Vraag & Antwoord Nidri

Lettergrootte: A A A

muggen (0 reacties)
Marcel
22-1-2014
Misschien een domme vraag, maar ik ben meestal het haasje bij deze gevleugelde vriendjes. Heb je hier in juni last van ?

Nidri goede keuze? (0 reacties)
Laura
21-11-2013
Hallo, Volgend jaar wil ik graag met mijn vriend (wij zijn in de 20) naar Nidri. Daar zitten we in ieder geval over na te denken. De afgelopen 2 jaren zijn wij in Icmeler (Turkije) en Parga (Griekenland) geweest. Is dit een beetje vergelijkbaar? Wat wij belangrijk vinden is goede cocktailbars, ruime keuze aan excursies (in andere vakanties van 11 tot 12 dagen deden we vaak 5 tot 6 excursies), een mooie omgeving, niet te rustig. Is Nidri dan een goede keuze?

auto en Bootje huren in Nidri (0 reacties)
Henk
7-10-2013
Hallo, Volgend jaar voor het eerst naar Lefkas, app. Royal Nidri. Hoe ver is het het lopen vanuit app. Royal Ndri naar het strand? Kan ik via Royal Nidri een auto en Bootje huren?

of je kunt uitgaan in nidri (0 reacties)
maggie
16-3-2013
Kunt je ook een beetje uitgaan in nidri,zijn er bv bars en disco's

royal nidri (0 reacties)
John
20-12-2012
Kan iemand mij vertellen hoe het ontbijt eruit ziet bij Royal Nidri

Hotel Lefko (0 reacties)
Bert en Jannie
22-5-2012
Wie weet of je zelf koffie kan zetten op de kamer van hotel Lefko?

voetbal (0 reacties)
Bert
22-5-2012
Wie weet waar je in Nidri wedstrijden van het Nederlands Elftal kan kijken?

bedjes met parasol (1 reacties)
carly
22-1-2012
wie weet of er wel bedjes met parasols op het strand zijn, want op de foto's zie je alleen maar kale stranden

Ioannis
4-2-2012
Niet op alle stranden zijn bedjes en parasols te krijgen..... Ik denk op 50% van de stranden wel. Ioannis

Villa's Ionian Rose in Nidri (0 reacties)
Barbara
18-7-2011
Wie heeft er in Villas Ionian Rose in Nidri gelogeerd? Hoe is het bevallen? Er is nl. helemaal nog geen review te vinden van deze accommodatie. Groet, Barbara

Adria (0 reacties)
Ger
18-7-2011
Wij gaan over twee weken naar Nidri(appartementencomplex Adria). Wij komen helaas weinig reviews tegen over Adria. Kan iemand ons vertellen hoe het is om in Adria vakantie te vieren?

muskieten (2 reacties)
Eline Reinders
14-10-2010
Hallo, lieve lezer, Nidri, Lefkada heeft aan de ene kant ons hart gestolen maar.....ik heb enorm last gehad van muskietenbeten, wel 80 stuks. ( muskietenallergie.) Ben behandeld door een arts met heftige medicatie. Door combinatie van warmte en medicatie ook tijdens wandeling overvallen door een warmte-infarct. Ben nu na weken thuis zijn langsamerhand aan het opknappen. Toch willen we nog een keertje terug naar dit prachtige eiland. Veel mensen zaten we met muggenbulten maar bij mij was het helaas extreem. Onze vraag is dan ook: Is er een bepaalde periode van het jaar dat de muskieten toeslaan op dit mooie eiland? Hopelijk kan iemand ons antwoord geven op deze vraag! Met vriendelijke groet, Eline Reinders

ant
30-10-2010
het ligt aan de hoogte van de temperatuur. ik heb zelfs in mei en in oktober last van muggen gehad en dat had ik niet verwacht.

appie klein
20-5-2012
Beste Eline Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar Nidri en hebben nog nooit last gehad van muggen. wij gaan altijd eind augustus.

boot Christina (1 reacties)
judith
5-8-2010
Wat houdt de dagtocht met de boot Christina in....? En wat zijn de kosten ? Alvast vriendelijk dank.

Jan en Tineke
19-8-2012
liggend op bedjes, rondvaren tussen eilandjes, zwemmen in zee, eilandjes bezoeken, lunch op boot, kosten pp € 45, voor een dagtrip

fietsen (1 reacties)
ingeborg
1-8-2010
weet iemand of het met de fiets te doen is v.a. nidrí naar lefkas stad en vassilikí?

jibmdam_1
4-9-2012
hoi zag dat er geen antwoord was op je vraag of er te fietsen was tussen nidri en lefkada. Neem aan dat jij er al geweest ben en het antwoord nu wel weet. is er te fietsen van nidri naar lefkado gr ingrid

strandjes,taverna's (0 reacties)
ingeborg
1-8-2010
hallo, weet iemand of je met een soort taxibootje naar mooie strandjes vanaf nidri kan komen? ik heb geen rijbewijs en durf geen scooter te rijden en natuurlijk ook geen bootje te besturen en wie weet een echt grieks eethuisje gewoon eenvoudig maar nog traditioneel eten?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?