Appartement Vagellis

Vagellis
7,2

11 reviews over Appartement Vagellis in het Nederlands

Leo en Silvie, 15-10-2005

Juist teruggekomen en Vagellis is ons goed bevallen.Het appartement is sober maar schoon, ziet er knus uit.Het zwembad is oké.De bakker in de stad is om 8u geopend en alles is op loop afstand dus het is zalig om sochtend een heerlijk vers warm broodje te halen of andere zoete/hartige hapjes.Omdat Nidri vrij klein is,loont het de moeite om een auto te huren en het eiland te verkennen,het rijden in de bergen en langs de kust is een avontuur op zich!Daarnaast kun je in de haven van Nidri boottrips boeken en de eilanden rondom bezichtigen(shoppen, zwemmen, eten enz.)Natuurlijk zijn wij ook de watervallen gaan bekijken en hoewel we niet echt onder de indruk waren was het toch een leuk uitje.Helaas was het goed te merken dat het naseizoen is begonnen, sommige restaurantjes en winkels waren gesloten en savonds was er niet veel te beleven.Maar ondanks dat,hebben wij ons prima vermaakt!
    Gereisd anders in oktober 2005

annemiek, 10-8-2005

Prijs/kwaliteitsverhouding is in overeenstemming. Kamers zijn netjes, interieur wat achterhaald maar functioneel. Eigenaar is Vagelis, die heeft er niet veel zin in maar zijn ouders zijn erg aardig en bereid het de gasten naar hun zin te maken. Je moet echter wel zelf contact maken, zij zijn erg verlegen/afhoudend.
      Gereisd anders in augustus 2005

Larissa, 9-8-2005

Het app. ligt helemaal op het einde van het dorp, wat betekent dat het dus een stuk rustiger is, en je geen last hebt van kroegen en disco's. Om het appartement heen staan half-afgebouwde gebouwen of er werd aan getimmerd toen wij er waren, dus het was 's morgens al vrij luidruchtig. De bar buiten zou heel gezellig kunnen zijn, ware het niet dat er bijna nooit iemand is.... Het zwembad is prima. Heerlijk schoon water en best een redelijke grootte. De ligbedden bij het zwembad liggen heerlijk en een boek lezen of slapen in de schaduw is echt vakantie! De kamers zijn netjes, niet erg groot, maar groot genoeg om in te slapen. Koken hoeft niet, uit eten is net zo goedkoop! De eigenaren bemoeien zich niet met de gasten en doen ook weinig moeite om je het naar 't zin te maken. Lefkas is prachtig. Huur vooral een jeep om het eiland te verkennen!

Restaurant Kalypso is inderdaad een topper!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Marjolijn, 25-5-2005

Wij zijn drie keer in Vagelis geweest en het was ook drie keer een fijn verblijf. De eigenaar die Spiros heet is, als je je moeite doet, erg aardig en spreekt met handen en voeten met de toeristen. Hij doet zijn best het je naar de zin te maken. Het appartement werd redelijk schoongehouden. De schoonmaakster was echter 's ochtends vroeg al erg luidruchtig en keek je het appartement bijna uit, zodat zij kon schoonmaken. De mensen in Nidri zijn erg vriendelijk en zeggen allemaal gedag. Ik wil er best nog een keer naar toe. Lefkas is een prachtig eiland. Met name Egremni.

Marwie, 23-5-2005

Wat een ontzettend lieve mensen op Lefkas.Ook in de restaurants.

Onder het wandelen rustten we op een bankje en we kregen een glaasje wijn en lekkere hapjes aangeboden tijdens het Griekse paasfeest. We hebben twee dagen gefietst,wat erg leuk was. Echt een aanrader voor 8 dagen vakantie. De natuur is prachtig. Het appartement Vagelis was buiten erg mooi, ook het zwembad. Het appartement van binnen vonden wij erg armoedig. Een ontzettend leuke week op Lefkas gehad.

Kluphuis, 15-5-2005

Meivakantie 2005. Zeer eenvoudig maar schoon appartement. Leuk om een weekje te bivakkeren.Mooi zwembad.Aardige mensen. Nidri stelt niet zoveel voor maar is wel heel gezellig. Aan de haven bij meneer Kristos ontzettend lekker gegeten en zeker niet duur. Wat een aardige man en mensen daar in Lefkas.Lefkasstad viel erg tegen. Prachtige stranden en baaien aan de westkust. Moet in het naseizoen ook mooi zijn . Wij zijn dik te vreden!!

Ad en Jeanine, 9-10-2004

Wij vonden het een prima comples. We jammer van die drukke weg. Appartementen werden goed schoongemaakt. Er is is alleen een zitje op het terras, dus niet in de woon/slaapkamer. Omgeving is zeer mooi, het water bij de kiezelstranden helder en zeker een keer gaan eten bij Kalypso. Een zeer gastvrij restaurant met heerlijk eten. Dat geldt ook voor Dionysos aan het haventje.
                Gereisd anders in oktober 2004

Astrid Smits, 5-10-2004

Het appartementencomplex werd prima schoon gehouden. Jammer dat het uitzicht belemmerd werd op twee panden in aanbouw.

Het zwembad was mooi schoon. De ligging ten opzichte van Nidri wel prettig.

Wij vonden de muziekkeuze aan de bar en het uittesten van bootjes in het zwembad minder.

Verder waren de eigenaars wel gastvrij.

We hebben erg lekker gegeten bij restaurant Kalypso aan de overkant.

Het was jammer dat er een drukke doorgaande weg door Nidri liep. Daardoor kon je bij enkele eettentjes niet echt rustig zitten en rustig winkeltjes kijken.

Gereisd anders in oktober 2004

henkJ en Ferdau, 9-8-2004

Op zich een leuk appartement, maar de schoonmaak is niet fantastisch, en de eigenaar heeft er niet erg veel zin in om het zijn gasten naar hun zin te maken. Nidri is erg toeristisch (mensen voor restaurants die je naar binnen proberen te praten) De west- kant van het eiland is wel heel erg mooi, (blauwe zee, helder water en ruige omgeving. De Watervallen zijn de moeite waard om heen te gaan
                    Gereisd anders in augustus 2004

Jeroen, 7-7-2004

Mooi, schoon app.

Heel mooi zwembad, aardige eigenaar.

veel sociale controle, alleen nederlanders in app.

Beneden 2 stappen en je ligt in het zwembad.

Wel scooter huren, eiland moet je verkennen,

de watervallen zijn een aanfluiting.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vagellis in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vagellis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vagellis scoort een 7.18 uit 10 op basis van 11 reviews.