8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows**** bij :

98 reviews over Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows in het Nederlands

een top hotel met a

Harry, 24-6-2017

ik kom 10 jaar in het hotel; en vind het personeel behulpzaam, kennis van zaken hebben, en zoeken altijd naar een oplossing, de kamers schoon en ruim,het eten zeer goed, vlak bij de zee (100meter)
Gereisd met partner in juni 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Maaike van Dijk, 13-6-2017

Het complex heeft nogal wat hoogteverschil en dus nogal wat trapjes. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij (twee dochters en moeder van 80+) hadden een familiekamer geboekt. Bij aankomst bleek die: decentraal, veel traptreden, ongezellig, douchen boven het bad en geen uitzicht. Na overleg met de receptie kregen we de volgende dag een vervangend appartement aangeboden. Dit was echt top: bij het zwembad, één trap omhoog, drie balkons en ruimte om 's avonds nog even een spelletje te doen.

Het eten is prima, het personeel supervriendelijk en alles is erg schoon.

Wat wij wel storend vonden is de doorgaande weg die vlak langs de eetzaal/terras loopt. En dat er daar gerookt mag worden!

Gereisd met vrienden in mei 2017

prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Hans B., 28-5-2017

In eerste instantie blij met deze ruime kamer. Na één nacht slapen was het plezier ver weg. Het zijn losse bedden die bij elkaar geschoven zijn. Je slaapt op een houten plaat met daarop een hard veren matras. Lekker douchen is er niet bij. Het douchegordijn hangt over de douche heen, waardoor de hele doucheruimte/wc een badkuip wordt. Een trekker of dweil is nergens te vinden, dus vegen met je handdoeken. Het deksel van het putje ligt los en schuift alle kanten op door de douche, je kijkt regelrecht in de afvoer. Als ontluchting is er een oud raam, die naar binnen open gaat. Ofwel stoot je je hoofd of elleboog met wassen. Dus het raam maar dichtlaten, waardoor veel condensvorming optreedt. Na het douchen toch even luchten, maar de vocht krijgt je er niet uit. De raam open laten staan is geen optie, want het barst daar van de muggen. Gelijk bij de balie gemeld wat de problemen waren, het zou onmiddellijk opgelost worden. We kregen een extra paar dunne matrassen die op de anderen werden gelegd. Het sliep iets beter, maar de matrassen schoven naar alle kanten. Jammer! Deze kamer was de slechtste kamer ooit op mijn vakanties. Het was voor het eerst dat ik voor de tweede maal naar hetzelfde hotel ben gegaan. Dit zal ik dus nooit meer doen en al zeker niet bij Katrin.
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit weer

S doppen, 10-10-2016

Waardeloos eten , slechte entertainment, wil je echte jus de orange of betere kwaliteit drank dan moet je bijbetalen! Bij zwembad bier in plastic bekertjes!
Gereisd met partner in oktober 2016

4 Griekse Sterren

Erik V, 3-8-2016

De ontvangst was fantastisch. Zelfs na 23.00 uur werd er nog een koude maaltijd geserveerd. Echter hebben we 3 keer moeten klagen dat het toilet blank stond door lekkage. Pas na de 3de keer werd het goed gerepareerd. Toen de kinderen de 1ste dag om mayonaise bij de frietjes vroegen werd het aan hun gegeven. Na de 1ste dag werd ons verteld dat het "4 sterren " hotel geen mayonaise in huis had. We hebben het zelf maar bij de supermarkt gekocht. Veel keuze bij het eten. Het vlees kan veel beter. De kip bestaat meer uit bot dan uit kip. De vlees bereid aan stokjes was erg taai en vaak niet te kauwen. Op de plekken waar het eten ter plekke werd bereid was de capaciteit veel te weinig. 1 kok voor de pizza's en 1 kok voor het ter plekke te bereiden vlees is veel te weinig. Lange wachtrijen en snel "uitverkocht". Respect voor het erg vriendelijke personeel dat daar de hele tijd bezig is om tafels af te ruimen en weer klaar te maken. Ondanks het verbod om bij het zwembad bedden te reserveren is alles om 7.00 uur bezet. Hier wordt niets aan gedaan. Voor ons volgend jaar geen Aparthotel Katrin.
Gereisd familie in juli 2016

Schijn bedriegt

Kurfs, 7-6-2016

Toen we aankwamen in het hotel zag het er mooi en leuk uit, wij dachten dat onze kamer ook hier zou liggen bij de receptie, onze kamer bleek in een soort appartementen complex te liggen dat achter het hotel lag wat op de site staat. Dit hadden wij niet geboekt op het reisbureau en deze foto's waren nergens te zien. Na heel wat gezeur werden we gewisseld van kamer in het hotel onder aan de berg (hetgeen van de foto's). De kamer was oud en een beetje vervallen, douchebak stroomt over onder het douchen, airco werkte niet goed, bed was alleen bestemd voor kleine mensen en lag helemaal niet goed.

Het eten was heel lekker, niks op aan te merken. Maar aangezien ik een lactose allergie heb werd er niks voor mij geregeld. Dit omdat ik een Nederlander ben. Terwijl dit wel was worden aangegeven op het Reisbureau. Na een hoop gedoe met de hotel manager was dit uiteindelijk wel mogelijk.

Hier ga ik nooit meer naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super

Lei Meijers, 23-5-2016

Eten is uitstekend ,kamers e.d. Netjes verzorgd ,personeel zeer vriendelijk en attend enig min punt was de animatie ze hadden slechte spullen en het was in het geheel Amateuristisch
Gereisd familie in mei 2016

prima vakantie

Max, 24-8-2015

Wij hebben het als groep jongeren prima naar ons zin gehad in dit hotel! Het personeel is erg vriendelijk en de service is prima! Kamers waren elke schoon en sommige kamers hebben een geweldig uitzicht. Kortom een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Dear Max,

Thank you for choosing our hotel for your holidays!!!!

We are very happy that you and your friends during your stay with us

enjoyed our services, our clean rooms and that our friendly staff met your expectations!!!

We look forward to seeing you again some time in the future

Regards

The Katrin Hotel team

Heerlijke vakantie in een leuk hotel

Goris, 26-7-2015

Goed en proper hotel met vriendelijk personeel.Lekker en uitgebreid buffet.

Verschillende zwembaden onze voorkeur was het rustige zwembad zonder animatie.

Minpunt - Meestal was er wel plaats aan het zwembad maar het verwijderen van handdoeken op de ligstoelen gebeurde niet, ook al stond het aangeschreven aan het zwembad zodat soms stoelen de ganse dag ongebruikt bleven.

Ideaal gelegen vlak bij de zee, met leuke winkeltjes. Wel opletten voor al de passerende auto's.

Voor ons een heel leuke vakantie in een leuk hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

Lieve Lucgoris,

We are glad that you had a heerlijke vakantie in our hotel.

It is wonderful that you loved our friendly team members, our delicious food and the location.

We hope that you will visit us again!

Best regards

from the Team of Katrin Hotel & Bungalows!

Super vakantie gehad

Steef, 2-7-2015

Super vakantie gehad, we haden geluk boven in app Minos te zitten.Iets gedateerd maar locatie laat dat vervagen. 1 ding, je moet goed te been zijn, min 100 traptreden naar boven .Beneden rond receptie is niet ons ding, vergeleken met boven opgesloten en met heet weer benauwd. Boven altijd een windje. Als je savonds naar beneden loopt en straat oversteekt zit je op de boulevard met diverse winkels en restaurants
Gereisd met partner in juni 2015

Dear guests,

Thank you for your wonderful comment in zoover!

We are pleased that you loved our facilities, our delicious food and our friendly team members.

We are looking forward to welcome you again in the near future.

Best regards,

Katrin hotel & bungalows Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows in Stalis / Stalida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows scoort een 8.36 uit 10 op basis van 115 reviews.