Aparthotel Philippos **

Philippos

1 review over Aparthotel Philippos in het Nederlands

alleraardigst accomodatie voor zelfboekers

Andries en Tine Maij, 30-7-2008

App. Philippos zelf geboekt.Eerste adres op onze rondreis Lefkas en Corfu. Verblijf 10 nachten. Goed uitgangspunt voor verkenning van het eiland Lefkas. Strand vlakbij (rustig en kiezels) plaats Nikiana te belopen, rest.+ haven.

De app. zijn ruim en in goede staat. 4 gebouwen met app. van div. afmetingen. Fraaie Tuin. Ons app. ruim met groot balkon, airco, Griekse uirusting keuken, dus basic. Op balkon wel geluid van de weg hoorbaar, binnen niet door dubbele beglazing. Andere gebouwen geen last van verkeer.Dit in Ned. onbekende app. o.m. gekozen vanwege de zeer prettige e.mail reacties op onze info aanvragen. De service en vriendelijkheid van de mensen aldaar bleek inderdaad overeenkomstig. Zeer aardig,behulpzaam en attent.

Dag. schoonmaak en om de 3 dagen handdoeken en beddengoed nieuw. Gemengde nat.(Engels,Italiaans, Grieks Duits en incidenteel Ned.) Prijs kwaliteit o.i. zeer goed

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Philippos in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Philippos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Philippos scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.