Hotel Cleopatra Beach ****

8,4

56 reviews over Hotel Cleopatra Beach in het Nederlands

Relaxt weekje weg

b, 19-7-2017

Hotel ligt op formidabele plek direct aan het meer. 18 kamers allemaal met uitzicht op het meer. In het meer kun je niet zwemmen, erg veel planten. Hotel is keurig schoon en netjes, maar veel trappen! Kamers worden dagelijks schoongemaakt, om de dag nieuwe handdoeken e.d. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en stoelen. Ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. Bij zwembad ook bar met kleine snacks. Geen diner, daarvoor zijn er 5 restaurantjes op loopafstand, allemaal super gelegen aan het water. Klein supermarktje met heel klein assortiment. Bootje is top, daarmee kun je naar allerlei strandjes varen. Was lekker, want het was ongelofelijk warm toen wij er waren. Brandstof kost zeker geen € 10,- per uur zoals iemand meldt: wij hebben 3 dagen redelijk wat gevaren en waren in totaal € 40,- kwijt, prima. Huur wel een auto als je verder wat van dit mooie eiland wilt zien, kan prima via de receptie. Als je van drukte houdt ga je naar Nidri aan de overkant, wij vonden het verschrikkelijk. Lefkas is mooi, vliegveld ligt op het vaste land en is een oude bende, transfer met de bus ca 1 uur.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad

Ilse hertroys, 16-9-2016

Heerlijke vakantie lief vriendelijk personeel lekker eten behulpzam goede ligging mooi uitzicht erg schoon
Gereisd met partner in mei 2016

Wat een topstek !

J. Nienhuis, 1-8-2016

Als je op zoek bent naar een klein rustig hotel in een prachtige omgeving is Cleopatra een aanrader. Oké, misschien wat gedateerd , maar supervriendelijke mensen die alles doen om je het naar de zin te maken . Wij waren hier voor de tweede keer en hebben wederom genoten van Cleopatra en het prachtige eiland Lefkas. Geen animatieteam, geen 5 sterren maar wel een schone kamer met fenomenaal uitzicht en een prima ontbijtje. Voor mensen die slecht ter been zijn is het niet geschikt vanwege een aantal trappen. Met je bootje prachtige strandjes ontdekken of met de auto/quad het eiland verkennen. Kleine restaurants met heerlijk eten op loopafstand . De carribean op 2.5 uur vliegen :) Wij komen zeker weer terug !!
Gereisd met partner in juli 2016

Simpel maar geweldig!

Justine, 11-7-2016

Heerlijke vakantie gehad! We zijn hier 1 week geweest (precies goed).

Wij hebben gekozen om geen bootje erbij te boeken, voor 140 euro hebben wij een week lang op een quad rond gereden. Je moet wel echt vervoer hebben hier anders kom je niet ver. Scooter is niet aan te raden door de vele gaten in de wegen. Met de quad kan je overal komen.

Bootje kon je huren bij het hotel voor 30 euro per dag.

Savonds was er niet veel te beleven en moet je echt naar Nidri wat met de quad ongeveer 10 minuutjes was.

Ontbijt was simpel; brood, ham/kaas/kipfilet, een eitje, meloen en jus orange/koffie en cornflakes.

In Geni zijn enkele restaurants waarvan wij Dimitri's een van de betere vonden.

Aanrader; porto katsiki, ongeveer ander half uur met de quad.

We zijn ook nog bij de waterval van Lefkas geweest maar die stond bijna droog omdat er lang geen regen is gevallen. Wel flinke wandeling ernaartoe maar de wandeling is wel super mooi!

Vriendelijk personeel en mooie schone kamers.

Gereisd met partner in juli 2016

prachtige plek, wat een uitzicht !

Bert Weber, 20-9-2015

heerlijke vakantie gehad, hotel is super!

manager en overige medewerkers zijn inspiratieloos, werkster in de gaten houden !!

Gereisd met partner in september 2015

Middelmatig hotel

Van der Plas, 11-7-2015

Hotel heeft in het verleden Zoover prijzen gewonnen, maar de laatste jaren wordt er weinig aan onderhoud gedaan. Eigenaar en medewerkers zijn niet echt actief, behalve de geweldige schoonmaakster en Vicky van de receptie.

Hotel ligt ver van Nidri, auto is nodig om iets van het eiland te zien.

Bootje is geweldig, al zijn de mooie plekjes wel een uurtje varen.

Gereisd met partner in juli 2015

Viel een beetje tegen

Hendrik, 1-7-2015

Hotel ligt in een baai echter het water is donker met veel drab. Dit hadden we mooier verwacht. Bootje is leuk, maar benzine kost 10 euro per uur. Ontbijt is zeer simpel, elke dag t zelfde en de koffie is waterig. S'avonds niks te beleven in t hotel. Saai zelfs. De kamers hebben mooi uitzicht en zijn schoon! Veel vliegen op t terras bij t ontbijt. Wij maakten mee dat t personeel bij t ontbijt steeds mot met elkaar hadden. Niet echt sfeer verhogend. Eigenaar zit vaak op t terras. Aardige man. Sportzaaltje is klein en t apparatuur aan vervanging toe. De loopband is t enige cardio apparaat. Je hebt een scooter of auto nodig om je te verplaatsen. Er zijn 4 restaurantjes in de buurt. Seaside vonden wij t best. Hebben ook mooie en nieuwe kamers te huur. Enige strandje wat wij leuk vonden lag op 10 min afstand van het hotel bij de camping. Wij deden een zeilttrip met Eurania . Echt een aanrader!! Boot ligt to restaurant Roma in Nidri. Leuke vakantie gehad maar al met al meer van verwacht.
    Gereisd met partner in januari 2015

Geweldig!

Jeannette, 31-5-2015

Rustige ligging en met het motorbootje erbij een aanrader! Prachtige omgeving met eventuele drukte aan de overkant in Nidri. Vriendelijk personeel en een prima Albanees kamermeisje die elke dag de kamer tiptop schoon maakte. Heerlijk zwemmen en veel plekjes om te zonnen of in de schaduw te zitten. Voor kleine kinderen lijkt het me te gevaarlijk vanwege de waterkant, het zwembad en de trappen. Ook niet geschikt voor ouderen met die slecht ter been zijn. Wij brachten er een geweldige week door met veel rust en toch ook avontuur met het bootje want er was nogal wat golfslag.
    Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijke bestemming, we komen terug !

J. Nienhuis, 18-8-2014

Klein hotel, 16 kamers, schitterend gelegen aan de baai met een eveneens schitterend uitzicht. De kamer en badkamer mogen dan misschien iets wat aan de krappe kant zijn, ze zijn brandschoon! Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken, erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De sfeer is daarom bijzonder gemoedelijk. Op 500 mtr afstand een 4-tal restaurants die voornamelijk worden bezocht door zeilers die in de baai voor anker liggen,en gasten van Cleopatra en andere accommodaties. Niet de drukte dus van Nidri aan de overkant. Met het bootje (15pk) is het mogelijk om "privéstrandjes" op te zoeken . Schitterend helder water en wat een uitzicht ! Echt een paradijs. In de afgelopen 25 jaren heel wat Griekse eilanden bezocht maar Lefkas en Cleopatra staan in de top 3.
    Gereisd met partner in augustus 2014

Zo relaxt

Yvonne, 18-8-2013

We zijn 1 week in dit hotel geweest en hebben enorm genoten. De mensen zijn zo vriendelijk. proberen je een beetje Grieks te leren, voor mijn man zijn verjaardag was er een heerlijke taart met kaarsje. Zo lief. Wat hebben wij hier genoten van het uitzicht vanaf ons balkon, maar ook vanaf het zwembad, de rust , het heerlijke varen met het bootje en in een stil baaitje , zonnen en zwemmen, daarna legde we aan bij een van de 5 restaurants en konden daar heerlijk in alle rust eten. Super. Volgend jaar weer.
    Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cleopatra Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleopatra Beach in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleopatra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cleopatra Beach scoort een 8.41 uit 10 op basis van 59 reviews.