Hotel Villa Sonia *

Hotel Villa Sonia
Villa Sonia

2 reviews over Hotel Villa Sonia in het Nederlands

Gwen, 23-7-2005

Ik zag dit hotel nu pas op internet, ben ik al 6 jaar geleden geweest. Was een super vakantie, vriendelijk personeel, leuke papegaai, prima ontbijt. Maar hele kleine kamer, eenvoudig maar we waren er niet zo veel dus het gezellige terras en het personeel maakte het goed! Kreta is heel erg gezellig dus ga genieten! Veel plezier
Gereisd anders in juli 2005

I. Huijbregts, 5-5-2005

Wij zijn hier in geweest, echt een heel leuk hotel. Lekker tussen de palmen, soort tropische tuin, heel mooi. Personeel is heel vriendelijk, maakt regelmatig een praatje. kamer zelf wat aan de kleien kant, maar goed schoon gehouden en regelmatig nieuwe handdoeken. Het mooie stuk strand ligt vlakbij (zandstrand). Eten (alleen ontbijt) is goed. Het ligt een beetje tussen stalis en malia in. Dit is echt een aanrader!
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sonia in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Sonia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.