Aparthotel Belvedere Lesvos ****

8,5

279 reviews over Aparthotel Belvedere Lesvos in het Nederlands

Voor ons niet weer...

Hennie, 4-10-2017

Omdat Belvedere zo goed werd beoordeeld hadden we deze vakantie nog op het allerlaatste moment geboekt. Aangekomen viel de kamer ons wel iets tegen. Oudbollig, niet meer van deze tijd. En inderdaad douchen in het bad met het gordijn tegen je aangeplakt..niet echt fris. Het eten viel ons ook tegen. Erg eentonig en niet warm. Ontbijt was wel goed. Personeel super aardig. We spraken met verschillende gasten en die hadden allemaal hetzelfde gevoel als ons : hoe komt dit hotel aan 4 sterren en aan een 8.6 op Zoover!!! 3 dagen een auto gehuurd en het eiland verkend. Mooie natuur, prachtig. Maar verder niets te doen. Het was zoeken naar iets om te eten. Alles is daar dicht...en niet omdat het eind seizoen is maar al jaren dicht en zeer vervallen. Wij zijn nooit moeilijk en vinden het al snel goed...maar nee...Belverdere niet weer.
Gereisd met partner in september 2017

de ligging was mooi maar het eten was zeer slecht

jacobs, 28-9-2017

uiterst vriendelijk personeel wordt vriendenlijk ontvangen neem goede schoenen mee niet toegangkelijk voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten het eten is geen variatie in 10 dagen geweest al in kip,varken, lam pasta gebakken aardappelen meer keus was er niet dit 10 dagen lang ook de temperatuur van het eten was te koud tewijl er goede machines stonden maar Geen gebruik van maken dit was voor mijn de eerste en de laatste keer daar

sorry touroperator

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie

Raemakers, 18-9-2017

Wij zijn twee weken in hotel Belvedere geweest, een klein familie hotel, met ontzettend vriendelijk personeel, voor wie niets te veel gevraagd was. We voelden ons echt welkom. Onze kamer was eenvoudig, maar ruim en heel schoon, handdoeken en lakens regelmatig verschoond, en de kamermeisjes altijd vriendelijk! De stranden in de directe omgeving zijn, zoals we gelezen hadden, rotsachtig. In de buurt van het hotel is een klein afgelegen strand met stenen, waar het heel rustig is, alleen een paar bedjes en verder niets. Het water is daar heel helder, fijn om te snorkelen. Vanuit het hotel gaat er een aantal keer per dag een gratis busje naar het dorpje, Molivos, dat werkelijk schitterend is met het kasteel bovenop. Ook is er een gewone bus die vlak bij het hotel stopt en naar de drukkere zandstranden van Petra en Anaxos gaat. Voordat we op vakantie gingen hadden hadden we een beetje onze bedenkingen over deze all-inclusive formule omdat we vaak in grote resorts in Turkije op vakantie zijn geweest met over de duizend gasten en een evengrote keuze aan activiteiten en meterslange buffetten. Dat heeft Belvedere niet, want het hotel is klein, wat het gezellig en gastvrij maakt. We waren ook echt positief verrast door de smaak en de kwaliteit van het eten, wat op de griekse keuken is gebaseerd en er was genoeg variatie wat voor het aantal mensen te verwachten valt. Ook waren er af en toe thema-avonden (Griekse avond, Latin night) die heel gezellig waren. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad die we niet snel zullen vergeten!
Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel

Charlotte, 3-9-2017

Mooi hotel met hardwerkend en zeer vriendelijk personeel. Genoten van de relax pool, hoewel het daar wel een beetje stonk. Het eten was lekker en gevarieerd. De kamer was schoon, maar de bedden wel erg hard. Aanrader: huur een quad om lesbos te verkennen, je kan hier bij de receptie naar vragen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige Lokatie

Familie Knippen, 30-8-2017

De ligging van het hotel is werkelijk prachtig, heel veel balkons hebben uitzicht op zee. Het algemene zwembad is ruim met veel ligbedden. De relax pool ( alleen voor volwassenen) is schitterend.

Het personeel van het hotel is heel erg gastvrij. De Kamer vond ik heel prettig en zeer schoon.

Het hotel ligt op loopafstand van het mooie Molyvos. Een echt aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super hotel

Hazenoot, 22-8-2017

Leuk hotel, schoon, eten is prima, niet enorm gevarieerd maar wel altijd lekker.

Zeer lief personeel dat altijd tijd maakt voor een praatje en je op alle mogelijke manieren probeert te helpen.

Het hotel ligt iets verder van Molyvos af maar is prima in 20 minuten te lopen.

Verder gaat er om het aantal uur een busje vanuit het hotel richting Molyvos en het openbaar vervoer stopt recht voor de oprijlaan van het hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie

Peter, 21-8-2017

Heerlijk hotel, vanaf de eerste dag volop genoten.

Wij waren met jonge kinderen en een stel vrienden.

Iedere dag een prima ontbijt, lunch en avond eten.

Voor iedereen was er altijd wel wat lekkers te vinden.

De service van het personeel is prima en als je even rust wilde dan

kon dat prima beneden bij de "relaxpool".

Als ik 1 puntje van aandacht mag geven, dan zou het kinderbadje wat minder diep mogen zijn.

De kamers zijn wat gedateerd maar de bedden zijn goed en de kamers zijn schoon. Tevens werkt de airco goed.

Kortom, een aanrader....

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtig gelegen vakantieparadijs

Suna van Bekkum, 20-8-2017

Vakantie met heel veel genot voor je geld. Ligging prachtig, ieder balkon heeft uitzicht op zee. Algemeen zwembad én zwembad dat alleen toegankelijk is voor volwassen. Voldoende plaatsen en bezienswaardigheden die je kunt bezoeken, ook met openbaar vervoer. Personeel is bijzonder gastvrij. Kamer vond ik heel prettig en schoon. En natuurlijk is het eten niet hetzelfde als dat je zou krijgen in een Grieks restaurant, je moet realistisch zijn en begrijpen dat dit niet mogelijk is voor de lage prijs die je voor deze all-in vakantie betaald. Nogmaals, voor dit geld krijg je echt heel veel.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Aanrader

Christa Bunt, 14-8-2017

Wat een fantastische plek! Prachtige vergezichten, super vriendelijk personeel, mooie zonsondergangen, lekker eten en dan niet van die hysterische buffetten. Ja, de kamers zijn wat gedateerd, maar worden perfect schoongehouden en hebben allemaal uitzicht op zee. Helaas moet je voor het strand naar bv Petra. Maar dat gaat prima met het gratis busje naar Molyvos. Iedereen van het hotel doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Personeel werkt, 7 dagen per week, heel hard met een glimlach Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!!

Enige minpunt waren de mensen die om 23.00 nog gauw 4 drankjes per persoon gaan bestellen, omdat je na 23.00 de drankjes zelf moet betalen. Plaats vervangende schaamte...

En dan Lesbos......verliefd!!!

Mensen, kom het eiland ontdekken en help de bewoners er weer bovenop!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige locatie

J.van Zijtveld, 12-8-2017

Heerlijke plek met een fantastisch uitzicht over de zee vanaf elk balkon.Personeel super vriendelijk en gastvrij.twee prima zwembaden en het eten is prima!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belvedere Lesvos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belvedere Lesvos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belvedere Lesvos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Belvedere Lesvos scoort een 8.5 uit 10 op basis van 294 reviews.