8,9

Uitstekend

19 tips over Hotel Valena Studios

Willem de Haan, 10-7-2015
Omdat je weinig binnen bent zou ik kamer 24 nemen. Erg ruim balkon waar je tot plm 10 uur de zon hebt en de rest van de dag schaduw
J. Verlee, 6-7-2015

Het 2-kamer appartement op de begane grond is een aanrader.

Als je in Nidri bent, maak dan zeker een dagtochtje met de M/S Christina. Veel leuker dan de grote veerboten die ook dagtochten maken. Iets duurder, maar veel meer waarde voor je geld.

Sylvester Engels, 18-6-2015
Bezoekje aan de watervallen is de moeite waard. Je kunt ook een bootje huren voor een dag. Leuke beleving. Hou wel rekening met het feit dat de prijs (rond de vijftig euro) exclusief brandstof is. Vraag dit ff na voor je gaat huren. Verder leuke plaats met veel winkeltjes en restaurants en een leuke boulevard langs de haven. Vriendelijke mensen die niet opdringerig zijn. Erg gemoedelijke sfeer. Leuke plek als je Lefkada bezoekt.

Sylvester Engels, 18-6-2015
Verken het eiland met scooter of auto. Een dag is voldoende. Of huur een motorbootje omrond te varen tussen de diverse eilandjes. Let op: huurbedrag is exclusief brandstof. Brandstof verbruik wordt door hun gemeten en later in rekening gebracht. Had zo mijn twijfels. Maar was wel erg leuk.
Eveline de Rooij-'t Hart, 19-8-2014
Boek een kamer op één van de verdiepingen of als je het helemaal kindvriendelijk wil hebben: ga naar Hotel Lefko (waarvan we het zwembad ook mochten gebruiken)
Willem de Haan, 16-6-2014
Er zijn kamers in verschillende grootte; dit geld ook voor de balkons. Wij hebben elk jaar kamer 24 wegens het grote balkon; dat de kamer wat kleiner is vinden wij geen bezwaar; je leeft tenslotte meestal buiten en een balkon met wat schaduw is ook wat waard...........

driem, 2-6-2014

De beste" tip" (wij hadden deze tip ook al gehoord) is buur(bar)man Johan.

Johan heeft tips over mooie eilandtochten, restaurants etc. en is bovendien gewoon vreselijk aardig!

georgette scheffer, 25-5-2014
KARMA voor koffie, lunch ,afzakker en goeie griekse muziek, LA MINUTE loungeplek aan de boulevard, TA KALAMIA no menu- restaurant, biologisch en super ambiance, PANORAMA voor de goede dagelijkse hap aan de boulevard, TOM , superplekje met je voeten bijna in't water
colinda, 27-8-2013
de ligging is super, je loopt de straat uit en staat op de hoofdstraat. strand is nog geen 5 minuten lopen. aanraders om te doen zijn de waterval en een dagje met de boot odysseia.
Caroline, 10-7-2013

Leuk om te doen:

-Naar het strand bij K Beach Bar, Nikiana, mooi strand, leuke bar met stoelen en loungekussens, gratis ligbedden. Na 1 consumptie wordt er de hele dag niets meer gevraagd. Toiletten en kleedcabines aanwezig.

-Wandeling naar de waterval

-Haven Sivota

-Met de auto naar Parga, twee uur een en twee uur terug, maar wel de moeite waard.