Hotel Zephyros Beach ****

8,9

323 reviews over Hotel Zephyros Beach in het Nederlands

Overgewaardeerd

Willem en Ingrid, 16-10-2017

Via Ned. touroperator word je veelal in kamers geplaatst in bijgebouwen. Deze kamers wil je niet zitten. Na klagen bij de receptie word je wel overgeplaatst na een dag of 2. Het hotel is simpel. Totaal geen entertainment. Één persoon moet alles trekken. Zowel de eetzaal als de lobby lijken wel een kantine. Totaal geen sfeer. Veel te weinig plekken om te zitten. Wij zijn uitgeweken naar kroegjes in de omgeving. Bij het zwembad veel oude, versleten bedjes. Een diep, veel te koud zwembad waar je nergens even kunt staan. Het strand is onverzorgd. Het vip zwembad moet je zelfs drankjes betalen!! Buiten eten kan wel maar dan moet je een eind lopen om binnen je eten te halen. Het enige positieve is dat het personeel vriendelijk is en de kamer goed wordt schoongemaakt. Ligging midden in Stalis en aan het strand en de prijs/kwaliteit verhouding maakt het tokkie gehalte ook hoog. Kortom ik begrijp de hoge waardering echt niet. Wij nooit meer!!!!!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Goed met wat meer afwisseling gemogen van het eten

Tuur Schipper, 13-10-2017

Prima all inclusive hotel. Kamers en hotel schoon en de ligging aan het strand is erg mooi, en direct in het dorpje Stalis.

Buffet in de ochtend en middag is prima,buffet in de avond valt tegen,er had wat meer afwisseling gemogen.

Voor herhaling vatbaar

Peter2507, 11-10-2017

Zephyros Beach Boutique Hotel

Een prachtig hotel midden in het centrum van Stalis, direct aan de winkelstraat en aan het strand.

Mooie kamer, goede bedden, voldoende kastruimte, met airco.

Eten in buffetvorm, ontbijt een topper, lunch en diner kwalitatief goed maar beperkte keuze qua hoofdgerecht. Jammer dat ze geen friet kunnen bakken zoals wij dat geen zijn, slappe hap😝

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Vreemde zaak is het aparte zwembad en zwembadbar tegen extra betaling, een soort mislukt Beach gebeuren?!

Voor het overige wel genoten van ons verblijf.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zephyros Beach bij:

voor ons nooit meer dit hotel. Wat een tegenvaller

Christianne, 6-10-2017

Dit hotel voldoet niet aan het aantal sterren. Het hotel is zeer eenvoudig. In de lobby zijn zeer weinig zitplaatsen, zoals ook het terras aan de straatzijde voor het hotel, waar maar 5 tafeltjes staan. Dit betekend dat je hier savonds nooit kan zitten omdat er meer mensen zijn dan zitplaatsen. De dame achter de bar in de lobby heeft geen plezier in haar werk en dit straalt ze dan ook uit! De rest van het personeel is wel vriendelijk. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes, en zeer schoon. Bedden liggen prima. Er is geen entertainment in hotel. Het grootste minpunt van dit hotel vonden wij het eten. (hebben nog nooit zo slecht gegeten) Het eten is koud, en als je niet optijd bent heb je ook daar geen plaats en moet je wachten op een tafel. Je krijgt de mogelijkheid om 1 keer per week A la carte te eten in het restaurant naast het hotel. Helaas bleek het hier nog slechter. Op het strand en bij het 2e zwembad moet je betalen voor bedjes.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Goed hotel

Dirko Curr, 6-10-2017

Bij het boeken van een hotel is de beoordeling op Zoover voor ons erg belangrijk.

Op moment van boeking werd dit hotel goed beoordeeld en een paar dagen voor vertrek kreeg het nog steeds hoge cijfers.

Dus we keken er naar uit om op vakantie naar dit mooie hotel te gaan.

De ontvangst was hartelijk en konden nog gebruik maken van de lunch.

Na de lunch de koffers naar de kamer brengen en dan lekker aan het zwembad liggen, uitrusten na een vermoeiende reis.

Helaas ging dit alles niet door, na de lunch kregen we te horen dat we naar een ander hotel moesten, i.v.m. een overboeking. Teleurgesteld en verontwaardigd de koffers in een busje geladen en 20 minuten gereden naar een ander voor ons onbekend hotel. Zonde de eerste dagen van de vakantie zijn dan niet volgens verwachting. Als compensatie kregen we wifi, zeer slecht, en een kluis gratis.

Na een paar dagen hebben we nog wel erg genoten. De hoge waardering van Zephyros Beach is terecht. Perfecte ligging, lekker eten, aardig en zeer goed personeel, mooi zwembad, strand en kamers

Prima hotel

Dyon, 5-10-2017

Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen door Nederlands sprekend personeel van de receptie. Dit werd gauw omgebogen met de mededeling dat het hotel overboekt was en we naar een ander hotel moesten voor 1 nacht. Helaas ging dit op een rare manier en maakte het de sfeer niet ten goede. Er werden veel dingen beloofd door het personeel van de receptie maar helaas werd het niet waargemaakt. Het hotel verder was prima. Mooie kamer, alleen een kleine douche. Het hotel heeft een mooie locatie. Het personeel van het restaurant was erg vriendelijk, het eten was lekker en gevarieerd. Voor de WiFi moet je 30 euro per week betalen, maar deze werkt niet goed. De bedjes van het zwembad en voor op het terras zijn aan vervanging toe. Het toilet papier mag je niet door de toilet spoelen vanwege smalle leidingen, de prullenbakken waar het toiletpapier in moet zijn niet erg hygiënisch. Verder is het hotel wel schoon en hygiënisch. Het is een prima hotel, op een paar verbeterpunten na.

Heerlijke vakantie

Peters, 5-10-2017

Heel erg fijn hotel, gezellig personeel,

(vooral de receptionist uit Holland Natasja)

en lekker eten !

Kortom geweldige vakantie en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi hotel en direct aan het strand.

Aukje, 28-9-2017

De kamers en echt zwembad en strand was zeer goed +het personeel zeer behulpzaam. Het eten kon warmer en meer variatsie in de groente.wij hadden een overboeking zijn 1 nacht in een ander hotel in sissi geweest. Kon het hotel niets aan doen was wel bekend bij touroperator in Nederland maar was niet doorgegeven.
Gereisd met vrienden in september 2017

zeer goed vriendelijk en behulpzaam personeel

Hans, 21-9-2017

sommige douches zijn wat klein en ligbedden op het strand zijn tegen betaling, goed is dat er Nederlands sprekend personeel is, het eten is prima en de ligging is aan het mooie zandstrand en aan de gezellig drukke straat met allerlei winkeltjes en terrasjes, prijs kwaliteit is heel goed hebben een fijne vakantie gehad voor herhaling vatbaar

heerlijk

miep, 17-9-2017

het was een goed hotel. wij hadden een hele mooie kamer met goede douche op de begane grond bij het zwembad. het was erg leuk dat je vanuit het hotel zo het centrum in loopt. het eten was ook goed.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zephyros Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zephyros Beach in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zephyros Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zephyros Beach scoort een 8.87 uit 10 op basis van 333 reviews.