8,5

61 reviews over Appartement Skajado in het Nederlands

Eén keer en NOOIT weer!

Yoyce, 16-7-2012

Op het eerste gezicht was dit een schot in de roos! Het fenomenale uitzicht bewonderde ons allen. Na een goed ontvangst (met appeltaart!) waren wij meteen verliefd op deze plek. Het duurde echter niet lang tot er hier en daar scheurtjes in deze emoties kwamen. De eigenaresse (die bij het complex woont) hield ons 24/7 in de gaten. Niet alleen de eigenaresse maar ook haar familie, die tot ons 'geluk' ook nog eens naast ons in het appartement zaten konden hun bemoeienis niet voor zich houden. Alleen al bij het vergeten van het buitenlampJE uit te doen 's nachts werd er de volgende morgen aan de deur gebeld of dat even uit kon want dat kostte stroom. Maar ondertussen wel een superdeluxe boot kunnen varen! Daarbij was de schoonmaak ook van slechte kwaliteit, die 5x per week werd niet waar gemaakt! De BBQ mag gebruikt worden, alleen jammer dat de eigenaresse zeurt over de lucht die eraf komt. Kortom, dit was eens en NOOIT weer! Voor een relaxte vakantie gaan wij in het vervolg elders zoeken!
    Gereisd met partner in juni 2012

één keer en niet weer

lucienne, 9-1-2012

Op de foto's zag het er mooi uit..

De appartementen zijn mooi gelegen.. ook erg mooi gebouwt aan zee.. uitzicht vanuit je appartement prachtig!!! De inrichting is goedkoop.. de bedden slapen verschrikkelijk.. ik werd elke ochten om 7 uur wakker door de pijn in mijn rug!! Als je aan zee wil liggen moet je eerst allemaal trappen af.. en je eigen bedje meeslepen naar zee.. daar is ligplek voor 3 a 4 ligbedden en dan is het vol! Vanaf de steiger kan je de zee in.. AANRADER om waterschoenen aan te doen.. want er liggen allemaal rotsen in zee als je het water ingaat. Het appartement word omgeven door katten..

Gelukkig maakte het uitzicht veel goed.. en het weer was aangenaam..

Het was leuk voor de ervaring.. maar voor mij hoeft het niet weer.

Gereisd met vrienden in januari 2012

fantastisch

peter en corrie, 6-10-2011

wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad een prima accommodatie en een geweldig uitzicht hadden wij zowel vanaf ons grote balkon en zelfs vanaf onze slaapkamer heerlijk uitzicht op zee.de eigenaaresse is erg vriendelijk en lief is onze ervaring.jammer dat er mensen zijn die klagen over de aanwezige katten de eigenaares vind ook dit erg vervelend en doet er alles aan om dat te voorkomen maar er zijn altijd mensen die de beestjes voeren en dat geeft juist de nodige problemen.wij zijn goed tevreden over dit appartement en gaan er beslist nog een keer terug naar toe.
    Gereisd met partner in september 2011

Fantastisch!

S, 6-8-2011

Wij hebben wederom een erg fijne vakantie gehad in Skajado!

Er zijn lang niet zoveel katten meer als voorheen en dus ook geen stank overlast gehad.

Het uitzicht en ligging is geweldig!

Je kunt gemakkelijk zwemmen in de zee door gebruik te maken van de stijger.

Het strand is op 10 minuten loopafstand.

Het appartement is prima en ruim.

Ook met het balkon hadden wij erg geluk, die was erg ruim en hadden zelfs plek voor ligbedjes!

Al met al een super plek. We zijn niet voor niks voor de tweede keer terug gegaan!

Gereisd met partner in juli 2011

NOOIT MEER

henkie, 29-8-2010

Het uitzicht is echt super ,maar zoveel katten als hier lopen is echt niet normaal,wij hadden een appartement aan de straatzijde waar je een tuin bij de voordeur had de tuin was een complete kattebak waardoor je de voordeur niet open kon laten staan ,enorme stank dus,vooral als de zon erop stond.,in het appartement enorme last van mieren zelfs in de bedden ,dus voor we naar bed gingen eerst alles afkloppen,wij hebben verschillende keren zelfs een kat in ons appartement gehad,dus voor ons geen skajado meer.
      Gereisd familie in augustus 2010

De eerste keer dat ik zeg:"direct weer!"

Bianca, 23-7-2010

Als alleenreizende vrouw is het vaak moeilijk een mooi plekje te bemachtigen tegen een acceptabele prijs.Dit overtrof mijn verwachtingen! Een studio met 3 bedden voor mij alleen!ruim appartement.Ik zat op nr 13 en hoefde dus geen trappen.Balkon was ruim genoeg voor mij alleen.De zon stond daar om 7.00 uur al vol te branden.Maar als je 's middags terug kwam van het strand kon je lekker relaxen in de schaduw op het balkon.Van de steiger ben ik niet geweest want ze waarschuwden voor zee-egels.Voor het douchen een half uurtje de boiler aan,en dan had je warm water.Kookgerei miniem,maar eten doe je toch buiten de deur.Gelukkig wel een koffie-apparaat.Kluisje 20 per week,van de airco geen gebruik gemaakt.Prima locatie voor de alleengaande reiziger die rust zoekt.Stalida bij de hand(winkels,strand,restaurants) Malia op loopafstand (veel engelsen,quads en lawaai)en Chersonisos aan de andere kant.Openbaar vervoer prima voor Griekenland.Paardrijden met nikos uit stalis aan te raden.
      Gereisd alleenreizend in juni 2010

romantische plek

Hans en Betsy, 25-5-2010

Wat een heerlijk appartement,met een schitterend uitzicht over de baai!

De steiger was een erg leuk extra, met ligbedden erop, heerlijk! Twee keer eigengebakken cake gehad van de eigenaresse, super!Ook was alles netjes schoon!! Je kunt lekker uit eten in Stalida en in Oud-Malia is het ook heel gezellig uit eten gaan s,avonds.

Echt een aanrader voor wie niet midden in alle drukte wil zitten, maar wel in de buurt ervan.

Gereisd met partner in mei 2010

Geweldige plek met prachtig uitzicht

N.Troost, 22-4-2010

Heerlijk ruim, licht en schoon appartement. Wel 10 minuutjes lopen naar het centrum van Stalis en het strand, maar dat is goed voor de lijn.
      Gereisd met partner in juni 2001

Heerlijke plek

Franca, 16-10-2009

Als je geen receptie, bar, restaurant, zwembad nodig hebt en trappen klimmen of

de helling nemen geen probleem vindt is dit een heerlijke plek.

Het appartement is ruim en eenvoudig ingericht en het uitzicht vanaf het terras mooi.

Schoonmaak en wisseling van de handdoeken matig.

Voor het zandstrand is het een behoorlijk stuk lopen, maar je kunt ook vanaf de steiger in zee zwemmen.

Lekker eten bij de een van de vele taverna's. Hovoli springt er voor ons uit.

Traditionele taverna met de beste wijn en smaakvolste verfijnde gerechten.

Gereisd met partner in september 2009

paradijsje van stalis

petra van renswou, 10-9-2009

voor de 3de keer in skajado geweest. Was alsof we thuis kwamen iedereen wist gelijk wie je was. Was als vanzelf weer fantasties hadden nu top app (11) super groot teras (4/10) heerlijk zo ff nazomeren

tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Skajado bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Skajado in Stalis / Stalida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Skajado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Skajado scoort een 8.46 uit 10 op basis van 61 reviews.