1 review over Appartement Spiros in het Nederlands

Menno en Marjolijn, 12-10-2003

Een eenvoudig appartement op een kleine afstand van het centrum en iets van de hoofdweg af, wat wel zo rustig is. De schoonmaak is behoorlijk. Over de service is niet veel te zeggen; we hebben de hele week niemand gezien en ook niet nodig gehad. De buren (reisleiding van een zeilschool uit Engeland) zorgen nog wel eens voor wat gezellige rumoer, maar dat is verre van hinderlijk. Supermarkt en bakker zijn op vijftig meter afstand aan de hoofdstraat te vinden. Wij hebben hier een hele prettige en rustige week in het naseizoen gehad (we waren dan ook de enigen in het gebouw). Wel was er de hele week gezelschap van vier vertederende, kleine katjes. Neem de Whiskas mee!
    Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Spiros in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Spiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Spiros scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.