7,3

6 reviews over Appartement Poseidon in het Nederlands

Gaaf

NPieterson, 26-7-2012

Mooi ingericht appartement op loopafstand van het strand. Supervriendelijke eigenaar Alex die echt alles voor je doet en regelt. Wij gaan hier zeker nog een keer heen. Aanrader!!
Gereisd met partner in januari 2011

Uitstekend complex voor een goedkope prijs

Liza Vuurman, 6-4-2012

Vorig jaar hier geweest en dat is ons prima bevallen, zeker als je kijkt naar de prijs die we hebben betaald. Wij houden er van om lekker zelfstandig op vakantie te gaan en wij verwachten geen top service en faciliteiten. Het appartement was schoon en dat is genoeg. Veel meer dan slapen en op het balkon zitten deden we er toch niet.
Gereisd met partner in juli 2011

dit dus nooit meer

fam. de vet , 27-9-2011

bij aankomst niemand aanwezig .

men kon bij het winkelje bellen toen was ie er binnen een aantal minuten

het hele appartement waren maar 3 kamers bezet

de rest was leeg

bar resturant en receptie waren gesloten en bleven gesloten

de egenaar was overleden en de zoon's die in amerika woonen hadden geen interesse

dus hadden maar een persoon ingehuurd die de zaken afhandelde.

schoonmaak heel minimaal na een klacht van alle bewoners [3 kamers } wat beter

geen aanrade

Gereisd met vrienden in september 2011

joan brewer, 13-12-2005

We staid at the poseidon hotel in Anaxos July 2005, It was one of the best holidays we had. It had a very friendly service. They had nice clean rooms, nice pool, and a bar with good food! I would recomend this hotel to anybody that wants a good holiday.
    Gereisd anders in december 2005

pralientje, 13-4-2004

De eigenaars zijn helemaal niet kindvriendelijk want deze maken volgens hen teveel lawaai. Enkel klanten die dagelijks menigmaal op het terras verbruiken zijn van harte welkom. Probeer niet van ergens anders iets te verbruiken wanneer de eigenaar het merkt want dan wordt je misschien wel het zwembad ontzegd. Eigenaars denken dat toeristen blij mogen zijn daar te mogen logeren en niet andersom dat zij toeristen moeten verwelkomen!
      Gereisd anders in april 2004

Jans, 2-10-2003

Redelijk appartement, keukeninrichting onvoldoende. Geen koffiekopjes, wel plastic bekers, glazen die zo van de rommelmarkt leken te komen. Echt warm water om te douchen is er in 14 dgn slechts 1 dag geweest. De locatie is erg rumoerig, de 2-kamerappartementen liggen boven de bar. Niet vermeld is in de reisgids dat de bus niet bij het appartement kan komen, lastig voor mensen die slecht ter been zijn.
        Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidon in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Poseidon scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.