Bunt, 14-8-2017

Wat een fantastische plek! Prachtige vergezichten, super vriendelijk personeel, mooie zonsondergangen, lekker eten en dan niet van die hysterische buffetten. Ja, de kamers zijn wat gedateerd, maar worden perfect schoongehouden en hebben allemaal uitzicht op zee. Helaas moet je voor het strand naar bv Petra. Maar dat gaat prima met het gratis busje naar Molyvos. Iedereen van het hotel doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Personeel werkt, 7 dagen per week, heel hard met een glimlach Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!!

Enige minpunt waren de mensen die om 23.00 nog gauw 4 drankjes per persoon gaan bestellen, omdat je na 23.00 de drankjes zelf moet betalen. Plaats vervangende schaamte...

En dan Lesbos......verliefd!!!

Mensen, kom het eiland ontdekken en help de bewoners er weer bovenop!

Prachtige locatie

J.van Zijtveld, 12-8-2017

Heerlijke plek met een fantastisch uitzicht over de zee vanaf elk balkon.Personeel super vriendelijk en gastvrij.twee prima zwembaden en het eten is prima!

Super vakantie gehad

Aldo, 11-8-2017

Wij zijn zo enthousiast dat we nu al besloten hebben om volgend jaar weer te gaan. Uitzicht vanaf balkon is geweldig.. het eten is top.. zwembad is geweldig.. het personeel is zo lief, doen alles voor je. De all inclusive formule is ook geweldig, we hebben echt genoten en daarom deze waardering.
Gereisd met vrienden in juli 2017

top!!

john, 8-8-2017

Net terug van een prima verblijf in Belvedere hotel. Het doet zijn naam eer aan. wat een uitzicht overal! Wij vonden het eten prima, voor ieder wat wils en voldoende. All-inclusive concept ook prima geregeld. Kamer was goed met groot balkon en koelkast, werd prima schoongehouden. Het hotel is eigenlijk niet duur in het hoogseizoen dus weet je dat het geen 5 sterren is, maar wij waren toch blij verrast door alle comfort en service. Ook reisleiding verdient een pluim, zijn erg hulpvaardig en informatief. Wij houden van het wat kleinschalige en niet van megabuffetten waarvan de helft weggaat in vuilnisbak. Degene die hoe dan ook negatief zijn over dit hotel willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en zijn in onze ogen verwende mensen, betaal 2000 euro meer en ga ergens anders heen..In Molyvos ook prima toeven en aanrader is de verse zeetong! Geweldig eiland met lieve mensen en prachtige vergezichten, top vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig verblijf! Helemaal top!

Xander, 5-8-2017

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad! Niks te klagen!

Hotel, personeel, eten, zwembad, allemaal super! Uitzicht overal direct op zee is prachtig. Hotel (hoofdgebouw + huisjes) ligt tegen een helling, en is verdeeld in meerdere lagen met trappen of hellingen.

Het hotel beschikt over twee zwembaden: een "gewoon" zwembad (diepte 0.8m - 2.5m) met een apart peuterbadje en een "relax pool" waar kinderen niet mogen komen. Er zijn zonnebedjes genoeg, waardoor je geen handdoeken neer hoeft te leggen 's ochtends, er is altijd wel plek (wij waren er tijdens een volledig volgeboekt hotel). Het strand is een stenen-strand zonder bedjes.

Personeel is super vriendelijk en netjes. Wij kwamen heel laat aan, en er was toch eten voor ons klaargezet. Hotel, zwembad en kamers worden heel goed schoon gehouden.

Lesbos is een prachtig groen eiland, en er is gegarandeerd geen vluchteling te zien! Er is echt geen enkele reden om niet te gaan! En dit hotel is écht een aanrader!

Prima hotel, top service

Tazz, 30-7-2017

Prima hotel dit, vriendelijk personeel, service is ronduit top! Wel heel veel kinderen met oorontsteking, kan geen toeval zijn. Ligt denk ik aan het zwemwater.

Dicht bij Molyvos. Erg gezellig dorpje. De mensen zijn zo aardig allemaal! Geen vluchteling gezien. Prijs kwaliteit is uitstekend. Kamers wel gedateerd maar schoon. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

Heerlijke vakantie gehad!

Marianne, 29-7-2017

Wij verbleven 2 weken in 2 ruime hotelkamers met een goede airco. De badkamer is eenvoudig. Ruim balkon met mooi uitzicht over zee. Het strand zelf moet je je niet teveel bij voorstellen. Het ligt vol met zeewier en via keitjes kan je de zee in lopen. Er staan wel wat bedjes, maar ik vond het er niet zo fraai uitzien daar. Bij het grote zwembad was er eigenlijk altijd wel plek. Het terras bij het restaurant is gezellig, met (wederom) mooi uitzicht.

Het eten vond ik prima, goede prijs-kwaliteit verhouding. En als je een keer wat anders wil kan je voor weinig in Molyvos gaan eten.

Vooral over de service en de vriendelijkheid van het personeel zijn we erg te spreken. Ontzettend aardig personeel!

De kinderen hebben het geweldig gehad, met veel andere Nederlandse kinderen. Overigens komen hier vooral Nederlanders en verder wat Polen.

Het enige (grote) minpunt is dat echt heel veel kinderen oorontsteking kregen. Oordopjes zijn dus aan te raden..

Nooit Meer

Wim, 28-7-2017

Na het lezen van al die mooie beoordelingen hadden we dit hotel geboekt,

maar dit viel ons zeer tegen. We hadden 3 kamers en van een renovatie was bij ons niets te zien. Een veel te kleine douche met een gordijn dat aan je bleef plakken als je durfde te bewegen en alles was zeer verouderd. We waren er 11 dagen en na 2 dagen hadden we het al gehad met het eten, wat in de middag niet op was kreeg je in de avond terug in een gecamoufleerd jasje en veel te weinig keuze.

Aan het adult zwembad was het wel mooi maar daar kreeg je de rioolgeur er gratis bij. De all-in drankjes (halve glazen) waren alleen maar bier, ouzo, witte en rode wijn en frisdrank. Wou je een cocktail dan moest je 8 euro betalen en zelfs cappuccino aan de bar moest je betalen. En dan nog die mooie foto's op de website een houten vloer aan het bovenste zwembad is niets te zien, laat staan het mooie strand. Er staan de helft kapotte stoelen en het ligt er vol zeewier. Ik hoop dat ik de mensen die dit lezen eens een eerlijke beoordeling kan geven over dit hotel, want we hebben met nog zeker 20 mensen daarover gepraat en die voelden zich ook allemaal bedrogen door die andere mooie beoordelingen hier op deze site. Ik moet wel zeggen dat de mensen er zeer vriendelijk zijn en dit maakte het een beetje verdraagzamer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belvedere Lesvos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belvedere Lesvos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Belvedere Lesvos scoort een 8.56 uit 10 op basis van 287 reviews.