1 review over Appartement Agios Ermogenis in het Nederlands

Prachtige plek, belabberde bedrijfsvoering

Dodo, 13-10-2009

De appartementen zijn gelegen aan een prachtige baai, die 's zomers echter erg druk is met bezoekers uit de hoofdstad. De appartementen zelf zijn vrij klein en erg gehorig, gelukkig was het niet druk toen wij er waren. Het was er vies (keuken!), de douche brak af (zelf moeten herstellen), er was lange tijd geen water. Helaas is de nabije omgeving door brand verwoest. De eigenaars hebben zich, behalve aan het begin van ons verblijf (met tegenzin - ze wisten dat we zouden komen, maar toch waren ze er niet) niet laten zien. Het volle pond betaald voor iets wat eigenlijk al gesloten was (en een behoorlijke puinhoop).
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agios Ermogenis in Agios Ermogenis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agios Ermogenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agios Ermogenis scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.