Appartement Zodiac **

Appartement Zodiac
Zodiac

7 reviews over Appartement Zodiac in het Nederlands

Charles, 31-10-2006

Ben hier in 2004 in Juni geweest, wat een smeerboel,ronduit belachelijk dat dit nog aan toeristen wordt verhuurt!Een spijkerbed is nog luxe als je het vergelijkt met de bedden in deze bouwval en de koelkast (rijp voor de sloop ) hield ons wakker ook nog wakker(heb hem ook wel vaak uitgezet). De schoonmaak was ook erg slecht geregeld!Toch heb ik op dit wondermooie eiland een goede vakantie gehad maar dit appartement nooit meer!

Het prachtige Lefkas maakte alles weer goed maar nogmaals dit had niets te maken met dit schandalige Zodiac slooppand.

Gereisd met partner in juni 2004

jan en anita, 19-10-2005

in juni geweest in zodiac nou we hebben het geweten niet weer.Kamer was vies en de bazin was ons bed aan het verschonen met een peuk in haar mond en de hond bij haar.Erg onvriendelijk allemaal ook het geluidoverlast was niet prettig met boren enz.Verder een mooie vakantie gehad hoor!
    Gereisd anders in oktober 2005

Han en Jossie, 9-9-2005

Appartement is wat hoger gelegen en heeft daardoor - als je in 't goeie appartement zit (en daarin zaten we) - supermooi uitzicht op zee + eilandjes voor Nidri. Niet alleen in de omgeving van Zodiac en Vagellis, maar ook elders in Nidri veel nieuwbouwactiviteiten! Eind augustus 2005 (hoogseizoen) lagen ze echter zo goed als stil. Omgeving dan ook rustig. Appartement zelf: zeer eenvoudig (in studio maar 1 kookpitje!), maar ok. Groot balkon. Veel privacy. Strand/Nidri op loopafstand. Nidri: erg gezellig en goede uitvalsbasis excursies. Boottocht met Ikaros (of Nidri Star) naar o.a. Porto Katsiki/Keffalonia/Ithaca heel leuk + betaalbaar. Ook leuk: veerboot naar Meganissi en daar wandelen. Idem wandeling naar watervallen bij Rachi.

Wat restaurantjes betreft waren wij erg gecharmeerd van "Marissa".

Gereisd anders in september 2005

L&H, 31-7-2005

Erg mooi uitzicht wanneer je aan de voorzijde zit. Achterzijde is niet zo mooi. Het ligt wel lekker rustig nabij een olijfboomgaard.Toen wij er waren, waren er helse bouwactiviteiten van 's morgens tot 's avonds laat. dit zou maar enkele dagen duren, maar duurt al enkele weken en is echt verschrikkelijk.

Eigenaresse is niet gastvrij.

Het zwembad dichtbij en heel lekker.

als de bouwactiviteiten er niet waren geweest is het wel oké.

Met de vrouw des huizes heb je toch niet zo veel op.(tenminste wij niet)

Nidri is een leuk plaatsje om te verblijven, leuke boulevard en prima kiezel strand(jes)

Gereisd anders in juli 2005

Susanne, 12-6-2005

Prima appartement.

Het "woon" gedeelte is wat klein maar prima te doen. Koken is ook wat primitief, maar het griekse eten is erg lekker dus veel koken doe je toch niet. Afstand tot de restaurantjes is prima te doen.

Het eiland zelf is echt super, kan veel dagtochtjes maken naar oa mooie stranden, ander eiland enz.

Echt een aanrader!!

Gereisd anders in juni 2005

Gerard, 11-4-2005

Heb met vrienden in zomer 2003 in Zodiac gezeten. Er zijn inderdaad 2 studio's die aan de achterkant zitten. Maar andere studio's en tweekamerappartementen hebben zijzeezicht. Best mooi. Rustig gelegen, zeker 1 km lopen naar echte centrum van Nidri; eigenlijk is dit nog Perigiali. Zwemmen kan op 100 m bij app. Vagelis. Ook strand is dichtbij. Zodiac is wat verouderd, eenvoudig complex, maar was wel schoon en netjes. En Lefkas is gewoon PRACHTIG en Nidri heel gezellig, omdat hier ook elke avond talloze zeilboten aanmeren.
            Gereisd anders in april 2005

Charles, 16-2-2005

Tja....dit slaat nergens op,ik bedoel schoonmaken is een drama de ligging wordt in de reisgids vermeld als accomodatie met zeezicht of tuinzijde in de olijfboomgaard nou je zit pal tegen een nog niet afgebouwd ander appatement aan te kijken.Slechte bedden,een herrie makende koelkast die konstand vriest en alles een beetje stuk en of achterstallig onderhoud.

Het eilend is prachtig

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zodiac in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zodiac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zodiac scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.