7,3

4 reviews over Hotel Vaya in het Nederlands

rob en marian jung 6t/m 27 mei, 1-6-2006

wij hadden 3 weken een 2 kamerappartement (Geen hotel faciliteiten). De eigenaar en zijn familie was erg vriendelijk en behulpzaam met het uitzoeken van wandelingen en fietstochtjes. Het appartement was schoon en ruim. Het balkon keek uit over zee en de mooie tuin. De weg er achter was erg druk maar daar wen je aan en er is geen andere verbinding.In de zee ervoor kan je goed zwemmen als je even goed doorzwem zit je bijna op een ander eiland. Het strand is erg klein maar de tuin is zalig zowel zon als schaduw die we eind mei wel nodig hadden met 35 graden. Over het strand kan je ook naar Nidri lopen dan vermijd je een drukke weg. Lefkas is een prachtig eiland veel groen en bloemen. Een auto huren is een aanrader je kan dan naar de mooiste plekjes.

Gereisd anders in juni 2006

ary stuifbergen, 25-5-2006

Eenvoudige kleine kamer. Eenvoudig ontbijt met late openingstijd (08:30). Vriendelijke eigenaar. Toen wij er waren (begin mei 2006) waren er slechts 3 kamers vol. Afstand naar restaurants in Nidri is over de drukke weg en is meer dan 1 kilometer.
Gereisd anders in mei 2006

rebecca, 10-10-2005

Hotel Vaya ligt buiten het touristische nidri, maar omdat het hotel aan de kustweg ligt hadden wij daar weer hinder van. Voor de nachtrust was dit hinderlijk. Het onbijt werd genuttigd in de tuin met prachtig uitzicht op de eilanden en het haventje. Het ontbijt was wel heel erg eenvoudig. De echtgenote van de baas vonden wij afstandelijk en niet echt vriendelijk en zij deed ook niet de moeite om onze wensen te verwezelijken (o.a. melk bij de thee en echte griekse joghurt bij het ontbijt). De hotelkamer was in orde. Ik miste de betrokkenheid van de hoteleigenaar voor zijn touristen (tips, tabellen, actuele informatie). Misschien vanwege het naseizoen dat een en ander wat matiger was.
Gereisd anders in oktober 2005

Hanneke en Peter, 14-8-2005

Geweldige tuin met oude olijfbomen en een fantastisch uitzicht. Ontbijten en lunchen met zo'n uitzicht is hemels.

Bediening / eigenaar is niets teveel. Er heerst een echte Griekse ( gemoedelijke )sfeer. Kilometer buiten het toeristische Nidri. ( Scootertje is wel makkelijk ) Hou je van relaxen, boekje, biertje, uitzicht? Dit is het overwegen waard!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vaya in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vaya scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.