Aparthotel Eva Beach ***

8,1

51 reviews over Aparthotel Eva Beach in het Nederlands

Eva Beach Nidri Lefkas

JD, 1-10-2017

Eva Beach ligt zeer gunstig aan het strand van Nidri met een fenomenaal uitzicht. Het ligt in een zijstraatje van de hoofdstraat, daar vind je leuke winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. Iets verderop kom je op de boulevard waar je ook keuze hebt uit tal van restaurants en terrassen, wij vonden voor het avondeten The Barrel echt een aanrader.

Bij aankomst in het hotel wordt er schreeuwend, tegelijk hoorbaar voor iedereen die aankomt,bekend gemaakt hoe laat je kunt ontbijten, dat de kluis op de kamer 10 euro per week kost, de airco 5 euro per dag en de strandstoelen per 2 + parasol 5 euro per dag (dat blijf ik raar vinden dat je voor dit soort dingen extra moet betalen). We kregen vervolgens een studio in het 2e bijgebouw, de touroperator-Tower genoemd, hier werden alle Nederlanders geplaatst. Kamers zijn prima, zelfde als de hotelkamers met een klein keukenblokje, en grote koelkast. De badkamer is dramatisch, de WC is tegen de douchebak geplaatst, dus erg fijn zit je daar niet, het douchegordijn is zowel in de lengte als breedte te kort, dus elke keer na het douchen de hele badkamer blank, een trekker kennen ze niet als je daar om vraagt, dan krijg je een zwabber met wringer, dat hielp iets, maar nog steeds alles kletsnat. Schoonmaak was verder prima, elke dag, om de 2 dagen schoon beddegoed, handdoeken elke dag schoon, vloer van het hele complex wordt gedaan met dezelfde zwabber...brrr. Neem Deet mee, want er is een hordeur, maar de muggen prikken je lek 's avonds. Het ontbijtbuffet is prima, heerlijk vers brood van eigen bakkerij, bruin, wit, bolletjes, zoete en hartige minibroodjes, yoghurt, kaas, ham, jam, honing, tomaten, komkommer en wat fruit, koffie, thee en water/poedersap. Met je dienblad dan lekker plaats nemen aan 1 van de tafeltjes in de tuin of bij het strand.Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, als ze zin hebben, anders niet, maar goed, je moet je vakantie zelf maken, en dat hebben we zeker gedaan. Lefkas is prachtig, Nidri rommelig maar gezellig. Naar Eva Beach zou ik voor de ligging zeker terug gaan, maar aangezien er meer mooie Griekse eilanden zijn gaat dat niet gebeuren.

Gereisd met partner in september 2017

Gezellig hotel

Gezellig hotel, 6-8-2017

Gezellig en net hotel direct aan een kiezel strandje en op enkele loopminuten afstand van de boulevard.

Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op de zee met een balkon.

Ontbijt zoals gemiddeld in Griekenland, eenvoudig maar goed genoeg. Ik persoonlijk miste wel feta kaas bij het ontbijt.

Heerlijk om af en toe een ligbedje onder de parasol te nemen en een lekkere duik in het water te nemen.

Kamer was schoon en verzorgd en alle deuren en ramen waren voorzien van horren, dus geen mug gezien.

Aardige mensen.

Gereisd met partner in juli 2017

perfect

Sita, 20-7-2017

piepkleinkeukenblok.....maar niet echt belangrijk omdat je toch altijd uit eten gaat.had wel graag een koffiemachine gehad

Maar wel schoon en genoeg kastruimte erg belangrijk

Gereisd met partner in juni 2017

Prettig hotel

Leny, 20-7-2017

fijn hotel met een goede ligging om naar de gezellige boulevard te gaan, goed ontbijt voor Griekse begrippen , diverse broodjes en al wat je verder thuis over het algemeen ook eet, schone kamers om de 3 dagen schoon bedlinnen en handdoeken en verder wordt de kamer ook goed schoon gehouden , heel vriendelijke personeel (allemaal dames) kortom een fijne plek om naar toe te gaan, kan geen minpunt voor mij ontdekken ,wel rekening houden met betaling van airco (5 euro per dag)
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek, rustig gelegen

Amy, 25-6-2016

Super mooi uitzicht.

Kamers worden iedere dag netjes schoon gemaakt.

Op het strandje lig je wel hutje mutje op elkaar.

Leuk stadje en veel restaurantjes bij de haven.

Ontbijt is prima.

Tip. Auto huren en bootje huren.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke plek!

Mary, 17-8-2015

Eva beach ligt op een toplocatie. Direct aan zee met een prachtig uitzicht. De mensen die hier werken zijn enorm vriendelijk, vooral de meisjes aan de bar. Wij hadden appartement in het bijgebouw. Ook een prima plek, een ruim balkon om 's morgens te ontbijten en elke dag fijn schoongemaakt. Zoals zoveel Griekse appartementen hadden we ook hier maar weinig keukengerei maar dat is geen probleem als je alleen maar wilt ontbijten op je kamer. Aan het begin van het straatje vind je een bakkertje met heel veel keus aan brood en andere lekkernijen. Het appartement ligt heerlijk rustig maar als je op zoek bent naar iets meer drukte dan hoef je alleen maar de straat uit te lopen.
Gereisd met partner in augustus 2015

uitstekende centrale en toch rustige ligging !

Suus en Kees, 9-10-2014

Ligging aan een rustig zijstraatje tussen de hoofdweg en het kiezelstrandje / zee. 200 meter lopen naar het centrum en gezellige haventje met ruim voldoende restaurants en direct aan het kiezelstrandje aan zee. Schoon, ruim en net appartement. Wij hadden een appartement in het bijgebouw met een ruim balkon waar we elke ochtend zelf lekker hebben ontbeten. Er zit nl een prima bakker aan het begin van de straat!
Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke vakantie

Marga, 30-6-2014

We zijn 11 dagen op Lefkas geweest in hotel Eva Beach. Wat een heerlijke vakantie. Wij hadden kamer 104, in het bijgebouw, helemaal prima, lekker koel, geen airco nodig, kamers werden elke schoongemaakt, top! Het ontbijt was prima, veel zoete broodje, vers fruit, griekse yoghurt, witte en bruine bolletjes, koffie, thee en vruchtensap. En als je dan aan t ontbijt zit in de tuin met uitzicht op zee....prachtig. Het is een vriendelijk eiland, kiezelstranden( niet breed) we hebben veel gewandeld en gefietst en zijn een paar x met de boot meegewerkt. Wat ons betreft een super vakantie , zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische plek

Rian, 2-6-2014

Wij verbleven hier in het hotel van 24 mei tot 31 mei 2014. Het uitzicht vanuit onze kamer was schitterend keken recht op zee uit met rondom de eilandjes. Elke dag wordt de kamer gepoetst en het personeel is over vriendelijk echt lieve mensen. Lefkas is een mooi eiland hebben voor een aantal dagen een motorscooter gehuurd en zijn op de mooiste plaatsen geweest, waaronder Katsiki beach en egremni beach hier moet je echt geweest zijn! Wij komen zeker terug naar Lefkas en dan weer in Eva Beach hotel!!
Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk genieten!

Jamie, 10-7-2013

Wij zijn een jong stel en waren op zoek naar een rustig hotelletje. Wij hebben Eva Beach geboekt vanwege de (redelijk) goede voorgaande beoordelingen.

Wij kunnen ons hierbij aansluiten. Het was een heerlijke vakantie. Eva Beach is een mooi hotel dat erg goed onderhouden is. De kamer was meer dan prima; schone badkamer / tv / kluisje (€10 per week) / balkonnetje / airco (tegen betaling) en erg belangrijk een hor. Wat ons erg opviel is dat de kamer elke dag keurig schoon gemaakt werd! De afwas werd zelfs gedaan!

De faciliteiten van het hotel zelf waren zeer goed; gratis ligbedjes en parasollen aan zee, gratis gebruik van luchtbed en kayak(!). Een groot toppunt zijn de douches en wastafel die men kan gebruiken voor vertrek, wanneer je al van de kamer bent.

Wij hebben hier zelf niet gegeten maar hoorden van andere mensen dat het eten niet heel erg goed is. Who cares?! Er zijn tientallen restaurantjes om de hoek ;)!

Tot slot het personeel; zeer vriendelijk en behulpzaam!

AANRADER!!

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eva Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eva Beach in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eva Beach scoort een 8.14 uit 10 op basis van 54 reviews.