6,7

Matig

22 reviews over Appartement Vassilis in het Nederlands

Simpel en eenvoudig

Kools- de Koning, 20-10-2010

Wij zaten in een appartement op de begane grond, het was nogal sober ingericht, maar je hebt natuurlijk niet veel nodig. Bij aankomst bleek dat er een lamp kapot was in de badkamer, waarvan de bedrading helemaal los was en aan het roesten, maar de eigenaar bracht het meteen in orde. heel aardige mensen, je zag ze niet vaak, alleen als je ze nodig had,dan waren ze er meteen. de ligging t.ov. restaurants en barretjes en de boulevard was goed, alleen de voorgelegen bar zorgde soms voor wat overlast. Voor griekse begrippen was het niet slecht.
Gereisd met partner in augustus 2001

super

syl, 5-10-2009

Wat een geweldig lieve mensen (..... neem je woordenboekje mee!).

Koken hebben we niet gedaan, dat kunnen Grieken toch veel beter ;-) maar de koelkast werkt, schoonmaak is prima en je zit centraal maar wel rustig. Erg fijne accomodatie !!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

heerlijk gemoedelijk

ritha, 1-7-2009

hadden een lastminute naar dit appartement.

Wij vonden het niet vies, wel echt grieks ook geen overlast gehad van herrie in de straat.Het was juni.

Aardige eigenaren die echt geen engels spreken,maar met handen en voeten kom je ver.Schoonmaak was goed.

Weer eens wat anders dan al die massa

appartementen en hotels met airco etc.

Gewoon eens doen echt grieks veel leuker.

Gereisd met partner in juli 2009

Er is niets mooiers

Anja en Leo, 21-3-2009

Nog 10 weken en dan mogen wij weer naar ons geliefd echt grieks appartement.

Voor Anja is het de 16e keer en voor Leo de 11e keer.

De 4 kinderen komen een week later en die gaan ook voor de 10e keer.

Appartement is eenvoudig + sober, maar voor de prijs prima. Je kunt als je wilt een kleine maaltijd maken, creatief denken helpt.

Beddegoed+handdoeken en schoonmaak zeker 2x per week.

Er kunnen luchtjes zijn in de douche maar de hoofdzaak is het riool op het eiland.

Mensen die luxe willen voor die prijs, betaal 200 euro meer en ze klagen dan nog, want je leeft in Greece.

Niet boeken dus, dan blijven de kamers voor ons vrij.

P.S. en oordopjes inderdaad, want mijn man maakt meer lawaai.

Gereisd anders in maart 2009

Ondanks te mankemnetjes toch een aanrader

heiko, 12-8-2008

Uitzicht is er eigenlijk over het gehele studiopand niet , wij hadden het geluk 1 van de 2 kamers te hebben met uitzicht , Gelegen aan een zeer drukke straat zoals vermeld maar ook zeer drukke zijsteeg tot laat in de nachten ,

Oordopjes voor nachtrust is een mooie TIP!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Prima appartement!

Margot en Tineke, 30-7-2008

Dit appartement geeft je het gevoel dat je echt tussen de Grieken leeft. Zeer sfeervol en de eigenaren (grieks echtpaar) zijn erg vriendelijk. Met handen en voeten kom je overal!

Het is een prima appartement voor als je een voordelig hotel zoekt en je voornaamste doel is om er te slapen. Wij zouden er zo weer heen gaan!

Gereisd anders in juli 2008

Rob, 13-5-2008

Zeer eenvoudig maar schoon en netjes. Uitzicht op stenen muur. Douchen zittend op toilet. vlak bij strand en boulevard. Zeer vriendelijke mensen.
Gereisd anders in mei 2008

S. Gerritze, 12-5-2008

Het appartement ligt vlak aan de boulevard wat leuk is, maar tevens ook vlakbij de hoofdstraat en die was nu al erg luidruchtig dus in het hoogseizoen helemaal. Service van hostess was er eigenlijk niet, zij was zelf net aangekomen en wist niet veel te vertellen, helaas.

Verder is het een eenvoudig appartement, maar alles is aanwezig, het sanitair is wat primitief maar goed te doen.

Kortom een leuke centrale plek in Nidri en een appartement met een griekse sfeer.

Lefkas zelf is erg mooi en vriendelijke mensen. Nog geen massatoerisme in mei maar mede hierdoor was ook nog lang niet alles open. Aanrader is het huren van een scooter, dan kom je op ongekende hoogte, langs hele mooie authentieke dorpjes en op hele mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2008

J. Zant, 27-8-2007

Een ruim en schoon app. met binnen een week 1x schoonmaak. Keuken minimaal. app. 7 heeft 2 balkons; geen airco maar wel een ventilator. App. ligt tussen de hoofdweg en de boulevard en het straatje functioneert een beetje als doorgangsroute en daardoor wat drukker. Meubilair prima.
Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Emmy, 2-8-2007

Na alle eerdere recensies gelezen te hebben, vertrokken we met in de koffer(niet stuk) beddengoed, handdoeken(niet vies/beroest) bestek&oordoppen. Je kunt het maar beter voor zijn, dachten we nog..

Aangekomen bleek dit erg overdreven en onnodig. Bedden waren schoon, beddengoed heel en bestek schoon en niet verroest (wel van alles 2 stuks inderdaad).

Ik ben het wel met een eerdere reactie eens, dat het om te koken wel wat behelpen is(weinig pannen, 2 kookplaten), maar uiteten is heerlijk en spotgoedkoop, dus dat probleem hadden we niet. 's Avonds wel wat herrie op straat, wat nu eenmaal hoort bij het nachtleven in een kustplaats..

En de douche... Tja ach, voor deze prijs en in de lijn van het land, goed genoeg.

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en het eiland is echt prachtig. Met een gehuurde auto heel veel gezien en genoten van alle moois. Ik zou graag terug willen!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vassilis in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vassilis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vassilis scoort een 6.73 uit 10 op basis van 22 reviews.