Appartement Eleni Beach ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Eleni Beach**** bij :

227 reviews over Appartement Eleni Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam hesp, 9-8-2017

Relaxte sfeer, ideaal midden tussen de restaurantjes en aan t mooie strand. Zwembad prima, voldoende bedjes.

Groot balkon, interieur appartement sober, wel netjes. Badkamer wel wat gedateerd.

Daags schoonmaak en handdoeken.

Zeer klantvriendelijk

Gereisd familie in juli 2017

Topligging, eenvoudig appartement, maar Oke!

Roland Hoogwerf, 30-7-2017

Ligging Elina echt fantastisch, direct aan straatkant van Stalis en het strand. Appartement (kamer 106) basic, maar voor ons goed, voor wat we hadden betaald. Inrichting echter oudbollig, maar niets kapot. Badkamer kon alleen echt niet meer, oud, gammel en niet heel fris, maar ach we hebben het top gehad verder. Aanraders/tips: scooterjes huren iets verder op de hoek, beachcomber loungebar en het restaurant direct bij appartement.... stalis is een aanrader voor wie onbezorgd weg wil, niet te druk wil maar toch leven in de brouwerij....
Gereisd met vrienden in juli 2017

Vies en leuk

Wendy, 12-7-2017

Mooi appartement niet te groot niet te klein alleen binnen alles super oud kapot en vies niks werkt goed of is fris, zwembad zie je de gloor tabletten gewoon nog liggen, wel een heerlijk strand lieve mensen en zeker lekker eten bij Maria's golden beach ! Dit is me 3x hier en het is erg achter uitgegaan ook jammer dat er geen respectie meer zit maar die je moet bellen! Ik zeg steek er wat geld in en maak het weer mooi zonden van zn mooie plek
Gereisd met partner in juli 2017

Henk Jan, 12-7-2017

Prachtige ligging aan het strand. Basic kamers maar goed genoeg. Prijs kwaliteitsverhouding hele goed.

Ontbijt is ook basic. Niet heel veel keus maar ach.

Gereisd met partner in juli 2017

Red mijn vakantie !!

Massimo, 1-7-2017

Dit appartementencomplex kan zo meedoen in deze aflevering !

Het is van binnen een achterstallig vewaarloosd smerig complex.

Smerig aanrecht,op de keukenkastjes etensresten van vorige bewoners,

Badkamerkastjes witte sporen van tandpasta of creme of andere lichaaamssappen,douchebak gescheurd met rondom

zwarte schimmel aanslag op de randen en tegelvloer,douche deuren vol zeep resten,vlokken haar onder het bed met etensresten.

Manager erbij geroepen ,de poetsvrouw zij:als ik dat ook nog allemaal schoon moet maken is het veel te

warm voor ik zweet me nu al kapot en liep gewoon weg.

Er volgde geen sancties ,en dit gedrag wordt ook nog getollereerd!

Het leek erop dat de poetsvrouwen het hier voor het zeggen hebben,en dulden geen commentaar.

Het enigste positieve van dit complex is dat het meteen aan het strand ligt.

Dit is geen 4*waard eerder 1*, dat het een beoordeling van 8.1 heeft is zeker misleidend,als de hygiëne te wensen overlaat.

Nooit meer Eleni Beach !!!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie liggin

Griekenland, 18-6-2017

Het appartement ligt erg centraal en perfect bij zee. Zwembad is prima om lekker af te koelen. De kamer is wat verouderd, de keuken en de badkamer hadden wat gebreken, douchekop hing los, onvoldoende potten en pannen en het was niet erg schoon allemaal. Prullenbak word regelmatig geleegd en bed ook verschoond. Airco werkte goed! Veel leuke restaurantjes, Oasis beach en four brothers zijn een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima locatie maar erg verouderd!!

Patricia, 25-5-2017

Omdat je aan de boulevard zit heb je alle winkeltjes en strand bij de hand.

Wij vonden dit appartementencomplex verwaarloosd en niet bijgehouden qua onderhoud. Er wordt wel elke dag 'schoongemaakt' maar niet goed!! Lakens worden recht getrokken en meer niet.

Bij aankomst Geen bemande receptie. Omdat wij eerder naar Stalis geweest zijn wisten we een beetje de weg en is uiteindelijk de receptioniste bij Stalis Hotel gevonden.

Geen warm welkom na een vermoeide reisdag.

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Jet, 15-11-2016

Eleni Beach ligt op een superplek aan het strand. Het appartement is eenvoudig, maar goed. Mensen aan de receptie heel vriendelijk.Zijn hier voor de 3e keer geweest. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Super ligging, eenvoudig maar netjes

Voor de 2e keer geweest, 16-9-2016

Echt een super goede ligging! Mensen zijn zeer vriendelijk. Bedden lagen wel een beetje hard en zwembad is eenvoudig maar prima.

Wij zijn er voor de 2e keer geweest. Mijn ouders zijn er dit jaar ook geweest en kennissen van ons al meerdere keren

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie

Jordi Röer, 11-9-2016

Mijn partner en ik hebben Elini Beach eind augustus bezocht. Wij zijn hartelijk ontvangen door een onbemande receptie, welk alleen via een telefoon te bereiken is ( en niet altijd opneemt ). Ons appartement bevond zich aan de achterzijde van het complex, met uitzicht op de berg. Het was geen hoogstaande studio, maar het was prima. Elke dag wordt er even schoongemaakt en opgeruimd en om de dag worden er nieuwe handdoeken neergelegd ( een grote en een kleine ). Wij hadden wel een badkamer deur die niet dicht kon, maar dat werd na een aantal dagen opgelost. Het zwembad is simpel en klein, maar zag er wel schoon uit. De ligging is perfect. Voor de deur van Eleni Beach ligt het beste stukje strand. De boulevardweg loopt helemaal door naar Malia en bevat veel restaurants en winkels. Aanraders zijn Amici voor het heerlijke eten, en Four ( +1) Brothers voor de Griekse gastvrijheid en gezelligheid.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni Beach in Stalis / Stalida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eleni Beach scoort een 7.98 uit 10 op basis van 238 reviews.