Hotel Armeno ***

8,9

6 reviews over Hotel Armeno in het Nederlands

Aanrader!

Sandra van der Velde, 1-8-2017

Goed kleinschalig hotel dat door een familie gerund wordt. Service is prima, ook bij problemen. De kamers zijn niet groot, maar voor Griekse begrippen modern, schoon en het bed slaapt prima. Direct aan het kiezelstrand met gratis stoelen. In de directe omgeving veel restaurantjes. Lefkas is een klein eiland, alles is goed bereikbaar.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch hotel op een idyllische locatie.

Brenda Selder, 14-4-2017

Het hotel heeft ruime, schone kamers, eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is idyllisch, uitzicht op zee vanuit de kamer is adembenemend. Een toplocatie voor wie van rust houdt en wil je naar de drukte dan is alles op loopafstand. Wij komen zeker terug!! We love it!
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig en keurig verzorgd appartement

Martin vd Ban, 19-9-2016

Het was in één woord Prachtig! Bij aankomst word je netjes opgewacht door de eigenaar, die weliswaar wat eigenaardig is, maar wel ontzettend zijn best doet het naar je zin te maken. Het appartement is keurig en netjes verzorgd. Zelfs voor Nederlandse maatstaven is dit een zeer goede accommodatie. Er word iedere dag goed schoongemaakt, de bedden liggen goed en ook het beddengoed word iedere dag verschoond.
Gereisd met partner in september 2016

Perfecte ligging!

Kim, 10-7-2015

Hotel Armeno in Nidri heeft een perfecte ligging. Het ligt net buiten de drukte van het stadje en heeft een prachtig uitzicht. Tijdens het ontbijt kijk je uit op het water en dit is heerlijk wakker worden. In dit hotel is er wel een groot verschil tussen de oude kamers en het nieuwe gedeelte. Wij hebben een prima vakantie gehad in een kamer in het oude gedeelte, maar als wij nog een keer teruggaan zullen wij zeker aangeven dat we een kamer in het nieuwe gedeelte willen. Deze kamers zijn werkelijk prachtig. Wij zijn het hele eiland over geweest en we hebben geen hotel of appartement complex gezien waar we liever hadden willen zitten!

De eigenaar van het hotel is een beetje een vreemde man, maar zeker niet onaardig. Het verdere personeel is uitermate vriendelijk en de kamer werd dagelijks goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2015

het mooiste plekje van Nidri

J.P. Bolijn, 20-5-2013

Hotel Armeno is een kleinschalig familiehotel aan het strand aan de rand van Nidri met een schitterend uitzicht op kleine eilandjes voor de kust, mooie kamer, goede bedden, inloopdouche, koffie en thee faciliteiten, er wordt iedere dag schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken. Ontbijten op het terras aan het strand met uitzicht op de zeilbootjes, het is eenvoudig maar genoeg en goed, je eet meer als thuis. Wij hadden een aanbieding van touroperator dus het was een verrassing dat het zo'n mooi hotel was. Het ligt aan een doorgaande weg naar Lefkasstad en zo'n 10 minuten lopen naar de boulevard met de havenrestaurantjes. Vlakbij het hotel is er een bushuisje voor de bus naar Lefkasstad, iets verder is er een goede bakker en schuin aan de overkant vh hotel is er een supermarkt. De eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het is echt een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2013

heerlijke plek aan het strand.

smitpetra, 18-11-2012

Dit hotel ligt aan het strand, er zijn gratis parasols en bedjes. Je loopt je kamer uit en ploft op een bedje! Het ligt een paar honderd meter van het gezellige centrum dus je hebt geen last van drukte maar wil je gezelligheid dan ben je er zo. In het centrum / haventje zijn veel tavernes en toeristenwinkeltjes. Personeel van het hotel is vriendelijk, kamer netjes met airco, klein koelkastje en koffiezetapparaat, balkon met zitje, wel wat weinig kastruimte (alleen een linnenkast). Ontbijt is redelijk je kunt alles op een dienblad ophalen en op je kamer eten of aan een tafeltje bij het strandje. Daar kun je 's middags ook iets eten en drinken. Vlakbij is een kleine supermarkt.
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armeno in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armeno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armeno scoort een 8.9 uit 10 op basis van 6 reviews.