8,9

Uitstekend

38 reviews over Hotel Valena Studios in het Nederlands

Heerlijk appartementencomplex

Truus, 20-7-2017

Kamers prima, super groot balkon waar je heerlijk kan ontbijten. Service uitstekend kan niet beter. Schoonmaak van de kamers tip top in orde. We kwamen hier voor de 3e keer en zeker niet voor de laatste keer.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch appartement!

DickM, 4-9-2016

Mooi appartement met ruim balkon (app. nr. 24) en goede bedden.

Dichtbij strand en centrum/boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische vakantie!

Jannie de Weerdt-Visser, 6-8-2016

Het was een mooie locatie, met een prachtige inrichting van de lokatie!

Een super mooie luxe keuken, 2 kamer appartement. De bedden waren prima en er was ook een mooie badkamer met ligbad aanwezig. We hadden een oudere man in ons gezelschap en zaten op de onderste verdieping. Daar hadden wij ook 2 zitjes buiten, wat erg prettig was. Het personeel was erg vriendelijk en het appartement werd prima schoongehouden.

Het appartementencomplex lag dichtbij de winkels en restaurantjes en het was ongeveer 5 minuten lopen naar het strand.

Het was een super vakantie! We komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch appartement

Truus, 10-6-2016

In mei zijn we voor de 2 de keer hier geweest en het was weer super. Appartement super schoon en verzorging prima. Heerlijk rustig gelegen en binnen 2 minuten ben je bij supermarkt en bakker. Elke morgen heerlijk vers brood. Heerlijk balkon in de zon. Het is zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest.
Gereisd met partner in mei 2016

Prima accomodatie

Shaun, 31-8-2015

Ruime appartementen, goed onderhouden en schoon. Wordt elke dag schoon gemaakt en om de twee dagen schone handdoeken. Locatie is perfect op circa 200 meter lopen van de boulevard en circa 100 meter naar het strand. Het ontbijt dat eventueel bijgeboekt kan worden in tegenoverliggend hotel is karig. Op elke hoek van de straat zitten eettentjes waar je voor 10 euro met zijn tweeën heerlijk kan ontbijten, dit raden wij dan ook zeker ipv ontbijt extra bijboeken. Eigenaar van de accommodatie is vriendelijk en enthousiast, kwam regelmatig even langs om te vragen of alles naar wens was. Al met al een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

Valena is een TOP lokatie

Willem de Haan, 10-7-2015

In Valena heerst rust en heb je geen "lastige" opdringerigheid. De kamers zijn ruim en zeker het balkon dat wij hadden (room 24) Je zit vlakbij de hoofdstraat en de taverna's zijn maar een klein eindje lopen. De autoverhuur is om de hoek en de bar Karma van de eigenaar van Valena aan de overkant van de straat
Gereisd met partner in juni 2015

Topappartement met fantastische service

J. Verlee, 6-7-2015

Valena Studios is een modern complex met zeer ruime kamers en veel buitenruimte. Ik zat zelf in het 2-kamer appartement op de begane grond. De keuken is voorzien van allerlei apparatuur en de badkamer is ook netjes. De kamers worden goed schoongemaakt. Voor een slechte slaper is het ook fijn dat het appartement goed geïsoleerd is (dubbele ramen), zodat je weinig geluiden van buiten hoort. Het strand, de haven en de winkels liggen op korte loopafstand en de autoverhuur zit naast het complex. De appartement eigenaar is zeer gastvrij en behulpzaam en aanwezig in de buurt van het complex. In de haven liggen tal van restaurants met goed eten en een mooi uitzicht.Voor een koffie of nog een drankje 's avonds, is café Karma een aanrader (vlakbij Valena). Leuke mix van toeristen en lokale mensen. Thomas, thanks for the good service on holiday!
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prima appartementen op uitstekende locatie.

Sylvester Engels, 18-6-2015

Valena studio's liggen op een kleine afstand van de drukke doorgaande weg. Centrum en strand van Nidri liggen op loopafstand. Kamers zijn voldoende groot en worden super schoongehouden. Contact met eigenaar Thomas verloopt soepel. Hij is beschikbaar en vraagt regelmatig hoe het gaat. Is eigenaar van restaurant aan overkant van de weg. Vriendelijke en service gerichte eigenaar. We hebben het een vijftal dagen prima naar onze zin gehad. Enige minpuntje is een douche gordijn.
Gereisd met partner in juni 2015

super plek met super kamers!

Nico, 13-11-2014

op het laatste moment dit kunnen boeken omdat ik wat vrienden wilden bezoeken.

eenmaal aangtekomen in het appartement was ik gelijk al zeer te spreken hoe schoon het was en de service van het personeel!

super gelegen, 75 meter van het strand en restaurants.

ook een auto huren kan bij de buurman.

kortom super appartement met genoeg ruimte en prijs kwaliteit is super!

in het voorjaar kom ik zeker weer terug bij Valena Studios.

Gereisd met partner in september 2014

Uitzicht op grote parkeerplaats

Eveline de Rooij-'t Hart, 19-8-2014

Ligging Valena appartement op Begane Grond is teleurstellend: We kijken op de ene kant uit op een grote, stoffige parkeerplaats en de andere kant op de betonnen muur van de achterkant van een eettentje.

Van het zwembad van het buurhotel kan wel gebruik gemaakt worden, maar daarvoor moet je een drukke weg passeren. Niet veilig voor de kinderen.

Gereisd familie in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Valena Studios**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valena Studios in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valena Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valena Studios scoort een 8.94 uit 10 op basis van 38 reviews.