3 reviews over Appartement Billy`s in het Nederlands

Rik, 2-10-2007

Mooi complexje (slechts 8 appartmenten) vlak buiten Nidri gelegen met vrije uitkijk. Nadeel: doorgaande weg vlak langs het complex en weinig privacy op de balkons. Zeer vriendelijke Griekse familie zit op onderste etage vaak lang buiten tot 22.30 waardoor weinig echte stilte is.
Gereisd alleenreizend in augustus 2007

richard en petra, 22-9-2007

Juli 2007 deze accomodatie bezocht. Complex ligt een stukje lopen van het centrum af. Autohuur is aan te raden, hebben wij gedaan bij Viskalis t.o. de kerk. (aan te raden). Complex was netjes en verzorgd. Voldoende ruimte. Douche en wc waren volgens griekse normen redelijk. Defect aan douchekop werd na klacht uiteindelijk verholpen (met tape). Airco is aan te raden. Complex was zeker niet slecht maar de hoeveelheid sterren is volgens ons iets overdreven.Voldoende eetgelegenheden in het centrum doch wij vonden onze eettentjes niet aan de boulevard, maar in de zij straatjes en langs de drukke doorgaande weg.
Gereisd met partner in september 2007

René Maas, 30-7-2007

Leuk, vrij nieuw kleinschalig appartementen complex net buiten het centrum van Nidri in een rustig zijstraatje.

Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn ruim van opzet, schoon en voorzien van airco. (tegen betaling van 7 euro per dag). Goede badkmaer en heerlijk groot balkon.

Prima complexje.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Billy`s in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Billy`s zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Billy`s scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.