Vraag & Antwoord Nidri

8,6
363 beoordelingen
Vraag & Antwoord Nidri
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Nidri bij:

muggen (1 reactie)
Marcel 22 januari 2014

Misschien een domme vraag, maar ik ben meestal het haasje bij deze gevleugelde vriendjes. Heb je hier in juni last van ?

Suzanne 05 mei 2014

Wij zijn ook in juni geweest. Er zitten wel muggen. Maar we hebben er niet heel veel last van gehad.

Nidri goede keuze? (1 reactie)
Laura 21 november 2013

Hallo, Volgend jaar wil ik graag met mijn vriend (wij zijn in de 20) naar Nidri. Daar zitten we in ieder geval over na te denken. De afgelopen 2 jaren zijn wij in Icmeler (Turkije) en Parga (Griekenland) geweest. Is dit een beetje vergelijkbaar? Wat wij belangrijk vinden is goede cocktailbars, ruime keuze aan excursies (in andere vakanties van 11 tot 12 dagen deden we vaak 5 tot 6 excursies), een mooie omgeving, niet te rustig. Is Nidri dan een goede keuze?

Suzanne 05 mei 2014

Nidri is niet te vergelijken met Parga. Waar Parga typisch Grieks is, is Nidri dit niet. Dit zijn 2 rechte straten die 's avonds autovrij zijn. Er zijn wel genoeg terrasjes. Cocktails drinken kun je daar prima. Maar door een plaatsje slenteren is er niet bij. Wij hebben ons er pima vermaakt. Aanrader is om als excursie in ieder geval de mooie blauwe baaien op te gaan zoeken. Beter nog een auto huren. Het eiland is echt fantastisch! Mocht je echt een plaatsje zoeken wat iets meer in de buurt van Parga komt, denk dan aan Molivos op Lesbos. Maar let op, Lesbos heeft niet die schitterende blauwe baaien. Denk ook eens aan Nerja in Zuid-Spanje. Fantastisch karakterestiek plaatsje. Veel straatjes en pleintjes. Veel winkeltjes en restaurantjes. Toeristisch maar toch Spaans. Maar dit is vooral leuk wanneer je zelf een auto huurt

auto en Bootje huren in Nidri (1 reactie)
Henk 07 oktober 2013

Hallo, Volgend jaar voor het eerst naar Lefkas, app. Royal Nidri. Hoe ver is het het lopen vanuit app. Royal Ndri naar het strand? Kan ik via Royal Nidri een auto en Bootje huren?

Suzanne 05 mei 2014

Vanaf Royal Nidri is het 2 minuten lopen naar het strand. Let op, het strand stelt niet heel veel voor in Nidri. Royal Nidri is een erg leuk complex. Goede keuze! Een auto huren kun je in de hoofdstraat. Een bootje huren kun je gewoon in de haven doen. Daar staan bordjes waar dit op staat aangegeven. Prima geregeld.

of je kunt uitgaan in nidri (1 reactie)
maggie 16 maart 2013

Kunt je ook een beetje uitgaan in nidri,zijn er bv bars en disco's

Suzanne 05 mei 2014

Nee, dit is er niet. Eigenlijk alleen maar terrassen

royal nidri (1 reactie)
John 20 december 2012

Kan iemand mij vertellen hoe het ontbijt eruit ziet bij Royal Nidri

hdekker9 17 juni 2014

We hebben geen ontbijt geboekt. Bakker is vlakbij dus vers brood altijd beschikbaar.

Hotel Lefko (1 reactie)
Bert en Jannie 22 mei 2012

Wie weet of je zelf koffie kan zetten op de kamer van hotel Lefko?

Peter Apers 24 juli 2014

Nee. Is gratis bij het ontbijt en is, tegen betaling, vanaf half 10 aan de poolbar te verkrijgen. Een echte Nespresso (George Cloony koffie) is daar ook te koop, zij het tegen 2,50 Euro.

voetbal (1 reactie)
Bert 22 mei 2012

Wie weet waar je in Nidri wedstrijden van het Nederlands Elftal kan kijken?

Suzanne 05 mei 2014

Wij zijn 2 jaar geleden in Nidri geweest met het EK. Je kunt overal de wedstrijden bekijken. Wij vonden het het gezelligst bij Café di Paris. Groot scherm. Bediening goed geregeld. En de lekkerste Frozen Yoghurt is daar te koop!

bedjes met parasol (1 reactie)
carly 22 januari 2012

wie weet of er wel bedjes met parasols op het strand zijn, want op de foto's zie je alleen maar kale stranden

Ioannis 04 februari 2012

Niet op alle stranden zijn bedjes en parasols te krijgen..... Ik denk op 50% van de stranden wel. Ioannis

Villa's Ionian Rose in Nidri (1 reactie)
Barbara 18 juli 2011

Wie heeft er in Villas Ionian Rose in Nidri gelogeerd? Hoe is het bevallen? Er is nl. helemaal nog geen review te vinden van deze accommodatie. Groet, Barbara

Suzanne 05 mei 2014

Wij hebben hier 2 jaar geleden gezeten. Echt fantastisch. 4 villa's met eigen zwembad. Heerlijkr ustig. Wij waren met z'n tweeen. Airco is alleen op de slaapkamer. Dus als je met z'n vieren bent is dat wat minder, omdat er 2 in de woonkamer moeten slapen. Kwaliteit van de villa is echt prima. Prima keuken, grote badkamer. Matrassen een beetje hard. Wel 2 losse bedden. Dit is niet voor iedereen even prettig. Wij hadden eenaantal dagen een auto. En de overige dagen een fiets. Dit was wel fijn, omdat het toch net iets te ver van het centrum ligt.

Adria (0 reacties)
Ger 18 juli 2011

Wij gaan over twee weken naar Nidri(appartementencomplex Adria). Wij komen helaas weinig reviews tegen over Adria. Kan iemand ons vertellen hoe het is om in Adria vakantie te vieren?

muskieten (2 reacties)
Eline Reinders 14 oktober 2010

Hallo, lieve lezer, Nidri, Lefkada heeft aan de ene kant ons hart gestolen maar.....ik heb enorm last gehad van muskietenbeten, wel 80 stuks. ( muskietenallergie.) Ben behandeld door een arts met heftige medicatie. Door combinatie van warmte en medicatie ook tijdens wandeling overvallen door een warmte-infarct. Ben nu na weken thuis zijn langsamerhand aan het opknappen. Toch willen we nog een keertje terug naar dit prachtige eiland. Veel mensen zaten we met muggenbulten maar bij mij was het helaas extreem. Onze vraag is dan ook: Is er een bepaalde periode van het jaar dat de muskieten toeslaan op dit mooie eiland? Hopelijk kan iemand ons antwoord geven op deze vraag! Met vriendelijke groet, Eline Reinders

ant 30 oktober 2010

het ligt aan de hoogte van de temperatuur. ik heb zelfs in mei en in oktober last van muggen gehad en dat had ik niet verwacht.

appie klein 20 mei 2012

Beste Eline Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar Nidri en hebben nog nooit last gehad van muggen. wij gaan altijd eind augustus.

boot Christina (1 reactie)
judith 05 augustus 2010

Wat houdt de dagtocht met de boot Christina in....? En wat zijn de kosten ? Alvast vriendelijk dank.

Jan en Tineke 19 augustus 2012

liggend op bedjes, rondvaren tussen eilandjes, zwemmen in zee, eilandjes bezoeken, lunch op boot, kosten pp € 45, voor een dagtrip

fietsen (1 reactie)
ingeborg 01 augustus 2010

weet iemand of het met de fiets te doen is v.a. nidrí naar lefkas stad en vassilikí?

jibmdam_1 04 september 2012

hoi zag dat er geen antwoord was op je vraag of er te fietsen was tussen nidri en lefkada. Neem aan dat jij er al geweest ben en het antwoord nu wel weet. is er te fietsen van nidri naar lefkado gr ingrid

strandjes,taverna's (1 reactie)
ingeborg 01 augustus 2010

hallo, weet iemand of je met een soort taxibootje naar mooie strandjes vanaf nidri kan komen? ik heb geen rijbewijs en durf geen scooter te rijden en natuurlijk ook geen bootje te besturen en wie weet een echt grieks eethuisje gewoon eenvoudig maar nog traditioneel eten?

Suzanne 05 mei 2014

Vanaf Nidri kun je niet met een taxiboot bij de stranden komen. Daar is het te ver voor. Maar wel met een excursieboot

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?