7,5

10 reviews over Appartement Red Tower in het Nederlands

1x Geweest, is genoeg. Niet weer!

Maria, 17-5-2014

Goed opgezette accomodatie, met een mooi uitzicht maar wel afgelegen.

Klantvriendelijk personeel, behulpzaam. Prijs/kwaliteitverhouding is slecht.

Te veel betalen voor wat je krijgt. Weinig variatie in het eten, elke ochtend hetzelfde. Lunch en diner meestal lauw. restaurant is schoon, maar erg sober ingericht, saaie kleedjes, erg gekreukt en afgewassen. De kamer was redelijk schoon maar kaal ingericht met kleine (korte bedden) die uit elkaar stonden en niet naar elkaar geschoven konden worden. 1x Schoon beddengoed gekregen, dat als een pakketje op bed werd klaargelegd. Je moest zelf het bed opmaken. Het laken was helaas te klein. De matras vies, bloedvlek. De matrassen keihard. Toen ik de vieze matras had gezien op de bank geslapen. Handdoeken werden regelmatig gewisseld maar zagen er ook erg afgewassen en gekreukt uit net als de lakens. De kamer en badkamer waren toe aan een opknapbeurt. Ik heb het idee dat kinderen hier niet veel hebben, alleen een zwembad. Pubers hebben hier niks!

Gereisd met partner in april 2014

Leuke accommodatie met lekker all in concept

Kelly_K87, 29-12-2013

Met onderstaande review ben ik het niet eens m.u.v. het inderdaad zeer kleine strand.

Wij zijn in deze accommodatie verbleven van 10-17 september 2013. Eenvoudige, maar prima kamers, lekker zwembad, altijd een ligstoel vrij en centraal gelegen. Een auto is een must, maar dat vind ik voor alle Griekse eilanden van toepassing.

Wat ons zo positief heeft verrast, is het heerlijke eten en het vriendelijke personeel. Er wordt alles gedaan om het je naar je zin te maken. Als er een probleem is dan staan ze gelijk voor je klaar.

Een dikke pluim voor het personeel en dit heerlijke plekje. We hebben een fantastische vakantie gehad!

De hostess van touroperator, Maaike, doet haar werk overigens ook prima!

Gereisd met partner in september 2013

Waarschuwing!! Niet doen!

Langeveld, 7-10-2013

Drie redenen om de tekst op de website van touroperator niet serieus te nemen:1)Touroperator verkoopt dit als een hotel in Nikliani.Nikliani is alleen per taxi te bereiken;3 km van het hotel.Zeer teleurstellend want het is een leuk, authentiek havendorpje in tegenstelling tot het zeer toeristische Nidri.

2)Het 'eigen strand' is een lachwekkende omschrijving.Het is een puntje met kiezels van 10m2 waar je met max. 4 mensen op kan zitten.Het is alleen bereikbaar door een drukke verkeersweg over te steken en over de vangrail te klimmen. Leuk met kinderen!

3) 'Rustig gelegen'.Het hotel ligt vlak boven de drukste verkeersader van Lefkas. Nooit 1 seconde stilte; altijd het lawaai van auto's. Daarbij komt nog, wat is die omschrijving waard als er elke avond dronken gasten tot 1:30 am in het zwembad een feestje maken en het hotel niet durft in te grijpen.

Voor de rest; het hotel is vergane glorie. Armoedige uitstraling; veel kapot in de kamers. Waardeloos ontbijt. Grote misser van touroperator!

Gereisd familie in augustus 2013

fastastische vakantie

charlotte, 10-8-2013

wij zijn in juli 2013 bij Red Tower geweest.

toen we daar aan kwamen was het al heel bijzonder, het zag er heel vrolijk uit het zag er het zelfde uit als op de foto's dus gezellig en vrolijk.

het had een groot zwembad waar en terras bij lag, een trapje op bij het buffet was nog een terras en dat was overdekt.

de kamer was netjes en schoon en was gezellig.

vanaf boven bij het zwembad(het lag op een berg) had je een prachtig uitzicht en zag je het strand al liggen.

het strand was direct bij het hotel.

er waren niet alleen Nederlanders maar ook Slowaken en Grieken.

de kinderen hadden alle 2 een vriend(in) gemaakt wat heel gezellig was maar heel veel Nederlandse kinderen waren en niet.

het hotel had een shuttelbus die je zo naar een heel leuk stadje(Nidri) bracht.

het personeel was er aardig en sprak goed Engels.

het complex was heel mooi en zag er uitnodigend uit van buiten met veel leuke kleuren.

het zwembad was mooi en er waren alijd strandstoelen vrij.

het was echt een paradijsje!

Gereisd familie in juli 2013

Uitmuntende locatie

Jan en Greta Boonstra, 16-5-2013

Bij binnenkomst van Red Tower waan je je in een nostalgisch grieks dorpje met een grandioos uitzicht over de ionisch zee. De kamers, in griekse stijl, zijn ruim en netjes en als er iets defect is kun je dat melden en wordt het direct verholpen.Het beschikt natuurlijk over het "griekse bed" maar dat went snel.De kamers worden regelmatig schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en badlakens. Het hotel ligt op enige afstand van het stadje Nidri maar dat wordt opgelost met een gratis shuttlebus meermaals per dag. De griekse keuken is gevarieerd en van goede kwaliteit, heerlijk en is ons goed bevallen .Het grote zwembad beschikt over apart kinderbadje en bubbelbad en veel ligbedden. Het personeel is echt vriendelijk en geeft je het gevoel dat je je er snel thuis voelt. Voor ons een vakantie om niet te vergeten en zeker een locatie die wij na vele jaren nog niet hadden meegemaakt. Compliment voor alles.
Gereisd met partner in mei 2013

Een fijne plek met geweldig uitzicht!!

lucinda, 3-9-2012

Het is een leuk opgebouwd hotel .onze kamer nr 37 had een groot terras met geweldig uitzicht.er zit een keukentje in de kamer maar daar staan alleen 3 kopjes en een waterkoker dus heb je niet veel aan. Het eten is echt goed voor een 2 sterren hotel. Elke dag wel wat anders. Het is een rustig hotel dus als je wil feesten moet je hier niet zijn. Het is ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn er zijn overal trappetjes en ligt schuin op een berg .ik vond het wel jammer dat er in de buurt geen winkeltjes waren . Nidri ligt op 5 min.rijden met de auto en je zou het kunnen lopen maar dan moet je langs de snelweg.de stranden zijn niet groot en met grind maar het mooie water en omgeving maken dat weer goed .er rijd een busje 3 x per dag van het hotel naar nidri ..en als je geluk hebt zet ie je af bij het strandje das vlakbij het hotel kan je ook lopend . Wij hebben een geweldige week gehad . Heerlijk relaxed...wie weet gaan we nog een keer!!!
Gereisd familie in januari 2012

Geweldig eiland, matig 'hotel'

Rutger, 12-7-2012

Een up-to-date recentie.

Negatief:

- Eten! Buffet van 5 meter, geen restaurant en weinig keus. Zeer teleurstellend als je van goed en lekker eten houdt.

- Alleen fris en wijn is all inclusief. Bier, sterke drank, speciale koffie of ijs is exclusief.

- Entertainment. 1 keer per week een Griekse avond welke niet bijzonder is.

- Ongedierte. Dagelijks wespen (niet aggresief) bij het ontbijt, lunch en avondeten. Tevens zeer veel mieren op de accomodatie

- Kamers: voor kamers zoals te zien bij touroperator moet je bijbetalen. Tevens is er een grote kans dat je een kamer zonder zeezicht krijgt. Badkamers van een zeer lage standaard! Luxe is ver te zoeken.

- Zeer klein strand vlakbij, zonder eet-drink gelegenheid.

- Shuttle bus 3 x per dag, eigen auto of taxi pakken naar Nidri. Lopen is te gevaarlijk.

- Weinig luxe ligbedden, 50% is slecht

Positief:

- Personeel, uitzicht, eiland, restaurants in Nidri (Il Sapore op nr.1), gratis wifi

Gereisd met partner in juni 2012

willemijn bos, 3-8-2006

prachtig uitzicht over de baai, heerijk groot zwembad op terras waar je lekker kan eten.

ook een hydro spa bad, echter wel tegen betaling.

nadeel is dat de red tower aan een vrij drukke weg ligt en nikiana erg klein gehucht is. Het dichtsbijzinde leuke stadje is nidri en dit is door de drukke weg het prettigste te bereiken met de auto.

Gereisd met partner in juli 2006

Julia de Wachter, 9-7-2006

Wij zijn net terug van 2 weekje Red Tower. Het uitzicht van het hotel is prachtig. Sommige kamers kijken ook uit op dit mooie zicht maar deze kamers kosten 50 euro per dag extra. Wij hadden een kamer met uitkijk op een binnentuintje. De kamer was klein wat op zich prima is, maar het rook heel erg muf. Die geur kregen we niet weg en we hadden mieren. Deze kwamen zelfs in ons bed en ik vond dat echt vies. We kregen geen andere kamer; wel een extra schoonmaakbeurt.

Wij hadden de hele vakantie een auto of scooter en die heb je ook wel nodig. Met de scooter zit je in 10 min in Nidri wat een levendig plaatsje is met veel leuke eettentjes en cafe's.

Over het algemeen vind ik de prijs iets te hoog voor wat je krijgt. Verder wel superleuke vakantie gehad .

Gereisd anders in juli 2006

S.K., 11-8-2004

Enige tijd geleden dat wij hier zijn geweest. Maar wij hebben hier een uitstekende vakantie gehad! Wel een tip, zorg dat je zelf vervoer hebt. Wij hebben in ieder geval heerlijke herinneringen aan Lefkas en Red Towers. Zeer vriendelijke service! Heerlijk rustig, fantastisch uitzicht, mooie schone appartementen. Zorg wel dat je een appartement met uitzicht neemt! De appartementen die uitkijken op de paarkeerplaats zijn behoorlijk krap! En tja, wie wil er nou op een parkeerplaats uitkijken als je aan de voorkant verbluffend mooi uitzicht hebt op zee!

Red Towers, een aanrader!

Lefkas, een echte aanrader, topper! Prachtige natuur, adembenemend mooie stranden (voor de liefhebbers) en wat ook praktisch is, je kunt zo het vaste land op om daar mooie trips te maken.

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Red Tower** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Red Tower in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Red Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Red Tower scoort een 7.48 uit 10 op basis van 11 reviews.