Appartement Ktima Kares ****

Ktima Kares
8,4

5 tips over Ktima Kares

Familie Cleemput, 22-8-2013

- taverne Kronios in Tzermiadon (Lasithi) : authentieke Griekse keuken uit de bergen (proef de Mezèdes als je graag groenten en zuivel eet)

- Petousis in Amoudara ( goedkoop en speeltuin voor de kids)

- The Island in Gouves (mooie locatie, fantastisch eten!!! en speeltuin voor de kids)

Andy Suzenaar, 12-8-2013
In de Taveerne op het terrein kun je heerlijk Grieks eten en drinken. Wij gingen daar meestal naartoe voor lunch en diner. Kostas, de barman, is een fantastische gastheer die je het erg naar de zin maakt. Het eten is overheerlijk, zeer betaalbaar en van goede kwaliteit.
Eric , 29-6-2013
Bestel gerust een ontbijt in het restaurant. De keuze en de hoeveelheid eten die op tafel wordt neergezet, zullen je beslist niet tegenvallen (zeker niet voor die 7 euro pp).

Caroline_Koen, 27-6-2013

Uit eten in het hoog gelegen Rodia! We kwamen binnen in een heel klein restaurantje waar de joviale eigenaar geen menu had, maar vroeg wat we wilden hebben. Dit werd op de bbq gelegd en smaakte heerlijk!

Het stand van Agia Pelagia is toeristisch, maar wij vonden het hier wel het leukst en gezelligst. Even wat leven in de brouwerij! Het strand loopt geleidelijk af en er zijn overal parasollen. Het water is glashelder, warmer dan in het zwembad en er is nauwelijks golfslag.

IMS, 7-5-2012
    Aanraders: archeologisch museum Heraklion; een keer doorsteken naar de zuidkant van het eiland via Gortyna, Phiastos/Festos en eindigen in restaurantje met uitzicht op strand van Matala. Strandjes in buurt van Tylisos: Agia Pelagia (smal zand/kiezelstrand, paar toeristenwinkeltjes), Pamadoura beach daar vlakbij: klein maar schilderachtig (grove kiezels); Lyguria beach - iets ruimer en rustiger; fijne kiezels. Opgraving Tylisos: in het dorp (uit ri. Gazi) weggetje linksaf; daarna weer linksaf.