Aparthotel Eva Beach ***

Eva Beach
8,1

6 tips over Eva Beach

Suus en Kees, 9-10-2014
Middagje met de veerboot voor nog geen 2 euro naar het andere eiland, dan vaar je langs het eiland van Onassis. Ook 2 dagen een auto huren is een prima gelegenheid om het prachtige eiland Lefkas te ontdekken!
Rian, 2-6-2014
Kamer bij de zee etage 2!! Westkust zeer mooi!! Huren motorbootje, en een motorscooter
Jamie, 10-7-2013

- Huur voor €10 een kluisje

- Koop in een winkeltje zo'n apparaatje voor in het stopcontact tegen muggen

- Zijn de gratis ligbedjes van Eva Beach op; hotel ernaast: bedje a €2,50 per dag

- Pizza Domenico is een restaurantje met heerlijke pizza's (50 meter links op hoofdstraat)

- Huur geen auto's / scooters etc. via sunweb etc.; zij ontvangen commissie; auto kost €55 euro per dag terwijl het bij Europcar €35 was!!

- Bootje huren in de haven €45 + €40 benzine; lekker vrij en geen massa's mensen

Anna, 5-2-2013

Wij zijn, op aanraden van gasten, ook even naar Royal Nidri gelopen voor tips van de barman. Het scheelde inderdaad veel geld. Een week auto huur scheelde 100 euro. Hij heeft ook leuke tips en trips. Werk elke avond. Eva Beach is een heerlijke plek voor een mooie vakantie. Ga zeker het eiland bekijken. Huur een auto, doe een boot trip of met de pont naar Meganisi. wij hebben genoten. Mede dankzij de tips van de Royal Nidri barman! Ioannis nog bedankt. Wij komen terug dit jaar.

Anna

Monique, 4-1-2013
Wat een heerlijke plek voor vakantie Eva Beach. Mits je aan de verkeerde kant van het hotel zit dan heb je geen uitzicht. Wij hadden mazzel. Lefkas is prachtig en Nidri gezellig. Voldoende restaurants. Wij kregen de tip om 's avonds even langs de bar te gaan van Royal Nidri hotel (in de hoofdstraat bij de kerk rechts af en 80 m. links) Daar staat een NL Barman met veel tips over auto huur, bootjes huur, dagtochten enz. Hij weet de adresjes waar je voordelig uit bent. Scheelde ons veel geld.
Peter, 3-6-2012
Neem wat brood mee van het ontbijt en ga tot de knieënin de zee staan en voer de vissen.Eten bij "Ta Kalamia" is iets duurder maar geweldig. Gebruik altijd een helm als je scooter huurd, anders ben je niet verzekerd.De wegen op Lefkas zijn vrij goed, er is weinig en rustig verkeer.