Appartement Christina's Gardens ***

Appartement Christina's Gardens
Christina's Gardens
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Christina's Gardens bij:

93 reviews over Appartement Christina's Gardens in het Nederlands

Persoonlijk, familiair en heel smaakvol ingericht!

Rob Ramaakers, 15-9-2017

Als je echt voor een vakantie gaat waar een bijzondere informele en familiaire sfeer hangt dan moet je naar Christina's Garden. Wij vonden het geweldig hier. Heerlijk ontbijt voor 5 euro per persoon. Mooi zwembad en tuin. Echt een warme en bezorgde familie die er alles maar dan ook alles aan doet om het helemaal naar je zin te maken. Alles wordt heel goed schoon gehouden. Een fijn zwembad waar je lekker wat baantjes kunt trekken en afkoelen.Voor 12 euro heb je een heerlijk 3 gangen diner. Met een voorgerecht wat al 3 schalen met van alles lekkers behelst. Het is hier gewoon fantastisch. Wie voor rust en een grote diversiteit aan landschap en kleine

idyllische dorpjes gaat is hier op de juiste plek!

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk vertoeven!

Noortje, 2-9-2017

Christina's garden is een mooi, goed onderhouden, rustig en schoon appartementencomplex in Anaxos-Lesbos, met een schoon zwembad, dichtbij het strand. Het huisje waar wij in zaten was heerlijk, precies groot genoeg voor ons (gezin met twee puberzonen). Klein keuken, basaal ingericht. Echt kokkerellen kan je er niet, maar waarom zou je, met al dat lekkere eten om je heen? Overal zijn er eetgelegenheden, zo ook in Christina's garden zelf. Zowel het complex als het restaurant wordt gerund door een keihard werkende gastvrije lieve familie, elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zijn ze in de weer om het verblijf van de bezoeker zo aangenaam mogelijk te maken.

Enige nadeel van het complex is dat de ligging wel mooi is, maar voor toeristische uitstapjes je eigenlijk wel een huurauto nodig hebt, of eventueel scooters. Wij hadden dat niet, dus waren we afhankelijk van taxi of bus. Prima te doen voor de dichtsbijzijnde plaatsjes, maar voor iets verder weg is een autootje echt een must.

Stranden varieren van zandstrand tot kiezelstrand, vrijwel overal kan je een ligbed huren tegen een consumptie. Wanneer de zee stil ligt, is het superhelder en leuk om er te snorkelen. Vooral de zee in Molyvos en Eftalou (hotsprings en heerlijke massage tegen betaling) zijn zeer snorkelwaardig. En neem waterschoentjes mee als je die toch in huis hebt ;-).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima accommodatie

Wisa, 31-8-2017

Mooi verzorgde accommodatie met daarin verspreid ruime appartementen. Goede ligging vlakbij strand en restaurants. De badkamer is wel verouderd en na het douchen is alles nat. De keuken voorraad erg karig waardoor koken lastig wordt. Het ontbijt is goed alleen iedere dag hetzelve. Geen variatie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een heerlijke vakantie.

Kelly&Noor, 26-8-2017

Christina's Garden is een heerlijke plek. Appartementen zijn leuk, schoon en goed onderhouden. De paden met tuinen maken het tot een erg mooi geheel.

Iggy is een hardwerkende man met een klein hart die dit prachtige complex met veel liefde heeft opgebouwd. Daar mogen hij en zijn familie ook trots op zijn. En ook van de gasten verwachten hier respectvol mee om te gaan.

Het eten is heerlijk! Laat je vooral verassen door de authentieke kookkunsten van de vrouw des huizes.

Ontbijt hadden wij erbij geboekt en dit is ook goed verzorgd. Meer dan genoeg keuze! (Eitjes, beleg, jam, fruit, ontbijt granen, yoghurt. You name it)

Tip: de Griekse avond. Goed eten! En leuk entertainment. Zelf natuurlijk ook de voetjes van de vloer.

Iggy, zijn vrouw, dochters en natuurlijk de hardwerkende medewerkers hebben het voor ons tot een onvergetelijk verblijf gemaakt. Voor ons zit het er helaas bijna op, maar we hopen zeker terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

Fam. Hartkamp, 13-8-2017

Prachtig complex, supervriendelijke mensen, heerlijk eten, geweldig zwembad. Niets op aan te merken!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een echte Griekse belevenis!

Fam. de Meijer, 8-8-2017

Eigenlijk is er aan het verblijf bij Christina's Gardens niets aan te merken. De eigenaren en hun dochters zijn zo aardig. Schuiven na de maaltijd rustig aan om te vragen hoe de dag was en willen het je alleen maar naar het zin maken. Het eten wordt homemade met streek producten geserveerd en is heerlijk en goedkoop. Daarvoor hoef je echt niet aan het strand te gaan eten. Voor de rest wordt er de hele dag schoongemaakt en is het hele complex super schoon en netjes. Zo zie je het niet vaak! Een echte aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heeeeeeeerlijk

Miranda, 18-7-2017

Wij 24 en 26 jaar hebben hier de meeste relaxte vakantie ooit gehad! Iggy, Christina, Elly en Elefteria zijn super hardwerkende mensen die met liefde hun hotel runnen! Lekkere cocktails, lekker eten en ze komen regelmatig een praatje met je maken. Huisjes zijn schoon, zwembad is schoon de tuin is prachtig en de locatie is prima.

Huisjes zijn wel wat klein, maar je verblijft er natuurlijk niet om een beetje binnen te gaan zitten! Dus om te slapen en te douchen is prima. Douches zijn wat klein en de bedden zijn wat hard, maar wij vonden dat totaal niet storend. Ik heb zelfs beter daar als in mijn eigen bed geslapen! :p

Petra licht op 25 min lopen en Molyvos is goed te bereiken door de bus en het treintje.

Het eiland Lesbos is ook prachtig en zeker een bezoekje waard! En iedereen die nu nog twijfelt, luister niet naar die klere media maar boek een trip naar Lesbos en laat je verrassen door de prachtige omgeving, lieve griekse bevolking, het lekkere eten en het super klimaat!

Geweldig

Mirella Oost, 12-7-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze dochter van 4, er waren bijna geen kinderen wat mijn dochtertje jammer vond maar Iggy en dochter Elly waren harstikke gek op mijn dochtertje, ze mocht overal mee helpen en ging zelfs af en toe mee met Iggy om boodschappen te doen.De moeder maakt heerlijke gerechten voor weinig geld. Mijn dochtertje heeft een geweldige vakantie gehad en daardoor wij ook. De reden waarom ze zo fel op regels zijn is logisch als je zelf eten en drinken bij het zwembad meeneemt en de belasting komt langs (onaangekondigd) en ze kunnen geen bonnetje aantonen krijgen ze een fikse boete, en douchen voor het zwemmen zijn ze ook fel op maar dat is voor de hygiëne dit is dan ook voor het eerst dat ik geen oorontsteking heb gekregen door zwemmen. Dus top. Mijn dochter kreeg zelfs een kadootje van Iggy op onze laatste avond. Al met al een top accommodatie.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig hotel/appartementencomplex

Thomas van Gent, 9-7-2017

Christina's garden heeft heerlijk eten, een mooi zwembad, leuk personeel en prachtige kamers.

De sfeer is geweldig en mooie prijzen voor het eten.

Voor iedereen die op zoek is voor een mooie rustige plek op een prachtig eiland zou ik lesbos en voornamelijk christina's garden aanraden.

Het is dat een 10 het hoogste cijfer is anders zou ik zeker een 12 geven!

Heeerlijk

Sanne, 9-7-2017

Mijn vriend en ik hebben een excursiereis geboekt dus wisten niet waar wij terecht zouden komen. Op het vliegveld hoorde wij dat we bij Christina's garden zouden komen. Aangekomen en wel waren wij niet anders dan positief. Prima kamers, 5 min naar het strand, ben je zelfs daar even te lui voor, kan je naar het prima zwembad waar het water heerlijk warm is. Hiernaast zijn ook de mensen super, zo vriendelijk en hartelijk. Deze mensen doen echt hun best om je vakantie zo relax mogelijk te maken en komen ook gerust aanschuiven wanneer je lekker zit te borrelen om gezellig mee te kletsen. Het eten is ook heerlijk, meerdere keren op het strand gegeten, maar niks is zo lekker als bij christina's garden. Wij komen sowieso nog eens terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina's Gardens in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina's Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christina's Gardens scoort een 9.26 uit 10 op basis van 167 reviews.