Appartement Adriatica

Adriatica
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adriatica bij:

3 reviews over Appartement Adriatica in het Nederlands

mooi appartement met geweldig uitzicht

annie en frans van Poppel, september 2008, 17-10-2010

In juni 2010 hebben wij tijdens onze rondreis in Griekenland een week genoten van het mooie appartement bij Hotel Adriatica in Nikiana op het eiland Lefkas. De appartementen zijn ruim en hebben vanaf het balkon een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee. De bedden zijn prima. De kamers en het zwembad worden dagelijks goed schoongemaakt. In de directe omgeving van het appartement is een ruime keuze aan goede restaurants. Iedere ochtend werden wij bij het ontbijt verwend met "home-made"lekkernijen (deze werden door de moeder van de eigenaar bereid). Op de dag van vertrek konden wij één uur eerder van het ontbijt gebruik maken. Wat een service!!! Het is een familiebedrijf dat met veel zorg en liefde de gasten naar hun zin maakt. Voor het maken van trips op het eiland is een auto of scooter huren noodzakelijk. Tijdens onze rondreis was dit adres één van de besten.
Gereisd met partner in juni 2010

p. mosselman, 27-12-2006

Prachtige lokatie met geweldig uitzicht over zee. Prettige bediening. Met auto goed te bereiken. Heerlijk ontbijt in de zon aan het zwembad. Eetgelegenheden op loopafstand. Kamers niet uitgesproken groot, keuken klein.

Gereisd anders in december 2006

Joyce, 5-7-2006

Wij zijn in juni naar Adritica geweest voor 2 weken , we hebben het er erg naar ons zin gehad , alle kamers hebben uitzicht op zee, het beste is wel om een auto of een scooter te huren want je zit overal best ver vandaan en het is gewoon leuk en mooi om het hele eiland te verkennen.

Eigenaars van het appartement zijn ook heel vriendelijk . Mooi groen eiland.

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adriatica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adriatica in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adriatica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Adriatica scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.