Appartement Dionyssos

Dionyssos
6,5

2 reviews over Appartement Dionyssos in het Nederlands

marga, 28-6-2007

wij zijn ook in dionysos geweest en ons is het uitstekend bevalllen supers in de buurt strand vijf minuten lopen de hoek om en alle winkels binnen handbereik voor ons voor herhaling vatbaar wij waren wel zonder kinderen en dan ligt het anders.
Gereisd met partner in juni 2007

Jolanda v.d. Boom, 10-6-2006

Volgens de gids ligt dit complex in een rustige groene omgeving. Rondom staan inderdaad mooie citrusbomen maar Dionysos ligt aan een zijweg van de drukke hoofdweg waardoor nogal wat (bouw)verkeer voorbij komt. Het 2 kamer appartement is lekker ruim door de hoge plafonds. Ons balkon was ook prima maar we waren alleen in het complex, anders zit je buiten echt op elkaars lip. We hebben het heerlijk gehad maar er zijn wel mooiere plekken te vinden in Nidri. Wij vonden het zonder kinderkorting wel wat prijzig uitvallen. Het zwembad van het hotel schuin aan de overkant is prima te doen.
Gereisd familie in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dionyssos in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dionyssos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dionyssos scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.