8,9

Uitstekend

310 reviews over Hotel Zephyros Beach in het Nederlands

Martine Boer, 16-8-2017

Alles was goed, verzorging, eten, klantvriendelijkheid. Zeker de dames van de receptie ben ik zeer over te spreken. Staan altijd voor je klaar en zijn altijd klantvriendelijk!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Fantastisch!

Mirjam, 10-8-2017

Heerlijk hotel, vriendelijk, super schoon, goed eten en een fantastische ligging!!! En een nederlands sprekende receptionist.
Gereisd met partner in juli 2017

Top lokatie, prima prijs/kwaliteit verhouding

Natasha, 5-8-2017

De ligging is perfect. Super meteen aan het strand. Mooi strand, loopt langzaam af en erg schoon.

Hotel zelf is ook schoon en netjes. Kamers zijn netjes, wij hadden voor 3 personen helaas een erg klein balkon.

handdoeken service is goed, om de dag een schone handdoek voor aan het zwembad. Zwembad zelf is helaas erg diep en je kunt bijna nergens staan, wat in mijn ogen een nadeel is. Er zijn wel lichtbedden aanwezig welke voor iedereen te gebruiken zijn wat dan wel weer heel handig is. Eten is goed, mag iets meer variatie in wat mij betreft. Maar je betaald hier ook echt niet teveel dus de prijs/kwaliteit verhouding is super Ik zou zo weer gaan.

Wat mij betreft een heerlijke vakantie met alles erop en eraan.

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische plek!

Claudia Jency en Jetze, 5-8-2017

Gezellig stadje, vriendelijk, super hotel, super personeel....volgend jaar weer

Geweldige ligging, prima prijs/kwaliteit

Leanne, 29-7-2017

Ligging is geweldig, direct aan strand. Zee wordt maar langzaam dieper en er zijn met snorkelen leuke visjes te zien. Aan de andere kant direct aan de gezellige straat, met tientallen restaurants, souvernirshops en kledingwinkels. Bij de buffetten zoveel keuze dat er altijd wel iets is dat je lekker vindt, het is allemaal goed klaar gemaakt en wordt tot het laatste moment bijgevuld. Het personeel doet enorm zijn best en is heel vriendelijk; dat het (bediening in het restaurant) niet altijd even efficient gaat hoort erbij. Kamer (in het hoofdgebouw) was goed, met bad en prima bedden. Qua geluid goed geisoleerd. Om de dag schone handdoeken en beddengoed. Enige dat een tip verdient: kosten voor kluis (EUR 30 per week) en WiFi op de kamer (EUR 30 per week voor max. 4 apparaten - in de lobby is het gratis) zijn buitensporig hoog. Kindvriendelijk heeft mijn laagste score: Animatie (door 1 persoon) is alleen geschikt voor volwassenen en kinderen vanaf een jaar of 10-12 jaar.

Gezellig hotel goed gelegen

Jan, 28-7-2017

Het hotel ligt in een gezellige straat, met winkeltjes en leuke bars. Leuk om te doen, zeker de moeite waard.

De kamer vonden we wel 'oké', de hygiëne kon beter, de grond, terras etc. waren maar oppervlakkig proper en de vuile gebruikte handdoeken werden gewoon weer opgeplooid voor gebruik. In de eetzaal hebben wij meermaals een vuile koffietas gekregen met koffie of borden die niet goed waren afgewassen. Idem vettige dessertpotjes met pudding. Dit kan echt niet.

De technici voerden herstellingen wel vlot en goed uit! Fijn!

Het zwembad was heerlijk en het strand was zeer dichtbij gelegen, ideaal voor ons omdat wij van beiden houden.

Het eten vonden wij qua hoeveelheid en variatie beperkt als je kijkt naar de prijs die je betaalt. Het vlees en de vis waren wel heerlijk gebakken!

Er was ook geen variatie wat de desserts betreft, deze waren ongeveer elke dag hetzelfde.

De snacks in de namiddag waren ook elke dag dezelfde, weinig variatie.

Wij vonden het voor een all-in te beperkt wat eten en drank betreft.

De animatie werd door 1 persoon gedaan, hij deed dit ook goed. Overdag was er een animatie en 's avonds.

Wij hebben een fijn verblijf gehad, maar hadden toch meer van de all-in verwacht.

Fantastische locatie

Ingrid, 23-7-2017

Goed hotel op een perfecte locatie, midden in het gezellige Stalis. Wij zaten in het bijgebouw naast het hoofdgebouw waar, zoals eerder vermeld, de douchecabine echt klein is. Verder prima, schoon, goede airco en leuk uitzicht op zwembad/zee. Het eten is goed, volop keuze en alles wordt goed bijgehouden. Drankjes zijn, zoals vaak bij all-in, niet de echte merk dranken. Deze kan je tegen betaling wel krijgen. Geen rosé wijn, alleen rood en wit, dat vond ik wel minpuntje. Over het algemeen Nederlanders in het complex waardoor muziek van bijv. André Hazes in het animatie programma niet vreemd was. Animatie verzorgd door 1 jongen, Costas, die met zijn charme en aanstekelijke lach iedereen meekrijgt. Vriendelijk en betrokken personeel (uitgezonderd de 2 jongens bij de poolbar).

Aanrader en voor herhaling vatbaar !

Fantastische plek!!

K&R, 18-7-2017

We zijn er voor de tweede keer geweest, en de derde keer sluiten we ook niet uit. Kortom fantastisch! Ligging is ideaal, personeel super eten is goed!

Super

Alie, 12-7-2017

Geweldige ligging, heerlijk eten, erg vriendelijk personeel.

Animatie matig. Jammer dat je voor de ligbedjes aan het strand 5 euro pp pd moet betalen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2017

Super ligging

M.Arts, 12-7-2017

Stallis is een leuke piaats voor ieder wat te beleven , niet zo veel lawaai als in Malia en Chersonnios.

Het hotel was super, goed eten, vriendelijk hardwerkend personeel , schoon.

Ligging perfect strand aan de achterkant uitgaan aan de voorkant.

Minpuntjes veel te kleine douchecabine in bijgebouw zervas.

Veel te klein terras voor savonds kun je alleen achter zitten als je van animatie houd,dus verplicht op een terras zitten in de straat.

Wel leuke terrasjes bij het kerkje .

Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zephyros Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zephyros Beach in Stalis / Stalida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zephyros Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zephyros Beach scoort een 8.9 uit 10 op basis van 319 reviews.