Appartement Eleni Beach ****

Eleni Beach
8,1

14 tips over Eleni Beach

Fam langerak, 3-8-2015
Ook mooie voor jongeren kunnen eenvoudig en goedkoop met de taxi naar de echte uitgaans plaatsen zoals Amalia en cherso.
Marion, 11-6-2015
Neem de locale bus naar heraklion,loop naar chersonisos,dit kan ook met de bus,de bushalte is om de hoek.huur een auto of scooter en verken t binnenland..die is geweldig mooi,de mensen zijn enorm aardig op t eiland.
Menne, 30-4-2015
wandelen langs de kustlijn naar chessonisos..dan kom je oa langs het openlucht museum (met leuk terras aan zeelijn). Het museum is een miniatuur grieks/dorp. Inhoudelijk niet heel speciaal maar wel gewoon leuk om door te lopen met geluidsgids.

hellen87, 30-9-2014
Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn!
Simone Wolff, 15-9-2014
Waarschuwing: 25 meter verderop zit Caravel autoverhuur. Zogenaamd alleen nieuwe auto's, incl all-in verzekering voor een redelijke prijs dus wij hebben gereserveerd voor 2 dagen later. Toen wij de auto kwamen ophalen werden wij onaangenaam verrast door 1: onze gereserveerde auto was verhuurd 2: verzekering was niet all-in aangezien wij pas op dat moment te horen kregen dat het eigen risico €1500 was, zeer hoog! Dit kon voor €20 per dag afgekocht worden dus opeens betaalden wij het dubbele.
van Zwam, 24-7-2014
Restaurant Maria's golden beach is een echte aanrader! Super lekker eten en top personeel! Niet duur...

Frank, 18-5-2014
Boek excursies altijd via de locale "excursion centre", veel goedkoper dan via de reisorganisatie, exact hetzelfde aanbod. Direct linksaf op 50m zit een zeer fijn excursion centre, aardige Griekse dame die alles in 't werk stelt om iets te boeken naar je wensen. Restaurant Akti tegenover is zeer aan te bevelen. Af te raden is het witte treintje dat je in 1,5 uur de omgeving laat zien, je zit recht in de uitlaatgassen van het (diesel) "locomotiefje", voldoende fijnstof voor 't leven!
Mieke , 3-10-2013
Eten bij Maria Golden Beach, auto huren bij Bidder en fietsen naar Malia of Sissi.
dik jol, 23-9-2013
maak eens een ritje met het treintje!!
Lorraine, 15-9-2013

Akti aan de overkant van het appartement, leuke beachbar, leuk personeel en goed eten.

Amici restaurant, of anatolia.

Leuke uitstapje naar spinalonga, of een auto huren en het lasithi plateau verkennen.