Hotel Acropol (+app.) **

Hotel Acropol (+app.)
Acropol (+app.)
7,4

78 reviews over Hotel Acropol (+app.) in het Nederlands

Omgeving is geweldig verpest door eigenaren

Monique, 19-8-2016

App Acropol heeft een prachtige ligging. De app. zijn matig en de eigenaren zijn ronduit verschrikkelijk. Ze zijn schreeuwerig en te oud. De bar is amper open. Loop je toch naar de bar krijg je het gevoel dat je hun huiskamer binnen loopt. Er staat een ijskast met 2 halve flessen witte wijn en een ei. Er is zelfs geen ijsje voor de kinderen!! Wel zit de eigenaar met de krant op de bank of staat als een politie agent achter de ramen te kijken of alles loopt zoals hij dat wil. Er mag geen muziek bij het zwembad worden geluisterd, hoe zacht deze ook staat. Het zwembad zelf mag je gebruiken zoals zij je voordragen. Niet springen of gek doen in het water. Het water mag niet over de kant van het zwembad komen. Liever niet dat de tegels nat worden behalve als je het zwembad uitkomt d.m.v. het daarvoor bestemde trapje. Niet met je natte zwembroek op een 15 jaar oude door de zon verbleekte stoelkussen gaat zitten!!!! Je krijgt op een luide manier te horen, No Nice Toerists!! en dat 5x herhaald. Er was een riolering overstroming in 1 van de studio's. Deze werd niet verholpen. Erger nog deze overstroming was onze schuld, wij die in een ander app. zaten. Hoe krijg je het verzonnen. De eigenaresse poetste zelf de app. Ze wilde bij de buren gaat poetsen althans dat was de bedoeling van haar. Maar toen ze in het app. binnen kwam en een handdoek op de grond zag liggen schreeuwde "No Cleaning For You " wijzend naar de handdoek. Een kind van 2 jaar kreeg de schuld, via de ouders, dat de reling van het zwembad wat los zat !! De eigenaren waren een sleutel kwijt, die ze bij nader inzien onder een steen hadden gelegd. Helaas kregen eerst daar 2 gasten de schuld van. Ja inderdaad gewoon beschuldigt van diefstal! Zelf heeft de eigenaar aan een gast gevraagd of hij even in iemand anders zijn app wilde gaan kijken en zijn mening te geven. Je zult waarschijnlijk dit allemaal niet geloven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !

We hebben het ook aan de locals gevraagd en zij zijn op de hoogte hoe het complex word gerund door het oudere stel en vinden het enorm jammer dat dat zo gaat. Zeker omdat Lesbos toch een flinke deuk heeft opgelopen met het vluchtelingen probleem. Dat bovendien geheel is opgelost en verdwenen.

De zoon van de eigenaren zou het complex gaan runnen maar helaas kregen ze een misverstand. Hierdoor is de zoon in het lederen winkeltje blijven werken die zich verder terug naar beneden de berg bevind.

Als je met een gezin gaat met kleine kinderen raad ik je echt dit app niet aan. Het is een enorme klim naar beneden en zeker weer terug omhoog. Geloof me dit doe je geen 2x per dag met kleine kinderen. Het zwembad is om 19:00 gesloten en er is dus niets meer te doen op het complex.

Oudere mensen zullen hier hun vertier ook niet vinden mits je de gehele vakantie op het complex wilt toeven. Dat lijkt me niet waarschijnlijk als je het bovenstaande hebt gelezen.

Als je toch besluit te gaat, zorg ervoor dat je goed ter been bent en jezelf niet laat afschikken door het geblaf en beschuldigingen van de eigenaren. Je zult ervaren dat je zeker 2 tot 3 x per dag de klim naar beneden gaat maken om je tijd op een gezellige manier in te vullen. Niet te vergeten te eten en drinken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gemiste kans

Dees, 18-8-2016

Wat jammer dat zo'n schitterende plek wordt uitgebaat door een chagerijnig, oud echtpaar!

Het zou zoveel leuker zijn als ze het gezellig maken met een drankje en muziekje bij de poolbar.

Accomodatie erg oud: deuren die niet sluiten, doucheputjes die overstromen,lekkende kranen.

We hebben een middag met andere gasten erg gezellig gezeten bij het zwembad, maar toen werden we direct op de vingers getikt;we maakten te veel lawaai (er waren geen andere gasten).

Echt een gemiste kans voor zo'n fantastische plek!

Zet er jonge mensen in, knap de boel op en het is een super vakantiebestemming!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Achterstallig + eigenaren te oud

Joyce van Hoof, 12-8-2016

Acropol ligt op een fantastische plek, bovenop een berg. Prachtig uitzicht, 10 minuten lopen van het kasteel, 10/15 minuten lopen van het eerste restaurant (door de prachtige straatjes). 's Ochtends word je vredig wakker in alle rust en stilte...

Maar dan de appartementen van Acropol: oud, achterstallig, in verval. Het wemelt er van de muggen (understatement). Er zijn veel mankementen! Het zwembad sluit om 19:00 uur en het oudere echtpaar maakt de kamers zelf schoon: KLETS natte vloer en al je spullen nat (letterlijk alsof er een emmer is omgekiept)!!! Verder verzorgen ze geen enkele leuke avond voor hun gasten. Water nodig? Je krijgt 6 flessen water voor 4 euro maar de flessen zijn niet eens gekoeld! Het echtpaar is soms ook een aantal uur niet aanwezig en wanneer je iets te 'klagen' hebt wuiven ze je weg en word je overladen met smoesjes. Het is een prachtige plek waar zoveel meer uitgehaald kan worden. Het echtpaar is te ver op leeftijd om dit te kunnen doen.

Gereisd anders in januari 2016

Gaat achteruit

Gert en Annette Kas, 5-9-2015

We zijn hier voor de derde keer geweest. We zien alles langzaam achteruit gaan. Je moet dan denken aan schoonmaak, onderhoud tuin, verf zwembad begon te bladderen (grootte en kwaliteit water uitstekend), onderhoud terras, bruggetje over zwembad slecht... Erg jammer, want de ligging is uitstekend. Ontbijt is al drie jaar hetzelfde n.l. 3 stukjes brood, doosje jam, 2 pakjes boter, 1 plakje kaas, aanleng jus d'orange en koffie cq thee. De volgende dag i.p.v. kaas een gekookt ei. De volgende dag i.p.v. een ei een plakje kaas enz. enz.
Gereisd met partner in september 2015

Prachtig & centraal

Lobke, 3-9-2015

Het hotel ligt op een prachtige locatie bovenop de heuvel van Molyvos. Het ligt net buiten het centrum en kijkt uit over de Egeïsche zee, Turkse kust en de burcht van Molyvos. Een prettig kleinschalig en sereen complex.

De eigenaren zijn daarentegen vrij gedateerd en houden sterk vast aan hun routine. Ze spreken weinig woorden Engels en zijn daardoor kortaf in hun communicatie. Duits gaat iets beter.

Logies met ontbijt raad ik niet aan. Voor hetzelfde geld ontbijt je veel lekkerder en uitgebreider dan bij hotel.

Wij verbleven in een studio voor twee personen. Enige tip, boek dit niet als je een romantische vakantie wenst. De bedden kraakten onszelf wakker als we ook maar een kleine beweging maakte. Maar wel netjes eens in de week schoon beddengoed en om de drie dagen schone handdoeken.

Het strand is ietwat verder doordat je eerst het centrum door moet lopen. Op een kleine 5 minuten lopen bevinden zich een bakker met heerlijk vers brood en meerdere mini-supermarktjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Absoluut geweldig !

yolande apeldoorn, 6-10-2014

Van al onze griekse bestemmingen is dit werkelijk de topper .Drie heerlijke weken gehad in een appartement waar iedere griekenlandliefhebber tevreden mee zal zijn.Prachtige ligging, echt prima loopafstand naar winkeltjes en restaurants, zo mooi zwembad. Met kinderen kan je inderdaad beter naar een resort met een waterpretpark met glijbanen op Kreta of Kos gaan, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

En de beheerders: Wij houden van ze !!

Gereisd met partner in mei 2014

Fantastische locatie

Ron Damen, 24-8-2014

Samen met mijn partner en vrienden hebben we een week een studio gehuurd bij acropol. We werden meteen hartelijk welkom geheten door de eigenaren. Dit zijn twee ontzettend lieve en oudere mensen die je elk moment vriendelijk groeten. Bij elk drankje dat we bestelde kregen we wat bij zoals bijvoorbeeld fruit. Geweldige ligging bij de burcht en ontzettend schoon. Kort samengevat hebben we een top vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2014

Zeer kindonvriendelijk

Rietveld, 16-8-2014

Terug van vakantie bij Acropol. Met accommodatie en ligging op zich niets mis mee, maar met de eigenaren des te meer. Je mag in en rond het zwembad geen lol hebben, niet spetteren met water, niet spelen in het water, niet in het zwembad springen. De kinderen (en ook de volwassenen) krijgen dan direct een waarschuwing en dit gebeurt op niet al te vriendelijke manier. We werden zelfs toegesnauwd en kregen beledigende opmerkingen. Na een klacht van ons bij de reisleiding (en blijkbaar al twee eerdere klachten), is er contact geweest tussen de eigenaren en het agentschap, waarbij ze aangaven niet te zullen veranderen want zo waren zij. Zonde, leuk appartement, mooie ligging, mooi zwembad, maar zeer ongastvrij en zeker NIET geschikt voor families met kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Zeer kind-onvriendelijk!!

Fam. den Outer, 12-8-2014

Appartement is mooi gelegen aan de voet van de burcht. Wordt gerund door twee oude chagrijnige uitbaters die het ontvangen van toeristen met kinderen niet helemaal meer kunnen handelen. Als je teveel spettert of te luidruchtig bent heb je het meteen aan de stok met 'opa' of 'oma' zoals wij ze al noemden. Jammer van dit complex. Als de eigenaren plaats zouden maken voor wat verjonging en vernieuwing dan zou dit 1 van de betere accommodaties van Molivos kunnen zijn. Ik zeg; leuk barretje, gezellige loungemuziek en je doet misschien weer mee. Wij keren in ieder geval niet meer terug. Touroperator zou er goed aan doen te vermelden dat de accommodatie een hoog seniorengehalte heeft. Prima voor rustzoekers maar niet voor gezinnen met kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een aanrader!

JD, 21-6-2014

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Acropol. Ontzettend aardige, al wat oudere hoteleigenaren die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken. Het is een authentiek, grieks hotelletje waar het heerlijk rustig is, ook aan het zwembad is het erg rustig. Mooi uitzicht vanuit het zwembad op het kasteel en op de zee. Kamers zijn eenvoudig (grieks) maar goed. Hotel Acropol is ook een van de enige hotels die dicht in het centrum van Molyvos ligt, wat echt een pluspunt is. Het is alleen een klim naar boven vanuit het centrum, maar als je goed ter been bent is dit prima te doen. Hotel Acropol is echt een aanrader als je van rust houdt en van het echte Griekenland wil proeven.

Daarnaast een erg goed prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Acropol (+app.) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acropol (+app.) in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acropol (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acropol (+app.) scoort een 7.39 uit 10 op basis van 78 reviews.