7,4

4 reviews over Appartement Psaras Beach in het Nederlands

anoniem, 15-8-2005

Augustus 2005:

We hebben de beheerder elke dag gezien en dus ook kunnen spreken. Een hele aardige man.

De appartementen waren goed, zeker voor deze prijs.

Er werd vaker schoongemaakt dan verwacht: 1 keer in de 3 dagen.

Natuurijk werd het toch een zooi door het vele zandstrand, maar dat ligt meer aan jezelf.

Heerlijke restauranten in de ongeving voor weinig geld, en ook stappen is er erg gezellg!

Gereisd anders in augustus 2005

Arie, 24-11-2004

Jo en Jan, wat verstaan jullie onder "vervallen"???? Ik heb nog nooit zo iets moois gezien, je waant je echt in Griekenland. Ligging is perfect en Mike en Eva zijn aardige hardwerkende mensen. Ik kan het iedereen aanraden.
      Gereisd anders in november 2004

Jo en Jan, 24-7-2004

Ik kan niet over de service en prijs/kwaliteits verhoudingen spreken,maar wel hoe het er niet uitziet,erg vervallen,ik wandel elke dag heel veel en zie dan ook vele hotels en appartementen,dit doe ik dan met het oogmerk daar de volgende keer heen te gaan.Wanneer U in dit buurtje verkeert ga dan eens lekker eten bij Minas en Alex in de Maria Taverna,op de hoek bij de telefoon is een ander restaurant Golden Beach.De groetjes van Yaya ke Pappous.
          Gereisd anders in juli 2004

Nelleke, 31-1-2004

was een absolute topvakantie!had niks met appartement te maken.was redelijk schoon,had vaker gemogen,na 4dagen pas eerste schoonmaak.Hebben meerdere keren geprobeerd eigenaar te spreken(ivm schoonmaak)maar was niet te bereiken!Wel superdicht bij`t schone zandstrand en gelegen in gezellige winkelstraat.
            Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Psaras Beach in Stalis / Stalida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Psaras Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Psaras Beach scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.