Appartement Eleni Beach ****

Appartement Eleni Beach
Eleni Beach
8,1

232 reviews over Appartement Eleni Beach in het Nederlands

Prima bevallen, alleen slecht weer.

Hans M, 6-10-2017

Goed appartement uitzicht was fantastisch.

De kleine mankementen zijn direct verholpen, o.a het douche putje liep over S'middags was de loodgieter er al , de schuifdeur naar het balkon viel uit elkaar binnen het uur was er de klusjesman en werd het verholpen.

Geen theepot, geen eierlepels,werd na melding voor gezorgd.

Het zwembad werd ook schoongemaakt, en na het vullen waren ze de slang vergeten dus liep het bad over, geen nood het strand was vlakbij.

Het ontbijt buiten de deur gehaald, brood gehaald bij de kleine supermarkt tegenover "Marias's Golden Beach, prima.

Gereisd met partner in september 2017

Super complex voor gezinnen!

JOHAN, 23-9-2017

Mooi appartementen complex op een ideale locatie. Eleni Beach ligt het beste stukje strand..Vriendelijk personeel Het verblijf was weer super. We gaan zeker nog een keer.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk!

Anela, 23-9-2017

Service was uitstekend, Eleni Beach ligt het beste stukje strand. Shoen zwembad , voldoende ligbedjes die in perfekt staat zijn. Alles wat goed ik heb geen minpunten. Het appartement wat wij hadden, twee kamer met zeezicht en erg groot terras, was erg fijn. Al met al een supervakantie gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

Super

Denise, 22-9-2017

Wij hadden een studio, deze zijn klein, maar prima als je er alleen maar bent om te slapen. We raden aan om alleen logies boeken; voor een klein prijsje kun je overal ontbijten of ontbijt halen.

Het keukentje is niet echt geschikt om te koken (2 pitten en 2 pannen), maar aangezien de hele straat vol zit met restaurantjes, is dat geen enkel probleem.

Er is een zwembad, maar met de zee voor de deur hebben we daar geen gebruik van gemaakt.

Wij komen hier al jaren en het kan schelen in welk gebouw je terecht komt (het complex bestaat uit 3 gebouwen), gebouw 1 en 2 zijn prima. App. in gebouw 3 kijken uit op de weg achter het complex, hier kun je last hebben van geluidsoverlast door het drukke verkeer aan de acherkant.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer.

Fam.Bos, 1-9-2017

Appartementen Elini beach is van de zelfde eigenaar als Stalis hotel en bij aankomst moet je middels een telefoon contact zoeken

met de receptie van Stalis hotel.Wij kwamen aan met een groep van 14 mensen en na contact gelegd te hebben, kwam er iemand van Stalis hotel die nogal verbaasd was dat we daar met zoveel mensen stonden te wachten.

We moesten onze reserveringsvoucher's inleveren en meneer vertrok weer en kwam even later weer terug met de schoonmaakster en een hand vol sleutels.Wij mochten met de schoonmaakster mee die ons naar het appartement bracht,ze deed de deur open,gaf ons de sleutel en wenste ons een fijne vakantie.Zo'n ontvangst hebben wij nog nooit meegemaakt.Het appartement was een domper,slechte bedden,erg veel schimmel in de douche en een lekkende airco zijn een aantal voorbeelden.De ligging is wel ok,je steekt de boulevard over en je bent op het strand.Wat nog wel gezegd moet worden is dat het schoonmaakpersoneel erg vriendelijk is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi ligging maar oude inrichting appartement

Ben kleuskens, 29-8-2017

Voor de 3de keer hier geweest. We gaan altijd vanwege de perfecte ligging tov het strand. Voor een zwembadvakantie ander adres zoeken. Klein zwembad. Appartement is oud. Badkamer moet dringend gerenoveerd worden. Schoonmaak dagelijks. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken en een keer per week nieuw beddengoed. Receptie niet bemensd maar telefonisch bereikbaar of op 150 meter. Bij een beetje groot hotel of park moet je vaak verder lopen 😊

Al met al geweldige vakantie gehad. Appartementen worden gerenoveerd. Heb begrepen dat de 4 persoons app al deels verbouwd zijn. Wordt ook tijd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Fam hesp, 9-8-2017

Relaxte sfeer, ideaal midden tussen de restaurantjes en aan t mooie strand. Zwembad prima, voldoende bedjes.

Groot balkon, interieur appartement sober, wel netjes. Badkamer wel wat gedateerd.

Daags schoonmaak en handdoeken.

Zeer klantvriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Topligging, eenvoudig appartement, maar Oke!

Roland Hoogwerf, 30-7-2017

Ligging Elina echt fantastisch, direct aan straatkant van Stalis en het strand. Appartement (kamer 106) basic, maar voor ons goed, voor wat we hadden betaald. Inrichting echter oudbollig, maar niets kapot. Badkamer kon alleen echt niet meer, oud, gammel en niet heel fris, maar ach we hebben het top gehad verder. Aanraders/tips: scooterjes huren iets verder op de hoek, beachcomber loungebar en het restaurant direct bij appartement.... stalis is een aanrader voor wie onbezorgd weg wil, niet te druk wil maar toch leven in de brouwerij....
Gereisd met vrienden in juli 2017

Vies en leuk

Wendy, 12-7-2017

Mooi appartement niet te groot niet te klein alleen binnen alles super oud kapot en vies niks werkt goed of is fris, zwembad zie je de gloor tabletten gewoon nog liggen, wel een heerlijk strand lieve mensen en zeker lekker eten bij Maria's golden beach ! Dit is me 3x hier en het is erg achter uitgegaan ook jammer dat er geen respectie meer zit maar die je moet bellen! Ik zeg steek er wat geld in en maak het weer mooi zonden van zn mooie plek
Gereisd met partner in juli 2017

Henk Jan, 12-7-2017

Prachtige ligging aan het strand. Basic kamers maar goed genoeg. Prijs kwaliteitsverhouding hele goed.

Ontbijt is ook basic. Niet heel veel keus maar ach.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eleni Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni Beach in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eleni Beach scoort een 8.07 uit 10 op basis van 243 reviews.