Hotel Horizon Beach & Stelios ***

Hotel Horizon Beach & Stelios
Horizon Beach & Stelios
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Horizon Beach & Stelios bij:

19 reviews over Hotel Horizon Beach & Stelios in het Nederlands

Eenvoudig en toch erg goed

Erik, 30-4-2017

Hier in de laatste week van april geweest.

Het is dan nog erg rustig en het seizoen is dan nog niet echt begonnen. Zo gaan de waterpretparken pas 1 mei open en is in Stalis nog veel gesloten

De kamers zijn eenvoudig en schoon.

Het personeel is bijzonder vriendelijk, in deze mate kom je het niet vaak tegen. Een douchekop die tijdens het verblijf kapot ging was binnen enkele uren al gerepareerd.

Het eten is redelijk. Op zich afwisselend en voor ieder wat wils, maar na een week ken je het wel. Frisdrank (merkloze postmix), witte wijn en rose behoren tot de all inclusive formule.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Pinas, 14-8-2016

ligging aan het strand

service fantastisch ze proberen zo snel mogelijk jouw klacht te verhelpen.

Hotel verdient wel een opknapbeurt en de bedden slapen niet voor iedereen even lekker.

zeer kindvriendelijk ,openbaar vervoer goed geregeld op Kreta mede door de vriendelijk en behulpzaamheid van de bevolking.

Fantastische plek super vakantie

Worang, 1-7-2016

Fijn en goed verzorgd hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding. All inclusive kleinschalig maar voor ieders wat wils. De kwaliteit van het eten is goed en wordt ruim voldoende aangevuld. De kamers waren netjes en schoon. Minpuntjes zijn dat je met 4 handdoeken 2 dagen moet doen. Het zwembad is oke maar te weinig ligbedden. Het handdoekje leggen was irritant. Stond je netjes te wachten komt er een onbeschoft persoon die zo zijn handdoek over het hekje gooit. De laatst dagen van onze week werd daar een stokje voor gestoken. Het uitzicht is geweldig vanaf het zwembad en het restaurant had je een mooi uitzicht over de baai van Stalis. We hebben een geweldige vakantie gehad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juni 2016

Redelijk goed, maar niet voor herhaling

John, 30-6-2016

Hotel is leuk vanbuiten opgeknapt door de schilder, maar de standaard kamer(s) zijn onder de maat, maar schoon ook onder het bed ,de matrassen waar de matrasveren goed voelbaar zijn is minder, airco werkt prima

Badkamertje, met wastafel en een douche van 50x75cm met gordijn die bij de eerste waterstraal rondom je lichaam plakt.

Balkon: heel klein, 2 stoelen met en klein tafeltje en een heel vervelende draaiende airco, de deur van de kamer klappert de hele nacht, dus een prop toiletpapier er tussen.

Eetzaal: groot en netjes met witte tafelkleden erop en schoon bestek maar het eten is matig, veel Italiaanse gerechten (pasta's) en Griekse salades, soms moest het eten nog even in de microwave, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, en ook door het hele hotel heen.

Zwembad: is netjes, maar wil je een bedje met parasol (te weinig) hebben, voor dat het opengaat moet je handdoek(en) op de stoelen gelegd hebben, zou niet moeten kunnen, in zee kan je bijna niet, er is geen strand wel een steiger met een gevaarlijk trapje om uit zee te komen.

Voor jeugd is er niet veel te doen geen animatieteam, wel vrij Wi-Fi

Mensen slecht ter been, dan is het geen aanrader

Super lekkere vakantie gehad

A van malenstein, 25-6-2016

Leuk hotel .Super aardig personeel wat werkelijk alles doet om het naar je zin te maken.kamers wat verouderd maar de ligging aan zee en het uit zicht zijn fantastisch .Geen handdoekje leggers de hekken gaan pas om half negen open zo dat iedereen een heerlijk ligbed kan krijgen.via een trap kan je heerlijk zwemmen in zee.Gezellige barman Theo zorgd voor heerlijke drankjes en is altijd in voor een praatje.Genoeg te doen in de omgeving om een heerlijke vakantie te hebben.wij gaan zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

prettig hotel met mooi uiticht

Antoine, 18-6-2016

Horizon Beach is een prettig hotel, waar vooral de prachtige ligging en het mooie uitzicht het meeste is blijven hangen.

de all inclusive formule is acceptabel maar eenvoudig.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, bij de receptie ook op een paar heren na die wat kortaf zijn.

Wij zaten op een familiekamer die was nogal basic. kleine kitchenette met een bij elkaar geraapt servies en bestek. geen spullen om af te wassen, dus hebben we er maar geen gebruik van gemaakt.

Badkamer eenvoudig, douche met kapotte douchekop (die wel gelijk vervangen werd na de melding) douchegordijn die niet voldeed dus alles nat na het douchen.

Eten was gevarieerd, voor elk wat wils maar als je gelijk na opening van het restaurant ging eten dan waren er al div gerechten koud. (te lang gestaan). Daarom tip om een half uurtje later te gaan eten dan word er bijgevuld en dat is het eten wel warm.

aankomst was `s avonds 23 uur, we kregen nog wel een broodmaaltijd aageboden, dat was erg netjes !

Eindconclusie, 2,5 ster ; geen onprettig verblijf gehad, maar de volgende keer weer naar een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Zeer goed.

Diana van Daele, 13-10-2015

Het is een prima uitvalbasis om Stalis te bezoeken alles is op loopafstand. Ook chersinssos is op loopafstand. Wij waren zeer tevreden het eten is goed verzorgd en lekker. Het enige mindere is dat er niet zo veel keus is dat zal te maken hebben met de kleinschaligheid van het hotel. We hadden elke dag wel de keuze uit aardappelen en pasta. Wat wel weer heel erg leuk is dat er in de eetzaal elke dag een kok stond die vis bakte of nasi aan het maken was. Ook was hij daar lamskoteletten aam het maken. s'morgens was hij pannenkoeken of flensjes aan het maken. dus over het algemeen was het allemaal prima en goed verzorgd. Wij hebben echt genoten van ons verblijf ook de service was buiten gewoon goed en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in oktober 2015

fantastisch,aanrader

Johanna van der Heiden, 22-9-2015

Hotel Horizon Beach heeft onze verwachtingen overtroffen.

De kamers zijn eenvoudig(schoon/goede bedden) , de ligging is perfect (ca.10 minuten lopen naar Stalis) en het uitzicht is fantastisch.

De maaltijden zijn gevarieerd en prima van qualiteit.

Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Leuk hotel

madeliefje1965, 20-9-2015

Goede prijs-kwaliteit verhouding, Als je niet al teveel verwachtingen hebt, gezien de prijs en sterren is het een goed hotel. enige nadeel het aantal zonnebedjes, echt te weinig, handdoek leggen gaat hier dus echt op! doen er ook niks aan. Helft van de bedjes is van hard plastic, niet te verstellen en zonder kussens, geen handdoekservice. Het eten was goed te doen.

Geen aanrader!

Carly, 18-9-2015

Het ontvangst laat in de avond was verrassend, de receptie leek verrast bij binnenkomst Er werd gevraagd naar het accommodatieticket en de paspoorten. De paspoorten kregen we de volgende dag pas terug, waarom? De eetzaal werd geopend waarna we na een lange dag reizen wat konden drinken en iets te eten kregen aangeboden. De kamer was klein, de bedden hard en alles was redelijk schoon. De ochtend kropen er tientallen rode mieren in onze kamer, tevens waren wij vroeg wakker doordat de gordijnen niet verduisterend waren. Dit gemeld bij de receptie waarna werd gezegd dat deze ons kamen begroeten. Bij terugkomst op de kamer waren de mieren verdwenen en stond er een spuitbus voor de mieren, tevens was er een verduisterend gordijn aangebracht en hadden we 2 extra kussens gekregen, super!!

Het eten was tussen de middag prima! 's Avonds zat er weinig variatie in het eten, dit was jammer. Het centrum van Stalis is gemakkelijk te bereiken en hier zijn heerlijke restaurants te vinden.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizon Beach & Stelios in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizon Beach & Stelios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizon Beach & Stelios scoort een 7.43 uit 10 op basis van 24 reviews.