Appartement Lyda Horizons ****

Lyda Horizons
8,2

6 reviews over Appartement Lyda Horizons in het Nederlands

Robert, 28-8-2007

Het hotel ziet er over het algemeen netjes uit. Het uitzicht is erg mooi met uitzicht op Stalis en Malia. Het hotel ligt op 2 km van Chersonissos, en op 1 km van Stallis.

Wij moesten de laatste paar dagen verhuizen naar een andere kamer.

Het appartement in het oude gedeelte was een stuk minder netjes. Echter was ons appartement in het nieuwe gedeelte weer erg netjes, en zag er alles zeer modern en verzorgd uit. De schoonmaak was tevens ook netjes. Er wordt telkens dezelfde muziek gedraaid.

Niet alles van wat er op de kaart stond was aanwezig.

Het hotel is afgesteld op Ieren, wij waren dan ook de enige Nederlandse bezoekers.

Het eten vonden wij ronduit slecht. Het was niet vers, smakeloos en te duur. Ook werd het voedsel regelmatig in de magnetron opgewarmd. Daarentegen was er weer wel veel keus.

Een aanrader in Stalis is het Griekse restaurant Maria’s Golden Beach.

Gereisd met partner in augustus 2007

ans , 19-10-2006

Wij zijn van 25 september tot 3 oktober geweest in lyda horizon.

Het was voor ons heel goed.Wij hadden all-inclusive , we mochten van de kaart ons eten kiezen er was heel veel keus en erg lekker ! Een prachtig uitzicht vanuit onze studio .Een echte aanrader.

Gereisd anders in oktober 2006

marion, 1-10-2006

het is een prima appartement alleen is het jammer dat het een stukje lopen is naar stalis. als je 's morgens een lekker vers broodje wil hebben kan je dit eigenlijk alleen maar in de winkel van het appartement halen. daar heb je alleen keuze uit croisants en donuts. vaak zijn de gewone croisants op. het uitzicht is wel werkelijk prachtig wij hadden uitzicht op zee. bij ons was de schoonmaak niet echt goed. ze kwamen wel elke dag maar echt goed schoongemaakt werd er niet. als je van rust houdt en van een stukje wandelen is het wel een leuk appartement.
      Gereisd anders in oktober 2006

Anita en Ad, 19-9-2006

Wij kunnen ons volledig aansluiten bij de mening van Henk. Het uitzicht is werkelijk verbluffend te noemen.Daarnaast heb je hier geen last van de toeristische drukte van Stalis e.o.

Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, erg netjes. Regelmatige schoonmaak. Personeel erg vriendelijk.

Het complex wordt voornamelijk bezocht door Ieren (zeker 90-95%). Gelukkig zijn deze niet luidruchtig o.i.d. Prijzen aan de bar voor eten en drinken zijn zeer schappelijk.

Is er dan niks op aan te merken? Jawel, elke middag dezelfde muziek bij het zwembad hoeft niet (of je moet gek zijn van Celine Dion).

Als je uit eten wilt gaan in Stalis: "Taverna 9 Muses". Aan het begin van Stalis, lekker buiten de drukte. Erg goed eten, zeer vriendelijk personeel met aandacht, en wederom een prachtig uitzicht!

Verblijf van 4-11 september 2006.

Gereisd anders in september 2006

Henk, Marianne en Fleur, 12-8-2006

Prima appartementen met een fraai uitzicht over de baai van Stalis. Service is geweldig. Appartementen worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuw beddengoed en handdoeken. Er is een bar waar je tot diep in de nacht een drankje kunt bestellen en er is een snackbar waar men tegen heel schappelijke prijzen uitsteknde gerechten serveert.

Ondanks het feit dat de bar 's nachts open is, is er, door de spreiding van appartementen over het terrein, geen geluidsoverlast.

Als je naar Stalis gaat is dit misschien wel de beste keuze die je kunt maken.

Gereisd anders in augustus 2006

p.v.lier, 27-7-2006

mooi gerenoveerd complex met prachtig uitzicht

over de baai van stalis.

de gasten zijn voor 95% Ieren.

alleen maar zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

kamers worden iedere dag schoongemaakt en van nieuwe badlakens voorzien.

gezellige bar. voldoende entertainment.

cenrum van stalis via looppad langs zee op circa

10 min. lopen,

gezellig plaatsje met veel restaurants en winkels

niet de "friet van piet" en disco toestanden zoals in malia en chersonissos.

AANRADER !!!

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lyda Horizons in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lyda Horizons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lyda Horizons scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.