5,9

Matig

14 reviews over Appartement Babis in het Nederlands

sanne, 3-12-2007

Ik ben er samen met mijn beste vriandin geweest in het begin was het wennen die kamer omdat het best vies was maar na een week waren we gewent de eigenaar was ook heel erg lief en we hadden mooi uitzicht
Gereisd met vrienden in december 2007

E.van onzen, 13-8-2007

wij zijn september 2006 in babis geweest. vonden het er prima,inrichting en bedden en het schoonmaken is in griekenland altijdminder dan in nederland

Met de eigenaar konden wij het ook goed vinden.

stukje verder is een kleine bar met zwembad daar kan je gratis gebruik van maken.

Wij hebben ons erg goed vermaakt in Nidri en Lefkas

Gereisd met partner in augustus 2007

E. de Wit, 8-8-2007

Top vakantie. Iets te warm. Volgende keer standaard airco in kamer.
Gereisd anders in augustus 2007

froukje , 19-7-2007

ik ben 2 keer in Babis geweest, de eerste keer was het op zich ok, de 2e keer niet zo. Toen zat ik aan de zijkant met een uitzicht van niks terwijl aan de voorkant alles leeg was. Eigenaren zijn niet zo aardig en zitten steeds op te letten of je het balkonlicht wel uit doet e.d. Zo niet dan krijg je op je kop. Schoonmaaksters maken wel goed schoon maar beginnen vroeg en kakelen je dan wel wakker vanaf 8.00,ook als je als laatste aan de beurt bent rond een uur of 10! Inrichting zeer sober, op zich niet erg maar dan is het fijn als dat gekompeneerd wordt door andere dingen en dat is eigenlijk niet zo. Ik ga nog steeds naar Lefkas, maar nooit meer naar Babis.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Annet Burgers, 24-10-2006

De ligging van deze accommodatie is goed, maar verwacht niet teveel van de plaats Nidri. We hadden mazzel, omdat we een groot balkon hadden met een prachtig uitzicht over de baai. Het appartement: Het was vreselijk ongezellig (zelfs voor Griekste begrippen), we hadden geen bank om op te zitten (de woonkamer was gewoon de keuken, met daarin een houten tafeltje en 2 harde stoelen), het appartement was niet bepaald schoon (ik ben geen poetser, dus.... het was echt erg), de lakens waren van een kwaliteit alsof er zand in je bed lag en de bedden waren slecht, de handdoeken hadden meer een scrubfunctie dan wat anders, we hadden geen warm water in de keuken etc. etc.

Wat mij betreft dus niet voor herhaling vatbaar!

We waren er in oktober 2006 en overal hoorden we 'end of season', dus de boten voeren niet meer, veel winkels bleven gesloten en het VVV bleef ook dicht. Touroperator had geen informatiemap liggen en de hostess kwam ook niet één keer naar ons gebouw. Toch een fijne week gehad.

Gereisd anders in oktober 2006

rebecca, 5-9-2006

Ik ben samen met me vriend afgelopen zomer hiereen geweest. We betaalden bijna 1100 voor 8 dagen. Waarvan er 2 door ons neus werd geboord vanwege de vluchtijden. S'nachts op de 2de dag aankomen en de 8ste dag om 6 uur 's ochtends opgehaald worden.

De eigenaar hebben wij niet gezien. Alleen bij aankomst even toen hij zei: Be Quiet. Key is in the door" dat was het. Verder mis je een receptie en zit je totaal afgelegen. Geen strand niks in de buurt. Winkels en bars vallen erg tegen. Er was 1 bar in het dorp die altijd dicht was. op www.kunkmeister.com komen nog foto's

Gereisd met partner in augustus 2006

erik, 5-1-2006

Je betaalt heel weinig en je krijgt heel weinig. Wat dat betreft een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

De kamers aan de voorzijde geven het beste uitzicht. Deze waren niet voor ons beschikbaar hoewel het hele hotel zowat leeg was. Waarschijnlijk omdat hij deze wil houden voor "losse gasten".

Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in januari 2006

Danielle,Mike en Wesley, 9-9-2005

Je moet er niet te veel van verwachten,je krijgt waar voor je geld.Schoonmaak is goed,keukentje stelt niks voor.Wij hadden een 4-pers.kamer op de beganegrond,ruim en mooi uitzicht.Heel veel muggen!Eigenaren niet echt vriendelijk en spraken geen Engels.We hebben 1 keer gebruik gemaakt van het zwembad ernaast, maar onze zoon mocht er niks,jammer.Gelukkig zijn er zwembaden genoeg waar je ook gebruik van kan maken.Zoek je iets simpels en redelijk schoon is dit een aanrader.Nidri leuk plaatsje,alleen niet voor langer dan 1 week.
      Gereisd anders in september 2005

Gilbert en Brigitte, 4-7-2005

vuil appartement waaraan nogal veel gebreken (glas ontbreekt in badkamerraam,kitchenette vettig en vuil,constante urinestank in badkamer,vuile dekens,onvoldoende onderhouden,kook- en eetgerief vuil en gebrekkig). De eigenaren zijn niet al te vriendelijk
        Gereisd anders in juli 2005

Sabine, 28-6-2005

Prima appartementen, erg schoon en de eigenaar, Babis, is een schat. Nidri is een erg leuke plaats ik was er midden juni en dan is het er nog lekker rustig. Echt een aanrader! De zoon van Babis, Stelios, heeft de boot Christina en een dagtocht is meer dan de moeite waard, je ziet misschien dolfijnen en zeker prachtige stranden. Als je van de boot afkomt moet je zeker naar Cafe de Paris, de cocktails en wafels met aardbeien zijn fantastisch!
          Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Babis in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Babis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Babis scoort een 5.86 uit 10 op basis van 14 reviews.