Accommodaties Lefkas stad (Lefkada)

Waardering

27 april 2015

Lefkas stad (Lefkada)
8,2
60 beoordelingen
Wordt Lefkas stad (Lefkada) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lefkas stad (Lefkada).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Lefkas stad (Lefkada) bij:

59 Accommodaties Griekenland, Lefkas (Levkas), Lefkas stad (Lefkada)

Alleen accommodaties in Lefkas stad (Lefkada) worden getoond
Award Winner (1)
Highly Recommended (1)
Recommended (1)
Type accommodatie
Appartementen in Lefkas stad (Lefkada) (16)
Hotels in Lefkas stad (Lefkada) (7)
Vakantiehuizen in Lefkas stad (Lefkada) (2)
Bungalows in Lefkas stad (Lefkada) (1)
Villas in Lefkas stad (Lefkada) (9)
(Cruise)schepen in Lefkas stad (Lefkada) (24)
Scoort goed op
Minimaal 1 (17)

9,3
45 beoordelingen
2,7 km tot centrum
Geweldige plek, wat hebben wij genoten!Superr
9,1
0,3 km tot centrum
Prachtige verwennerij met stijl
5 beoordelingen
24,5 km tot centrum
fantastische vakantieEen adres om elk jaar terug te komen
8 beoordelingen
1,6 km tot centrum
super leukleuk huisje in mooie tuin!
9,5
2 beoordelingen
Voor een TOP zeilvakantieharstikke Leuk
Alles prima verzorgd
Geweldige zeilvakantie !
4 beoordelingen
3 km tot centrum
Comfortabel appartement nabij Lefkas"prima plek"
0,1 km tot centrum
Zeer goede begeleiding door enthousiaste mensen
Compleet uitgerust schip.
 1 2 3 4

Lefkas stad (Lefkada) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 60 beoordelingen
Wordt Lefkas stad (Lefkada) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lefkas stad (Lefkada). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Lefkas stad (Lefkada). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Lefkas stad (Lefkada). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 16 Appartementen, 7 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 1 Bungalow, 9 Villas en 24 (Cruise)schepen in Lefkas stad (Lefkada). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 47 vakantiefoto's van Lefkas stad (Lefkada). Je kunt 1 video van Lefkas stad (Lefkada) bekijken. Lees de 60 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Lefkas stad (Lefkada). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Lefkas stad (Lefkada). Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lefkas (Levkas).