Appartement Matamy Beach ****

8,4

63 reviews over Appartement Matamy Beach in het Nederlands

Een heerlijk gelegen complex

Anna Schaap, 17-9-2016

Wij zijn nu voor het 3e jaar in Matamy Beach geweest, zitten altijd aan de zeekant, op de hoogste etage, dan heb je het fijnste uitzicht.De eigenaren Stella en Kostas zijn ontzettend vriendelijk.De appartementen worden tijdens je vakantie verblijf, goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken en de bedden 2 keer per week, er is een bad, waardoor je niet een hele natte badkamer hebt na het douchen, en er hangt standaard een fohn.Wat wil je nog meer.Het is gelegen op een goede lokatie, je kunt zowel naar links als naar rechts, om naar fijne restaurantjes te gaan.Het enige nadeel is dat je best veel geluid hebt van de kroeg er naast.Maar dat duurt meestal tot 01.30 en dan is het weer heerlijk rustig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie.

J. van de Kleut, 15-8-2015

Het verblijf was goed op twee dagen na. Bij het boeken gaf ik aan om zo hoog mogelijk geplaatst te worden in het appartementengebouw, bij aankomst bleek dit niet mogelijk ( wie het eerst komt heeft de keuze). De eerste twee dagen geplaatst op de 1e etage (muf en vochtig), vanaf dag 3 op de 2e etage (uitstekend). Conclusie: het is zeer belangrijk welke etage beschikbaar is.
Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke vakantie!

Anneliese, 9-8-2015

Wij zijn dit jaar voor de 5e keer in Matamy Beach geweest en dat was zeker niet de laatste keer. Stella en Costas de eigenaren/beheerders zijn toppers! De ligging van Matamy Beach is rond uit geweldig aan de ene kant de zee en aan de andere kant het bruisende Stalis. Met de ramen dicht (airco aan) hoor je daar 's avonds laat helemaal niets van. Mooie stranden aan beide kanten van het complex en de bergen op de achtergrond. Een zwembad in de binnen tuin, weliswaar niet groot maar zeker goed genoeg om even lekker af te koelen, met de beschikking over voldoende bedjes. Een heerlijk terras en een gezellige bar. Voldoende verschoning van handdoeken en bed linnen en schone appartementen waarvan de meeste een prachtig uitzicht hebben,voor kleine kinderen minder geschikt maar heel eerlijk gezegd vinden wij dat juist heel prettig! Kortom een top vakantie op een top locatie!
Gereisd met partner in juni 2015

Viel tegen

Inge, 16-6-2015

Matamy beach kreeg een 8,5 als beoordeling dus we verwachtten er wel wat van. Helaas viel het tegen:

- Hygiëne was ver te zoeken; schoonmaakster maakte slecht schoon en met koud water, de kussens waren al zeker 10 jaar aan vervanging toe en zaten allemaal kringen in, matras babybedje was kei smerig; daar zaten allemaal urinevlekken op van vorige jaren......

- In de reisgids stond dat er een speeltuin bij was en mede daarom hadden we deze accommodatie gekozen, maar er was helemaal geen speeltuin.

- Badkamer was helemaal achterin; er kon geen raam open. Er was wel een afzuiger. Douchekop was enorm smerig en je kon niet fijn douchen en de wc en putje stonken heel erg.

- De ligging was oke; we hadden een huurauto en zijn veel weg geweest.

- Zwembad was mini en werd niet goed schoongemaakt daarom zijn we er maar niet in gegaan want er dreef te veel in en op het water.

- Weinig opbergruimte; dit zou voor 4 personen zijn; we zouden niet weten hoe je daar met 4 personen zou moeten "wonen".

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Top vakantie gehad, paar minpuntjes

Marcel Ketellapper, 28-2-2015

In de zomer van 2014 ben ik samen met mijn vriendin naar Kreta op vakantie geweest, in het plaatsje Stalis. Hebben het echt onzettend naar ons zin gehad. Toen we aankwamen zijn we vriendelijk onthaald door de eigenaar. de koffer van mijn vriendin tilde hij de trap op, gastvrij als ze daar zijn :-)

hadden een prima kamertje met aan de ene kant uitzicht op zee. Hadden eigenlijk geen last van andere mensen. Soms wel last van de kroeg die tot best laat doorging, 1/2 uur, maar wij waren met z'n tweeën vrij vaak 's avonds nog op stap of in een ander dorpje aan het kijken dus dan merk je dat niet.

Voor de rest was eigenlijk alles daar prima in orde!

Één minpunt wat belangrijk is om te weten:

Van tevoren dachten wij dat er airco aanwezig was. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn.... Dit kostte 7,50 per dag kwamen we achter. Wij vonden dit veel te duur en hebben dit niet gedaan. Besloten dit toch even te meldden, zodat volgende bezoekers dit wel weten.

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijke vakantie gehad!!

Anna en Patrick, 17-8-2014

Al jaren komen wij in Stalis, en zaten dit jaar voor het eerst in Matamy Beach, maar zeker niet voor de laatste keer.Heerlijk genoten, we zaten op de hoogste verdieping in app 307, met een eigentrap op naar toe te komen aan de buitenkant van het complex.Uitzicht op zee.Om de dag schone handdoeken en ook de lakens werden vaker dan we gewend zijn verwisseld! Schoonmaak goed,en het app is ook voorzien van magnetron en een tosti ijzer.De bar naast het app complex geeft wel wat lawaai,maar niet storend, als je de deuren sluit hoor je niks meer, en kun je voor 7 euro per nacht airco huren, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.Wij maakten ook geen gebruik van het zwembad, wat wel een lekker zwembad is, maar gingen naar ons vertrouwde plekje bij Ariande Beach.Onze kinderen 8 en 6 vonden het er ook lekker.Kortom enorm genoten, en volgend jaar zeker terug naar Stalis!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Superrrrr

wilma Mauriks, 18-7-2013

Een Super bovenappartement aan de voorkant met een erg groot balkon, 3x3 en aan de achterkant ook nog een balkon, voor is de doorgaande weg is leuk om `s avonds te zitten, schoonmaak en schone handdoeken iedere dag, aan de achterkant ligt de zee waar je lekker kan vertoeven op het strand, wel veel engelsen maar kom hier ZEKER terug.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Negen dagen Matamy

Karel, 11-9-2012

De eerste 2 nachten zaten wij in een appartement op de begane grond. Dit appartement is erg donker en vochtig. Na 2 nachten in dit appartement te hebben verblijft, hebben wij een ander appartement gekregen op de eerste verdieping. Het bleek dat wij niet de enige waren die eerst in deze appartementen waren geplaatst en hier erg ontevreden over waren. Wel slim van de eigenaar, want steeds wordt het probleem na een aantal dagen toch opgelost.

Het andere appartement dat we kregen was verder prima. Dit appartement had een balkonnetje met uitzicht op de zee. In de tuin rondom het zwembad liepen kakkerlakken, maar dit schijnt normaal te zijn voor deze landen. De ligging van het complex is goed, vlakbij het strand en de straat met winkeltjes. Het zwembad is aan de kleine kant, maar prima om even in af te koelen.

De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij redelijk in vergelijking met andere appartementencomplexen die wij hebben bezocht.

Gereisd met partner in september 2012

Absolute aanrader

Laura, 9-9-2012

Mooi, schoon en netjes afgewerkt appartement. Wij hadden een studio, niet heel groot, maar ruimte genoeg. Ook een heel ruim balkon mét zeezicht. Elke dag wordt er schoongemaakt en regelmatig schone lakens. Ligging is top, dichtbij alle restaurants en heel dicht bij het strand. Complex heeft een eigen strandje met ligstoelen. Zwemmen kan ook vanuit het strandje bij het appartement, er is een steiger, maar dan moet de zee wel rustig zijn. Maar je bent zo naar het grote strand gelopen. Zwembad is ook fijn. Eigenaren zijn lieve mensen die je graag willen helpen. Wij hebben geen overlast gehad, heerlijk rustig. Wij raden dit zeker aan anderen aan.
Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldig en gastvrij appartement

p_grootscholten, 4-9-2012

Gastvrij en knus appartement eigenaar en vrouw hele lieve mensen doen alles voor je. Ben al 19 keer op Kreta geweest maar dit was super. En dat tosti apparaat waar die mevrouw het hier voor over had geweldig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Matamy Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Matamy Beach in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Matamy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Matamy Beach scoort een 8.36 uit 10 op basis van 64 reviews.