8,8

Uitstekend

221 reviews over Appartement Harris in het Nederlands

Super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Familie Bunschoten, 26-7-2017

In 1 woord fantastisch. 15 dagen volop genoten, Stratos en zijn familie doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vlotte en zeer vriendelijke bediening, ook aan het zwembad. Eten is erg lekker en goed betaalbaar. Zwembad ziet er keurig uit wordt goed onderhouden. Kamers hebben alles wat je nodig hebt en worden erg goed schoon gehouden. Griekse avond is erg gezellig, 1 groot feest met Griekse muziek en dans, BBQ en uiteraard de sirtaki. Omgeving is top, alles is prima op loopafstand. Bakkerij om de hoek, diverse winkeltjes, volop restaurantjes. Petra is prima te doen met de taxi voor maar € 5,00. Molivos is ook erg leuk om te bezoeken, echt typische Griekse taverna's, huisjes tegen een berg op, allemaal kleine steegjes met leuke winkeltjes. En ook daar heerlijke restaurants, vooral aan de haven heerlijke verse vis. Voor ons een vakantie om nooit te vergeten, normaal willen wij altijd weer wat anders maar hier komen wij zeker nog een keertje terug. Voor mensen die denken het eiland te moeten mijden wat betreft vluchtelingen... Absoluut GEEN vluchtelingen gezien. Dus boeken maar zou ik zeggen ;-)
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch!

Danielle, 8-7-2017

Ik ben samen met mijn ouders al meerdere malen naar Lesbos op vakantie geweest. Dit was mijn tweede keer bij Harris. De eerste keer was ik denk ik een jaar of 11, de laatste keer was ik 21. Bij Harris is het altijd hartstikke gezellig. Er zijn allemaal Nederlandse mensen en mede door de Griekse avond die wordt georganiseerd leert iedereen elkaar beter kennen. Het eten bij Harris is altijd goed. Stratos en Stratoela doen er alles aan om het naar je zin te maken. Kamers zijn netjes, de eerste keer toen ik er was waren de bedden erg had maar nu zijn er andere bedden en die liggen goed! Anaxos en Petra liggen op loop afstand, dit zijn plaatsjes die heel leuk zijn om te bezoeken maar Molivos blijft mijn favoriete plaatsje omdat het kasteel wat boven op de heuvel ligt s'avonds verlicht is. Ook de heetwaterbron bij eftalau is heel leuk om te bezoeken en het vissersdorpje skala sikaminia is heel leuk om te bekijken. Op Lesbos zelf valt genoeg te zien en te beleven. Het is er fantastisch!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

Leo van Breukelen, 8-7-2017

Mei 2017 waren we hier voor de 3e keer. Er komen heel veel mensen regelmatig terug. Dat zegt al iets. Vooral geschikt voor stellen en gezinnen met jonge kinderen.

Harris is een echt familiebedrijf met vader, moeder, de twee zonen en hun vrouwen en kleinkind (de 2e is nog te jong). Het complex ligt in een prachtig verzorgde (rozen-)tuin met prima zwembad. De appartementen zijn ruim en goed ingericht met altijd een heerlijk balkon. Je kunt hier prima eten. De prijzen zijn laag en de kwaliteit uitstekend! Maatwerk is ook geen enkel probleem: vraag het gewoon aan Stratos. Ergens anders eten? Er is genoeg in de omgeving.

Harris ligt aan de rand van Anaxos en een paar honderd meter van het strand. Alles prima te belopen. Je kunt ook lopen naar Petra een wat levendiger dorp.

Zoek je echt een omgeving om te flaneren en partyen, maak dan een andere keuze. Wellicht zelfs helemaal niet Lesbos. Rust een eenvoud overheersen hier zeker in het voor- en naseizoen. In het hoogseizoen is er uiteraard meer vertier.

Gereisd met partner in april 2017

Graag nog een keer!!

Nobody60, 8-7-2017

De accommodatie was mooi, schoon, op een rustige locatie, heerlijk zwembad, vriendelijke mensen, goed ontbijt (wel iedere dag exact hetzelfde), op loopafstand strand. Hier wil je vaker naar toe!

bijzonder goed vriendelijk enschoon

ton van dijk, 6-7-2017

alles is mooi en netjes alleen een min puntje de 2kamer appartementen lagen verdiept dus op grond hoogte wat een beetje muffig guur geeft ,maar verder vriendelijke beheerders goed verzorgd prima keuken en zo veel plus punten .niet echt min punten.

Heerlijk!

Rian, 22-5-2017

Een heerlijke week gehad. Mooi eiland, groen en overal bloemen. Het complex ligt net buiten de plaats maar Anaxos en Petra zijn goed te wandelen. De eigenaar en familie zijn zeer vriendelijke mensen en het eten is er goed. Prachtig zwembad erbij. en de kamers zijn simpel maar alles wat er zijn moet, is er en het is schoon.

We hebben ook buiten de deur gegeten en ook dat was allemaal goed en zeer betaalbaar.

Verder is iedereen erg vriendelijk en maken graag een praatje. En de vluchtelingen daar merk je helemaal niets van. Het is vooral voor de eilandbewoners erg zielig dat er hierdoor nog maar weinig toeristen komen

Toerisme is toch een grote bron van inkomsten op het eiland dus de mensen hebben het niet breed. Maar je kan er prima naartoe, nergens last van!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Echt een aanrader om hier naar toe te gaan!

rbos, 11-5-2017

Heerlijke keuken.

Zeer gast vrij.

Super schoon!

Gezellige sfeer.

Vriendelijke mensen ze proberen je het echt naar de zin te maken!

Mooie omgeving.

Mooie kamers.

Kortom geen enkele reden om hier niet naar toe te gaan!

Geen vluchtelingen gezien, jammer dat ze de dupe van iets zijn, wat hen overkomen is en voorbij is!

Gereisd met partner in juli 2016

FANTASTISCHE

FRED SLOKKERS, 16-9-2016

prima appartementen,ruim van opzet.en schoon.

me gratis airco was wel fijn met deze temp. heel goed restaurant en zwembad

vriendelijke eigenaar en personeel. mooie ligging tussen de olijf en palbomen

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische plek

Fam slokkers, 16-9-2016

Harris. Fantastische plek ruime opzet van de app.goed restaurant.vriendelijk personeel.

Ruim app. Schoon maak elke dag..we woonde tussen de olijfbomen en de palmen in een woord schitterend

Gereisd met partner in augustus 2016

Perfect!

Joop, 15-9-2016

Van 19 tot 30 augustus voor de 4e keer naar Lesbos geweest en voor de 1e keer naar app Harris. Vanaf de eerste minuut een perfecte vakantie gehad. Geweldig 2 kamer appartement, ongelofelijk goede gerechten op het menu (in principe hoef je niet uit eten) en een super schoon zwembad waar je rustig van de zon kunt genieten. De familie doet er alles aan om van je verblijf een onvergetelijke ervaring te maken en dat is bij ons gelukt. Wij komen zeker terug!!!

Als je toch uit eten wilt, kun je aan het strand bij restaurant Aggelos zeer goed eten, jammer dat er 's avonds zo weinig gasten in de verschillende restaurants zijn. In het naastgelegen dorp Petra hebben ze er geen last van, daar is overigens een perfecte ijssalon waar je uit vele zelfgemaakte soorten ijs moeilijk een keuze kunt maken.

Ook Molyvos regelmatig bezocht en hebben we net zoals alle voorgaande jaren heerlijk gegeten bij restaurant Tropicana die boven in het dorp op een plein zit en zijn terras onder een mooie grote Plataan (boom) heeft.

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Harris*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harris in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Harris scoort een 8.82 uit 10 op basis van 221 reviews.