Hotel Cleopatra Beach ****

Cleopatra Beach
8,4

10 tips over Cleopatra Beach

Van der Plas, 11-7-2015

Eten bij Sea Side is geweldig, 8 van de 10 avonden gegeten bij dit restaurant, op 1,5 kilometer van Cleopatra.

Auto huren via Vicky van de receptie, stukken goedkoper dan via hostes Arke.

Muggenbestrijdingsmiddel meenemen!

Niet al te veel verwachten, tis een redelijk hotel voor de Griekse standaard voor een pittige prijs (komt uiteraard ook door het bootje).

Jeannette, 31-5-2015
De tavernes in de buurt probeerden we allemaal behalve Sea Side. De andere drie zijn prima, Dimitris eenvoudig maar lekker en een gezellig familiegebeuren, Elena wat duurder en uitgebreider maar ook lekker, Gilios vonden wij het gezelligst en was het meest naar onze smaak.
J. Nienhuis, 18-8-2014

Boek een van de bovenste kamers. Wel iets meer traplopen maar je hebt dan een superuitzicht. Van de restaurants in de nabijheid waren Gialos en Elena het beste naar onze mening. In Nidri ( na een tip van andere gasten) zijn we bij Ta Kalamia geweest, echt een aanrader vanwege het concept.

Pefkouliabeach bij Agios Nikita met name de noordzijde, heerlijk rustig.

Neem de route via Lazarata naar Ag.Nikitas, een slingerweggetje tussen de pijnbomen en dan een superuitzicht als de zee in zicht komt.

Henk, 4-7-2014

Aangezien wij op de dag van aankomst weer zijn vertrokken, kan en wil ik geen beoordeling van het hotel zelf geven.

Wel wil ik benadrukken dat dit hotel volkomen ongeschikt is voor oudere en/of minder goed ter been zijnde gasten.

Bovendien is het hotel dermate gesitueerd is dat je om s'avonds te gaan eten in feite aangewezen bent op een (huur)auto aangezien de dichtstbijzijnde

tavernes zich op minimaal 15 minuten lopen langs een smalle onverlichte weg bevinden.

Jolanda van der Molen, 21-7-2013

- Wanneer je terug naar het hotel wandelt is er een stukje slecht, het is handig je lichtje op je mobiel aan te doen.

- Wij zijn zelf nog naar de excursie 'sunset en stars' geweest waarbij je in de avond op een schip naar een prive eiland vaart, daar is er een bbq en konden we door een telescoop de planeet Saturnus gezien. Wanneer het donker is wordt er verteld over de sterren en sterrenbeelden echt heel bijzonder en leuk. De man is echt een verhalen vertellen en komiek, super leuk!

H van der Knijff, 13-6-2013

Als je gaat eten bij de taverna's even verderop neem dan een klein zaklampje mee, de Grieken rijden nogal stevig door en hier en daar is het niet goed verlicht.

Taverna Dimitri is een goed adres, niet zo gelikt als Seaside maar prima eten voor niet te hoge prijzen, en hele vriendelijke mensen die het echt proberen om het naar je zin te maken.

J. vd Wiel, 30-5-2013
    sávonds kun je wel een vest of trui nodig hebben ivm een fris windje.
    John Lievens, 5-9-2012

Iedereen heeft de mond vol over Sea Side echter zelf vindt ik Taverne Dimitri (200 mtr voor Sea Side gezien vanuit hotel) vele malen beter. Vrouw van eigenaar staat in de keuken en bereidt zelf de lekkerste gerechten. Geen opsmuk maar echt Grieks zoals Grieks hoort te zijn.

Voor-, Hoofdgerecht en drank kost je daar ongeveer 30 euro.

Ook zeer gezellig als je van authenticiteit houdt.

Corelle Strikker, 30-7-2012
    Het ontbijt is prima. Eenvoudig, maar erg lekker; vers gebakken appeltaart + cake; vers brood, fruit, Griekse yoghurt, honing etc etc. Het enige minpuntje aan het ontbijt is dat er geen verse jus d'orange is, maar aangelengd sap met een vieze smaak. Verse jus kun je wel bestellen, 3 euro per glas.
    Annemiek Hiemstra, 17-5-2012

Seaside ligt op ongeveer 15 minuten wandelen, prachtige locatie. Het oogt chique en je kunt er voortreffelijk eten voor een voortreffelijk prijsje!

Probeer eens een lekker creppe aan de boulevard van Nidri. Onder de grote (vocht verspreidende) ventilatoren is het heerlijk toeven!