Appartement Happyland **

Appartement Happyland
Happyland
7,5

15 reviews over Appartement Happyland in het Nederlands

Rustig kleinschalig complex met lekker zwembad

Fam van der Beek, 10-8-2017

Kamer was prima, goede bedden, schoonmaak werd ook netjes gedaan.

Toen wij er waren was het heel rustig, we zaten meestal alleen bij het zwembad...ook het barretje binnen stond vaak niemand als je wat drinken wilde halen maar kwam misschien omdat het nog begin van het seizoen (mei) was.

Ligging was een beetje achteraf en aan de achterkant (waar ons balkon was) wat luidruchtig doordat er een drukke autoweg achterlangs liep met een tankstation vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Top, verwachting overtroffen

I. Jonker, 26-7-2017

Een echt familiehotel. 5 minuutjes lopen van de winkelstraat en de horecaboulevard van het gezellige Nidri. Strandje iets verder weg. Supermarkt en bakker om de hoek. Ontbijt is eenvoudig maar lekker, het zwembad is verkoelend en schoon, de schoonmaak is prima ( om de dag 2 schone handdoeken) en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niet iedereen is even spraakzaam, maar daar moet je even doorheen prikken, want ze zijn echt aardig. Wij hadden een tweekamer appartement voor drie personen. De twee delen konden worden afgesloten met een schuifdeur. De bedden zijn prima. Het gebouw is trouwens niet meer roze, maar gewoon zandkleurig. Ik heb wel gehoord dat het aan de straatkant soms wat gehorig is qua verkeer, maar daar hadden wij geen last van.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima, in september rustige accomodatie.

Yiannakis, 2-10-2010

Net weer terug van twee weken in deze accommodatie. We waren er nu voor de zesde keer. We kunnen niet anders dan vaststellen dat prullenbakken 6 keer per week geleegd zijn, er in overvloed schone handdoeken waren en de kamer schoon was.(ook onder het bed)

Net als vorig jaar was de receptie vele uren bezet. Hebben weer prettige contact gehad met de familie.

Zullen proberen volgend jaar weer minimaal 1 keer terug te keren.

Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happyland bij:

Prima lokatie en verblijf als altijd

Yiannakis, 26-9-2010

Zullen proberen volgend jaar weer minimaal 1 keer terug te keren.

Foto's zijn te vinden door in Google "loving-greece" in te tikken.

Gereisd met partner in september 2010

Prima lokatie en verblijf, vijfde keer geweest

Yiannakis, 10-11-2009

Gereisd met partner in november 2009

Prima accomodatie, voor de vijfde keer nu geweest.

Yiannakis, 27-9-2009

Als altijd in dezelfde kamer, 2 km. appartement. Elke 2 tot drie dagen schone lakens en handdoeken. Kamer wordt elke dag onderhouden. Alles werkt naar behoren en wat opvallend is: de koelkast is onhoorbaar, wat wel eens anders is op andere locaties. We hebben inmiddels een goede band opgebouwd met de eigenaar en anderen aan de receptie. Nog steeds voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2009

Goed verzorgd en ruim.

Els, 5-8-2009

Een negatief puntje is het zwembad. De hoeveelheid chloor die in het water gedaan wordt is zo groot, dat bikini's en zwembroeken na een paar dagen tot ontbinding overgaan.

Een verblijf van 3 weken heeft mij 3 bikini's gekost.

Verder absoluut geen commentaar. Eigenaar is een man met een apart gevoel voor humor. Weet je hier doorheen te prikken...heb je aan hem een geweldige, vriendelijke en behulpzame man.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Schoon en gerenoveerd appartement

erwin, 25-5-2009

Gerenoveerd appartement, schoon en best ruim. Geen klagen daarover. Bedden waren wel hard maar dat is in Griekenland vaak zo.. Ons appartement was gelegen tegenover een tankstation aan de achterkant vlakbij de "ringweg"van Nidri. Best wat last gehad van optrekkende auto's/motoren en van blaffende honden van de overburen. Dit tot laat in de avond....

De binnenplaats is wel een oase van rust, lekker zwembad en zonneterras. Geen kinderbadje helaas. De schoonmaak was niet zoals beloofd 3 maal per week met elke dag schone handdoeken. Helaas 1 keer schoonmaaken en schone handoeken. De eigenaar is een wat norse man. Je hebt er geen last van,behalve dat hij elke dag s'avonds de boiler uitzette. (kostenbesparing??) Geen gastheer, norse man. Er hing ook geen sfeer, jammer. Vriendelijkheid kost niets, toch...? Met een kamer aan de goede (rustige) kant is er toch een plezierig verblijf mogelijk....Volgende keer toch ergens anders proberen denken we....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Weer alles prima in orde

Yiannakis, 28-9-2008

Nu voor de vierde keer geweest. Het meubilair was vernieuwd. Douche met gordijn en, wat vaak ontbreekt, voor de douchekop een ophanging die werkt! Oude reviews zijn niet meer van toepassing. Het zwembad wordt zeer frequent door middel van een robot gereinigd. Het helpt wel als je wat Grieks kunt spreken op met de mensen achter de balie te converseren. Wij gaan in elk geval zeker weer terug.
Gereisd met partner in september 2008

mooie accomodatie met service op verzoek

Gerrie en John, 2-8-2008

We hadden een prima vakantie in Nidri. Jammer dat de eigenaar en zijn zoon alleen op verzoek service bieden en te verlegen zijn om als gastheer op te treden. De schoonmaak stelt weinig voor, dus dat hebben we zelf gedaan. De ingredienten om er een geweldig vakantiecomplex van te maken zijn aanwezig, maar de sfeer wordt bepaald door de gasten. De ligging net buiten het centrum is prima en het zwembad en de Griekse salade van Happyland zijn heerlijk!
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happyland bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Happyland in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Happyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Happyland scoort een 7.54 uit 10 op basis van 17 reviews.