Hotel Aphrodite ***

Hotel Aphrodite
Aphrodite
8,4

77 reviews over Hotel Aphrodite in het Nederlands

Meer wil je niet op vakantie

Hans en Erna, 22-8-2017

Alles op 1 plek, dat is voor ons de reden om hier telkenmale heen te gaan. Goed ontbijten op het terras, trapje af naar het zwembad, trapje af en je bent bij de taverne voor een ijsje, drankje of lekker Grieks eten en weer paar treden af en je bent bij de zee.

Het eiland Lesbos is in het voorjaar mooi groen, veel bloemen. In de zomer is dat door het warme droge weer minder fleurig. Het is goed te bereizen, zijn veel mooie plekken om te bezoeken. Denk aan het Versteende Woud, slechts op 2 plekken in de wereld te zien. De bevolking van het dorp Molyvos is zeer vriendelijk. Eten kun je eigenlijk overal goed.

Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel, zeer gastvrij en heerlijk eten

Mulder, 1-6-2017

Buiten het feit dat dit hotel er super bij ligt en in 2016 gerenoveerd is, heb je wel scooter of auto nodig voor je boodschapjes.

Deze eigenaren verdienen veel meer gasten!! Niets te merken van de ellende voor hen in 2015; alleen maar zeer positief ingesteld.

Absolute aanrader!!!

Gastvrij

Imke, 31-5-2017

Het hotel was erg aangenaam, de kamers basic, maar ruim. Vooral het zwembad en de taverne aan zee waren prachtig. Daarnaast wil ik graag de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaars benoemen. Helaas was ik namelijk een paar dagen goed ziek tijdens mijn verblijf, maar ik mocht rekenen op een ontzettend goede service.
Gereisd zakelijk in mei 2017

Geweldig

JacobV, 16-5-2017

Rustig gelegen familiehotel, enthousiast personeel. Goed ontbijt en de mogelijkheid om te lunchen of dineren in de bijbehorende taverne aan het strand.

Fantastisch gastvrij personeel

Fam Nederland, 1-9-2016

Een en al lof voor het personeel.

Half pension geboekt bij het Akti hotel. We mochten bij Aprhodite 's avonds eten. We voelden ons welkom en vaak kwam er iemand even een praatje maken, we mochten het strand en de lounge ook gebruiken en voelden ons hier thuis.

Jammer dat het vluchtelingenprobleem dit jaar voor zo'n grote onderbezetting van het hotel zorgde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

Jasper en Monique, 10-8-2016

Alles onder 1 dak, hotel, zwembad, taverne en strand. Kano's zijn kosteloos te gebruiken om de mooie rotsachtige kust te bewonderen.

Het is zo'n 30 minuten lopen naar het zeer gezellige Molyvos, de berg over via een 'geitenpaadje' langs t kasteel of via de normale weg. Een scooter, quad of auto is inderdaad aan te raden. Niet alleen om sneller in t centrum te zijn maar ook omdat Lesbos groot is en er veel te zien is! Het hotel is familiebezit, dit maakt t erg gemoedelijk en je wordt, als je ervoor open staat, graag opgenomen in hun gezellige manier van leven.Absoluut geen 'last' gehad van eventuele vluchtelingen perikelen. Het is door de negatieve belichting door de media dan ook erg te merken dat er veel minder toeristen zijn dan normaal.Wij hadden gekozen voor halfpension, dit is ons inziens niet aan te raden omdat de kosten via 'a la carte' bestellen stukken goedkoper uitvallen dan de meerprijs van het halfpension.

Molyvos is met z'n vele kleine straatjes op de berg, vol met winkeltjes en praatgrage ondernemers, erg gezellig. Je kan hier gemakkelijk uren vertoeven! Ook de haven, hoofdstraat en strandtenten zijn erg leuk beneden in het centrum!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een hotel om het zen gevoel te krijgen

Ingrid, 26-7-2015

het hotel ligt vrij afgelegen maar dat is bij meerdere hotels in lesbos , heel rustig hotel erg schoon, hele vriendelijke bediening, een leuke taverne aan het strand waar je in de middag lekker kan eten,kiezelstrand,alleen dit hotel ligt in deze baai,auto is aan te raden maar er gaat ook een gratis busje van het hotel naar Molyvos,de familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken,zoek je rust een aanrader
Gereisd met partner in juni 2015

Leuk voor 1 keer

th.stolwijk, 26-10-2014

Molyvos is echt heel uniek en sfeervol en gezellig, mooie oude stad met leuke straatjes, terrasjes en winkels. Hotel Aphrodite ligt daar vandaan een half uur lopen over een heuvelige bochtige weg. Er is wel een pendelbus die een paar keer per dag heen en weer rijdt. een eigen auto is wel aan te raden. Het hotel is goed verzorgd, ontbijt is goed en diner is in buffetvorm bij de taverna aan het kiezelstrand, vaak wat winderig. Het hotel wordt ook gebruikt door een duitse touroperator. Die hebben hier zo'n 30 gasten die behoorlijk aanwezig zijn. Tijdens ontbijt en diner. Luid geroezemoes, speeches en applaus aan lange tafels waar de rest van de gasten omheen zitten Een beetje sekteachtig. Tijdens het ontbijt en diner denken ze een streepje voor te hebben op andere gasten. Vriendelijk personeel, schone kamer en leuke omgeving. Was leuk voor 1 keer.
Gereisd met partner in augustus 2014

Rustige ligging, familiaire sfeer

Ruud, 16-10-2014

Dit hotel is betrekkelijk kleinschalig. Door familie gerund en de leden ervan zijn zeer betrokken en servicegericht. Personeel, waaronder de kamermeisjes en barpersoneel, zijn toppers.
Gereisd met partner in mei 2014

Geweldige ligging

mevrouw Colenbrander- Gerritsen, 29-9-2014

Hotel Aphrodite ligt op een geweldige lokatie voor degene die van rust houden.

Wel een stukje lopen om in de haven van Molyvos te komen, maar het is goed te doen.

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aphrodite bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aphrodite scoort een 8.42 uit 10 op basis van 82 reviews.