Appartement Mari II ***

6,8

11 reviews over Appartement Mari II in het Nederlands

teleurgesteld!!

fam Jongejan, 4-12-2009

Zo klein als dit heb ik niet meegemaakt, kapotte douche.

Weg die naar winkelstraat leidt is gevaarlijk, veel autos en tieners op scooters.

Niet doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Voor en tegen

Jos Dubbeldam, 18-8-2008

Goed gelegen, echter heel klein appartement. Wij hadden de zogenaamde 3 kamer versie maar dit is een 2 kamer appartement zonder woonkamer. Geen ruimte om kleding en bagage op te bergen. Slecht schoon gehouden. Keukendeurtje lag op de grond toen we kwamen en ondanks belofte niet meer opgehangen. Van 3 keer handdoeken en bed verschonen kwam ook niets terecht. En 1 keer werden de handdoeken al na een dag ververst. Toen moesten we er wel weer een week mee doen. Wel de beschikking over 2 buitenplaatsjes. Bovendien beschikt Ran Mari over een mooi zwembad met bijbehorende bar. Daar achteruitgang afgesloten is moet je een aardig eindje omlopen om in winkel/taverne straat te komen.
Gereisd familie in augustus 2008

toos klerks, 17-6-2008

de eigenaar is druk bezig om alles klaar te krijgen , het zwembad is klaar , en erg mooi geworden , ze doen alles om het naar je zin te maken, het zijn zeer gast vrije mensen . maar het app is niet groot, de keuken is heel klein . en dient ook als kamer. Wij hadden een 3 kamer app.

Maar we hebben ons goed vermaakt ,

EN NOGMAALS alle lof voor die gastvrije eigenaar en zijn vrouw

Gereisd familie in juni 2006

B., 25-8-2006

Wij zijn net 2 dagen terug van het appartement en wij hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het is een klein maar sfeervol appartement. Wij hebben helemaal geen last gehad van herrie. In tegenstelling tot andere berichten vonden wij het personeel wel vriendelijk. Het feit dat je gebruik mag maken van het zwembad van hotel Kyknos is ook geen probleem, het is een mooi zwembad.
Gereisd familie in augustus 2006

marcella en adrie, 24-8-2006

3 jaar achter elkaar geweest, lieve mensen zeker geen chagerijnen. Jammer dat ze momenteel geen app. verhuren aan Nederlanders, want we willen daar zeker weer heen. Maar hopelijk volgende zomer als de app. zijn gerenoveerd...en die worden erg mooi.We hebben ze al gezien. Enne..ze hebben daar de lekkerste ice-koffie van Kreta. En het restaurant ernaast ( Camelot) is toppie, en zeker niet duur. De liefste Grieken die ik ken!!!
    Gereisd anders in augustus 2006

astrid, 17-8-2006

nu we zijn er weer geweest en mochten gebruik maken van het zwembad van het hotel wat er naast lag maar het personeel wat daar achter stond was niet bepaald vriendelijk voor de hollanders en ik vond het ook niet correct dat er niemand aan wezig was bij ran mari der moet toch toezicht worden gehouden

we gingen altijd bij mari 1 gezellig wat drinken de mensen herkende ons nog ze hadden engelsen ., maar die mensen zijn alleen maar dronken en ze gingen weer met een nederlandse in zee. ze hoopten dat de nederlanders weer kwamen het was er goed en gezellig en lekker eten en drinken

dat mis je bij ran mari wel want dan moest je dus weer naar dat hotel toe waar nederlanders niet eens der eigen drinken mee nemen

Gereisd familie in augustus 2006

astrid, 23-7-2006

we zijn hier 4 jaar geleden geweest en gaan nu weer in augustus dus ben benieuwd en ben ook benieuwd wat er met mari 1 is gebeurt en met de mensen daar achter de bar ?

en waarom we van een ander zwembad gebruik mogen maken ?

maar voor de rest we zullen wel zien we weten waar we terecht komen dus een mening geef ik wel weer als we thuis zijn

Gereisd met partner in juli 2002

Masabo, 17-1-2005

't is gewoon een vreselijk slecht complex als je aan de kant van de hoofdweg zit. De hele dag last van herrie. Zijn het niet auto's, vrachtauto's of brommers dan is het wel de airco van het hotel ernaast. Reden genoeg om halverwege de vakantie te verkassen naar een ander complex. Ik heb het hier dus niet of Mari I.
      Gereisd anders in januari 2005

maud en Bas, 17-4-2004

heel gezellig en kleinschalig hoort bij Mari I personeel is erg aardig en behulpzaam ( in 2002) vlakbij een gezellig strand en aan de ene kant loop je via allemaal restaurantjes en winkels naar Stalis en de andere kant kom je in Malia.Centrale ligging voor uitstapjes .met huurauto erg leuk .aanrader!
        Gereisd anders in april 2004

Marlies, 23-2-2004

Mari 2 is een verzorgd (kleinschalig) appartementencomplex, vooral gezinnen en stelletjes vind je hier. De schoonmaakster is bijzonder aardig. Het zwembad is klein en eenvoudig, maar prima voor een appartementencomplex met relatief weinig gasten. Ligging is perfect voor mensen die op zoek zijn naar een rustige accomodatie maar op een steenworp afstand van het levendige plaats Malia.
          Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mari II in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mari II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mari II scoort een 6.82 uit 10 op basis van 11 reviews.